|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
vvk 12€ via http://www.dynamo-eindhoven.nl/new/index.html of alle primera winkels kassa 15€ Meer info op http://www.dynamo666.nl/index.php?option=com_eventlist&Itemid=64&func=details&did=123 [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 22-09-2008 20:00] |
|
Gave line-up, misschien wel aanwezig |
|
Bedenk me nu opeens dat ik dan een weekendje naar de Ardennen ga, dus helaas... |
|
Mooie flyer ! Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Jaaaaa zeker present. Gorefest EN Detonation, helemaal te gek. De flyer vind ik dan weer matig. Gewoon de hoes van Rise to Ruin en daar wat tekst overheen geknald. Achja, it get's the job done! [Dit bericht is gewijzigd door Trystys op 11-09-2008 13:18] My friend, watch out for traitors... |
|
quote: Inderdaad; hou het herkenbaar en eenvoudig, onder het motto 'kunst hoort in een museum, niet op een podium'. Gisteren nog een nummer van de laatste plaat gedraaid in de Dynamo... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:En muziek maken is niet ook een vorm van kunst?... My friend, watch out for traitors... |
|
Ik ga 2 dgn. later in Amersfoort Gorefest bekijken... Zin in. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Wat betreft flyers maken niet nee Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ik ook aanwezig :-) |
|
quote: Het moet niet gekker worden !!!! |
|
En ik ook al aanwezig! |
|
quote: En dat net na deze post: quote: Dus toch wel... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
aanwezig |
|
Ook aanwezig. |
|
Inmiddels nog meer mensen die we op 'aanwezig' kunnen plaatsen Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Even schoppen; volgende week vrijdag dus! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:Tuurlijk! |
|
Vrijdag! Schutters!! |
|
quote: Tot dan Koen, en ontzie je stem een beetje tot dan! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:Dat is best handig voor een setlist LT |
|
quote: Haha, waarom? [Dit bericht is gewijzigd door Frituurmaster op 09-10-2008 12:02] Schutters!! |
|
quote: Nou ja, altijd fijn als de zanger van een van de bands super bij stem is net die avond dat ik ze zie optreden, zeker nu jullie in die 'nieuwe' line-up spelen met twee supergitaristen (ben ik wel benieuwd naar), dus vandaar van te voren even ontzien die stembandjes... (puur egoïsme dus) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Heb weer zin in Gorefest. Helaas niet aanwezig in Eindhoven, maar wel in Amersfoort. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
quote: Dat moet wel goed komen denk ik Tot vanavond. Schutters!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |