|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dit heeft gewoon te maken met het feit dat Boelie's Pub lak heeft aan het huidige rook beleid. Je mocht in de hele kroeg (dus beide zalen) dan ook gewoon lekker je sigaretje opsteken. |
|
Trouwens... Night City was weer aanwezig met camera. Voor een sfeerverslag en interviews kan je terecht op: www.nctv.nl EDIT: wel ff de goeie link doen [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 02-12-2008 14:32] |
|
quote:Laat ze dan ff de suggestieve stickers bij de deur weghalen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Die hangt er al vanaf het begin denk ik. Eerst hield elke kroeg zich er netjes aan namelijk. Boelie's Pub dus ook een tijdje... Vandaar |
|
quote: Klopt! Erg lekker drumwerk ook. Voor de podiumopbouw en soundcheck maar eens goed de tijd genomen aan het einde van de middag. Leverde zeker op. |
|
Gefeliciteerd Regeer dat het weer een succes was! Ik schaam me echt dat ik elke keer wat anders heb als jij wat organiseert... Wanneer is de volgende dan ga ik extra mijn best doen hahaha! Bla |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |