|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
ook zo maar eens doen! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
En, nog een beetje reserveringen? [Dit bericht is gewijzigd door niles op 19-11-2008 16:26] |
|
Denk dat het wel weer gezellig druk gaat worden! |
|
Heb ook maar ff gereserveerd zometeen staan we voor een dichte deur! See you! see you at occultfest! |
|
Gezellig !!! |
|
Nou als alles goed gaat dan zijn we zaterdag aanwezig! see you at occultfest! |
|
quote: Ja, doe maar!! |
|
19:00 uur: Zaal Open 19:30 - 20:00 Côte d’Aver [30 minuten] 20:20 - 21:00 Winter Siege [40 minuten] 21:20 - 22:05 Murder Manifest [45 minuten] 22:25 - 23:10 Brandhaard [45 minuten] 23:30 - 00:30 Next Waste Dimension [60 minuten] |
|
Eens zien of ik deze keer niet pas tijdens de 3e band kom binnen lopen |
|
Nog een beetje temperatuurtje daar in Winschoten, of zal ik in skipak komen? |
|
Haha! Neem je skipak maar mee |
|
Ik denk wel dat ik er ben! |
|
Hey Schaep, welke trein neem je? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Tussen 17:51 en 18:40, even kijken wanneer de gave mensen gaan. Dus, wanneer ga je? |
|
Ik neem 2 sikken mee en pas indien mogelijk de tijden wat aan. Grote groep is wel zo leuk natuurlijk. *het in de groep gooit* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Kick! Morgen al dus. Begint wel erg vroeg benieuwd of we de 1e band halen. Maar iig aanwezig! see you at occultfest! |
|
ik heb besloten niet te goan. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Zeer slechte beslissing |
|
Er kunnen trouwens nog 2 met ons mee omgeving Hoogeveen/Zuidwolde/Staphorst. see you at occultfest! |
|
Ontzettend veel zin in deze show... helaas ben ik de bob misschien ook maar goed ook |
|
Vanavond dus !!! Er zijn nog enkele kaarten aan de kassa te koop. |
|
Zo maar eens even aan de grote trip beginnen |
|
quote: Ha ha it's a long way to the north! Wij gaan rond 19.00 die kant op. see you at occultfest! |
|
@Schaep: Ik heb met o.a. Geer afgesproken om de trein van 19:20 te nemen. Zie je dan? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |