|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja het was gezellig. Heb niet echt veel bands gezien, maar wintersiege was wel vers. |
|
Vier groepen die belangeloos spelen en toch honderd bezoekers nodig zijn om uit de kosten te komen? Dat doe je goed.... |
|
De zaal is wellicht niet gratis, techniek, etc... Pas posten wanneer je weet waar het over gaat. Bruce Banner |
|
Was een grappig avondje. Vond dat de zanger van Winter Siege wel een schattig pakje aan had, beetje het carnavalsgevoel zeg maar. |
|
quote: Het is niet "pas posten wanneer je er geweest bent", wijsneus. En nu koffie halen! Bruce Banner |
|
quote: Wellicht ook een goede tip voor jou? |
|
quote:Het lijkt er idd helaas op dat er alleen zo nog iets te doen is in Groningen. Een VERA of Simplon doen amper meer aan metal zoals het lijkt. Dan moet je dus wel een zaal gaan huren en zelf iets organiseren. @ Merlijn: Gave avond! Goed initiatief. Mag van mij wel vaker, zoiets. Erg jammer van Adonai met hun tech-problems. Het heeft het hele optreden iig aardig verneukt. Gaaf om The Chosen na zo'n lange periode weer eens live te zien. Niet verwacht Arie nog weer eens op drums bezig te zien. Gheestenland was weer goed als bijna altijd. Strak optreden. Winter Siege begin ik ook steeds meer te waarderen. Worden steeds beter en strakker en lijken nu ook aardig op elkaar ingespeeld. Kijk nu al weer uit naar Sodom Metal !!! Al met al dus een prima avond, alleen erg jammer van de overdreven irritante "moshpit". Bij bands als The Chosen en Winter Siege op zich geen probleem natuurlijk, maar zoals het hier ging... |
|
Het is wel schrijnend gesteld met metal in de stad Groningen. Vera en Simplon doen er amper nog wat aan. Een hele leuke avond gehad, lang geleden dat ik weer es op het podium stond. Voor het laatst was dat met Cote d'Aver in het ORKZ (maart 2006). gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Niet alleen het optreden, hahahahaha Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: bij 50 man waren we al uit de kosten (zaalhuur + techniek en personeel is niet gratis, even dat je het weet) en ik was gewoon erg blij dat er 100 man waren. De mensen van Platformtheater zeiden erg tevreden te zijn over alles en willen op basis van deze avond weer vaker metal-dingen programmeren, want de hele sfeer (los van de inkomsten) was erg goed en alles liep op rolletjes. Dus dat belooft in ieder geval een klein beetje betere tijden voor de concerten-scene in Grunn, omdat dat er de laatste tijd inderdaad weinig gebeurde... |
|
wat een gemiep het was weer mooi en ik was een beetje geintimideerd door Dirks nieuwe sik. Ik doe de groeten aan dirk IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Dat is helemaal geen gemiep. En Dirk zit hier niet. |
|
Nieuwe emiel?? |
|
ik ben een beetje doorzichtig. rip Skullfuck IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
die sik van Dirk, daarvan was ik niet onder de indruk... maar die snor die er nu bij zit..... dat is me der een Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |