|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
"Januari 12, 2010 - dinsdag Delay There will be some more inevitable delays. I can't say, when the release will finally be." Van de myspace, verdomme. Ben hier erg benieuwd naar. |
|
Ook maar even hier, bericht van de voorpagina: quote: |
|
Erg benieuwd! De cover ziet er trouwens weer erg gaaf uit. |
|
Erg mooie cover, het nummer op myspace al tig keer geluisterd, ben erg benieuwd. |
|
Dit is nou echt een unieke band. Eigen sound, eigen gezicht, gewoonweg een superband. Nooit de kans gehad om te zien jammer genoeg,maar dat komt nog wel. Nieuwe nummer is idd super! en ook al heel erg vaak gedraaid ja. Evil Dick |
|
quote:Volgens mij hebben ze nooit live gespeeld. |
|
Neige de Mars klinkt erg goed. Volgens mij heeft Neige ook wat aan songwriting gedaan, want ik hoor er best veel Heurt in terug. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Preorder van .neon en van t-shirts zijn nu te maken. http://shop.prophecy-productions.de/advanced_search_result.php?language=en&keywords=lantlos |
|
Lantlos - Lantlos is best lekker, niet supervet ofzo. Toch wel benieuwd naar de neue. Bijna! |
|
Niks speciaals of goedkoper die pre-order. |
|
quote: Geniale plaat man. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Misschien een groeiplaat? Ik heb 'm misschien net 2 keer geluisterd. |
|
Nu voor het eerst op, die ga ik de komende tijd veel vaker luisteren, dat staat vast. |
|
Klinkt goed tot nu toe. |
|
Mhm |
|
Al geruime tijd amper, tot geen black metal meer geluisterd vanwege desinteresse in de muziek en zogenaamde 'scene' , maar voor de nieuwe Lantlôs maak ik toch graag weer een uitzondering, wat een fijne plaat! Heerst met gemak de laatste Alcest / Amesoeurs plaat er uit iig! Niet echt vergelijkbaar natuurlijk, maar knappe prestatie hebben ze hier neergezet! [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 10-06-2010 21:31] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Nu aan het horen Rustige, fijn in de oor liggende post-rockblackmetal Alleen ben ik niet zo van die kraaizang, alhoewel het nog veel erger kan ben ik vind ik het gewoon niet lekker klinken, zo geforceerd, past niet bij de muziek, kweenie, vind het gewoon niks. [Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 10-06-2010 22:02] |
|
Mwah, ik hoor toch wel enige vorm van emotie in zijn krijsen, vind het goed passen en beter dan de vocals op het debuut album om eerlijk te zijn Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Ik vond de zang juist een van de sterkste punten van die eerste plaat. Luister de nieuwe nu voor het eerst maar kan er nog niet veel over zeggen, echt een groeiplaat denk ik net als de eerste. |
|
Weinig goede reacties gehoord tot nog toe, zo maar eens checken. |
|
Oh? Slechts 3 keer gehoord, maar ik vind hem erg aangenaam klinken. |
|
Tsja, commentaar op productie, drumgeluid, etc. |
|
haha, wat een onzin. Productie klinkt overduidelijk beter dan de vorige plaat en minder weg gemodderd Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Enkel keer gehoord, maar beviel me goed. Ik denk dat ook deze weer de moeite waard blijft. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |