IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Lantlôs (Ger) - "Lantlôs" Cd Vorige pagina | Volgende pagina
Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 16-12-2009 15:03 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 16 december 2009 0:08 schreef Mythics het volgende:
Nog nooit geluisterd dit. Misschien toch maar eens proberen.


Juist...bereid je maar voor, nu krijg je een keer wél kwalitatief goede muziek te horen


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Silence
Usericon van Silence
Posted 16-01-2010 17:52 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

"Januari 12, 2010 - dinsdag

Delay
There will be some more inevitable delays. I can't say, when the release will finally be."

Van de myspace, verdomme. Ben hier erg benieuwd naar.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 28-04-2010 16:10 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Ook maar even hier, bericht van de voorpagina:
quote:
Lantlôs nieuws
Lantlôs is bij Prophecy Records aanbeland. Daar brengt het op 11 juni het album .neon uit. De cover ziet er als volgt uit.




Lotte.
Usericon van Lotte.
Posted 30-04-2010 21:18 by Lotte. Wijzig reactieProfiel van Lotte.Quote dit bericht

Erg benieuwd! De cover ziet er trouwens weer erg gaaf uit.


Silence
Usericon van Silence
Posted 30-04-2010 23:11 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Erg mooie cover, het nummer op myspace al tig keer geluisterd, ben erg benieuwd.


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 01-05-2010 15:28 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Dit is nou echt een unieke band. Eigen sound, eigen gezicht, gewoonweg een superband. Nooit de kans gehad om te zien jammer genoeg,maar dat komt nog wel. Nieuwe nummer is idd super! en ook al heel erg vaak gedraaid ja.


Evil Dick


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 01-05-2010 15:40 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2010 15:28 schreef Crypt_666 het volgende:
Nooit de kans gehad om te zien jammer genoeg,maar dat komt nog wel.
Volgens mij hebben ze nooit live gespeeld.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 06-05-2010 10:20 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Neige de Mars klinkt erg goed. Volgens mij heeft Neige ook wat aan songwriting gedaan, want ik hoor er best veel Heurt in terug.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Silence
Usericon van Silence
Posted 17-05-2010 22:28 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 25-05-2010 9:45 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Lantlos - Lantlos is best lekker, niet supervet ofzo. Toch wel benieuwd naar de neue. Bijna!


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 25-05-2010 21:18 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Niks speciaals of goedkoper die pre-order.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 26-05-2010 0:17 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 25 mei 2010 9:45 schreef Slechtheid het volgende:
Lantlos - Lantlos is best lekker, niet supervet ofzo.


Geniale plaat man.



...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 26-05-2010 5:24 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Misschien een groeiplaat? Ik heb 'm misschien net 2 keer geluisterd.


Silence
Usericon van Silence
Posted 10-06-2010 0:22 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Nu voor het eerst op, die ga ik de komende tijd veel vaker luisteren, dat staat vast.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 10-06-2010 0:23 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Klinkt goed tot nu toe.


Silence
Usericon van Silence
Posted 10-06-2010 0:24 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Mhm


Argh
Usericon van Argh
Posted 10-06-2010 21:24 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Al geruime tijd amper, tot geen black metal meer geluisterd vanwege desinteresse in de muziek en zogenaamde 'scene' , maar voor de nieuwe Lantlôs maak ik toch graag weer een uitzondering, wat een fijne plaat! Heerst met gemak de laatste Alcest / Amesoeurs plaat er uit iig! Niet echt vergelijkbaar natuurlijk, maar knappe prestatie hebben ze hier neergezet!

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 10-06-2010 21:31]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 10-06-2010 22:02 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

Nu aan het horen

Rustige, fijn in de oor liggende post-rockblackmetal

Alleen ben ik niet zo van die kraaizang, alhoewel het nog veel erger kan ben ik vind ik het gewoon niet lekker klinken, zo geforceerd, past niet bij de muziek, kweenie, vind het gewoon niks.

[Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 10-06-2010 22:02]


Argh
Usericon van Argh
Posted 10-06-2010 22:07 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Mwah, ik hoor toch wel enige vorm van emotie in zijn krijsen, vind het goed passen en beter dan de vocals op het debuut album om eerlijk te zijn


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 11-06-2010 2:17 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 10 juni 2010 22:07 schreef Argh het volgende:
Mwah, ik hoor toch wel enige vorm van emotie in zijn krijsen, vind het goed passen en beter dan de vocals op het debuut album om eerlijk te zijn


Ik vond de zang juist een van de sterkste punten van die eerste plaat. Luister de nieuwe nu voor het eerst maar kan er nog niet veel over zeggen, echt een groeiplaat denk ik net als de eerste.


Lotte.
Usericon van Lotte.
Posted 11-06-2010 20:02 by Lotte. Wijzig reactieProfiel van Lotte.Quote dit bericht

Weinig goede reacties gehoord tot nog toe, zo maar eens checken.


Silence
Usericon van Silence
Posted 11-06-2010 20:02 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Oh? Slechts 3 keer gehoord, maar ik vind hem erg aangenaam klinken.


Lotte.
Usericon van Lotte.
Posted 11-06-2010 20:12 by Lotte. Wijzig reactieProfiel van Lotte.Quote dit bericht

Tsja, commentaar op productie, drumgeluid, etc.


Argh
Usericon van Argh
Posted 11-06-2010 20:43 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

haha, wat een onzin. Productie klinkt overduidelijk beter dan de vorige plaat en minder weg gemodderd


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Northward
Usericon van Northward
Posted 12-06-2010 14:53 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Enkel keer gehoord, maar beviel me goed. Ik denk dat ook deze weer de moeite waard blijft.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen