quote:
Op 23 april 2026 17:27 schreef KwelgeestIV het volgende:
Iemand die nieuwste gehoord? Wat een ellende!
Elektronische malcore.
Ik weet dat het niet zo bedoeld was, maar ik ben direct gaan luisteren na deze omschrijving.
Edit: Extreem kut dit. Soort ondergeproduceerde Deftones/Smashing Pumkins met het het slechtste van begin-jaren-2000-metalband-gaat-experimenteren-met-electronica.
[Dit bericht is gewijzigd door Sater op 25-06-2026 19:53]