|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Vanavond |
|
Ah, gezellig |
|
Misschien ook aanwezig. An sich lijkt het me wel erg leuk om Detonation live te zien. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Cool Gooi je MSN eens aan jij |
|
Yooow, noord limburg is ook game! |
|
Goeie shit gisteren . Prima opkomst, heerlijke set van Gorefest (helaas zonder Erase ) en Detonation in de nieuwe bezetting knalt er ook goed op. Het was overigens de eerste keer ooit dat GF in Dynamo speelde [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 11-10-2008 10:54] |
|
Was idd vette shit, wat Judge zegt Helaas bij Detonation wat te rustig publiek, wel enigzins begrijpelijk als je ziet dat tijdens Gorefest het goed los gaat. Ik vond Gorefest goed en erg overtuigend spelen. Zeker een stuk beter dan het optreden dat ik in Haarlem zag een paar jaar geleden. Klasse! Enne de biertjes gingen er ook lekker in an evil incarnation of DEATH! |
|
Gorefest was belachelijk ruig, Detonation heeft me ook aangenaam verrast! En de Lucifers Principle was ook goed te schafte! |
|
hij was super, gaaf publiek, lekker meeknallen!!! |
|
Nu allemaal morgen naar de show in Amersfoort www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
TLP viel me niet tegen. Detonation klonk over het algemeen wel goed, hoewel de zang niet mijn ding is. Gorefest was erg gaaf |
|
Gorefest was supergaaf. TLP en Detonation speelden goed, maar het kon me niet boeien. |
|
In Amersfoort Was Gorefest in ieder geval vet www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
Ze mogen wel aanzuipen daar in eindhoven "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
|
|
Volgens de lichtman van Gorefest was er zelfs niet genoeg rook ! |
|
quote: Alsof er meer rook op het podium paste |
|
quote:Jij was er duidelijk niet bij tijdens de soundcheck van het Bloodshedfest de dag erop |
|
quote: Nope, maar het was dus toch mogelijk begrijp ik hieruit.. Heh, ik vond dat er vrijdag al een soort rookgordijn hing... Had iig veel moeite met schieten. Heb me alsnog wel goed vermaakt |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |