|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
He Merlijn |
|
En als je het allebei kan waarderen? |
|
quote: Dan moet je gewoon thuis blijven, want Opgezwolle staat als eerste in dat opsomrijtje. Kut man, probleeeeeem. |
|
Shit man! Gelukkig kan ik ook prima in mijn eentje blubberen. |
|
quote: Waaaaat? DE drummer van Elexorien? W00t!! Oh wacht, niet de ex-drummer? Balen man. quote: Ja dat scheelt denk ik wel een heleboel. |
|
|
|
blubber in de titel? Daar is Psychonaut signature |
|
quote: Hehe, mooi weer. Bruce Banner |
|
quote: Gekke Gerrit je wil te graag, Gekke Gerrit het is beter dat je chillt vandaag |
|
Kans dat ik ook even kom kijken. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Heb ik het nu verkeerd begrepen j.l. zaterdag, maareuh... speelt BLOOD I BLEED ook niet deze avond in popfront? |
|
Volgens mij niet Zou wel gaaf zijn! |
|
Aanwazig achter de bar |
|
quote: ik hoop het niet want ik kan niet gvd :| Je moeder. |
|
Had het gelezen op de Popfront website ja, wel aanwezig. |
|
quote: Nope. Moet toch mijn mailbox aandachtiger lezen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Ja, doe eens! |
|
quote: Krijg iets naars aan je anus. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:maar dan kan jij er niets meer mee |
|
oh ja, het begint allemaal rond 19:30 a 20.00 geloof ik dus wees er op tijd anders zie je maar 1 band en dat is toch jammer he! kijk trouwens vooral niet op www.biggernigger.tk www.lemonparty.org en www.meatspin.com als je een voorproefje van de avond wilt hebben! ik heb jullie gewaarschuwd, dus de verantwoordelijkheid voor geleden psychologische schade kan niet op mij worden verhaald! |
|
Je moet toch eens wat nieuwe links opzoeken deze worden saai. |
|
ja, maar veel mensen kennen ze nog niet en het zijn filosofische wijsheden die met heel de wereld gedeeld moeten worden, of niet soms? maar ik hoor graag nieuwe van je! |
|
[quote]Op 24 september 2008 13:47 schreef BlackWizard het volgende: oh ja, kijk trouwens vooral niet op www.biggernigger.tk ik hoezo? ga je zo achter je drumstel zitten dan? |
|
quote: Je hangt dan het verkeerde geloof aan. Popfront is dan al wel open, maar eerste bands meestal tussen 21 en 21.30 uur. edit: staat ook op de website [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 24-09-2008 16:43] |
|
Ook aanwezig!!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |