|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hier maar even kijken. |
|
quote: Niet meer naar Walibi dusch? Boeiender |
|
quote: Ah, ik schnap. Veel plezier in Grunn dan maar. En doe de Gheestjes de groeten. Boeiender |
|
quote: Is goed, ga jij dan maar een keertje extra in de Goliath of Superman the Ride (die zijn gaaaaaf) voor mij . Have fun he en beterschap! |
|
wellicht aanwezig... aangezien ik toch in he thoge noorden ben! [Dit bericht is gewijzigd door irritante klootzak op 21-10-2008 17:21] Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
- Regeer - Grey What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
- Regeer - Grey - MMayo |
|
- Regeer - Grey - MMayo - Irritante klootzak? - BlackWizard - Blastmaster?(nog aanwezig?) |
|
ja, denk wel aanwezig te zijn................ Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik ga het helaas niet redden... Bla |
|
ah jammer, dan maar 29 november in Winschoten? |
|
Ik doe er nog even moeilijk over. |
|
quote: Suck my piss |
|
niet piepen assmaster... geweoon meegan! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Dus je gaat wel, nou ik denk dat ik dan wel even meega. WE houden contact!! Ik heb je nummer. |
|
quote:Zou idd eens tijd worden dat je weer es aanwezig bent bij een Sodom Metal Night! EDIT: @ Mira [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 23-10-2008 16:01] |
|
quote: Ah, blekmettulchickieprojectjeplekje? |
|
quote: ¿No Comprende? Suck my piss |
|
het was gezellig. \ Laatste band was met een zanger die een helm op had. hahaha een helm ik zweer het!! Suck my piss |
|
Je weet maar nooit of zo'n plafond naar beneden komt of niet. DE HELM! Bruce Banner |
|
ik heb jou gemist papi Suck my piss |
|
Jongeuh. Jeweettoch waar mijn Haus wohnt. Komend weekend ben ik weer in NL. Bruce Banner |
|
grappige avond.. zo'n beetje alles wat mis kon gaan, ging er mis bij de eerste band... daarna meer geconcentreerd op het drinken van bier en gin / tonics.. die overigens behoorlijk cheap waren... leuke zaal Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
zeer geslaagde avond! Iedereen bedankt voor het komen en ik had nooit verwacht helemaal uit de kosten te komen, maar we hadden 100 betalende bezoekers, dus dat was mooi! Leuk publiek, veel bier en nogmaals hulde aan de bands die allemaal belangenloos wilden spelen! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |