IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Atheist Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-09-2010 12:38 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2010 12:03 schreef galspuug het volgende:
Kom op, is dit geschilderd of gefotosjopt? De compositie van de achtergrond is pure kitsch, evenals het gebruik van pastelkleuren. Maar net als na het drinken van een weidrankje, komt er voldoening uit voort.

Ik begreep je gewoon niet Op zich wel een punt, maar die voldoening staat wel voor mij


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Durk
Usericon van Durk
Posted 08-10-2010 23:44 by Durk Wijzig reactieProfiel van DurkQuote dit bericht

Nieuw nummer is online en ik vind er geen reet aan.
Geen steun.

http://www.myspace.com/kellysatheistwebsite


WMP
Usericon van WMP
Posted 09-10-2010 1:19 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Ik krijg er wel een 'zo klonk Atheist'-gevoel bij, iets wat vaak ontbreekt bij bands die na zoveel jaar weer bij elkaar komen. Vind het wel lekker klinken, ben benieuwd naar de rest.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-10-2010 8:47 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

En toen hadden we eindelijk iets gemeen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 09-10-2010 9:06 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Meest opvallende voor mij is dat dit nummer wat organischer doorvloeit c.q. minder 'verspringerig' is dan veel ouder materiaal. Zo op het eerste gehoor doet het me meer aan 'Elements' denken dan aan de eerste twee platen. Maar is het een goede graadmeter voor (de rest van) het nieuwe album? Mmm... Ik wacht lekker tot ik dat album in z'n geheel kan beluisteren.

Oh ja, het artwork heerst.

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 09-10-2010 9:09]


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-10-2010 9:07 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Qua Artwork vind ik die van Spectre mooier, die "knalt" meer.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-10-2010 22:30 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Het doet me ook ietwat aan Sadist denken ten tijde van Tribe

Enfin: Die enkele gitaaraanslagen vind ik wat minder maar die malende, groovende riffs doen het wel voor mij: prima nummer.



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-10-2010 22:36]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 18-10-2010 0:10 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

geweldig nieuwe en ik wacht vol verwachting op jupiter. ik ga ze zien op neurotic deathfest:D


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 04-11-2010 4:11 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 04-11-2010 14:39 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Sinds wanneer zijn er slechte nummers van Atheist?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Ed
Usericon van Ed
Posted 07-11-2010 15:55 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

Nieuwe klinkt toch best wel weer ok op eerste gehoor!


Martinator
Cereal killer
Usericon van Martinator
Posted 08-11-2010 8:22 by Martinator Wijzig reactieProfiel van MartinatorQuote dit bericht


CD van het jaar, denk ik (na een dozijn luisterbeurten de afgelopen drie dagen). Maar wel veel te kort...


Ed
Usericon van Ed
Posted 08-11-2010 22:55 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

Moet ook zeggen na vandaag er weer 2x naar te hebben geluisterd dat ik best onder de indruk ben!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 03-12-2010 10:46 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ok, het ding is dat ik totaal niet bekend ben met het oude werk van Atheist. En ik heb eigenlijk ook totaal niet de drang om me daarin te gaan verdiepen.

Maar er moet wel gezegd worden dat ik Jupiter een verrekte lekker album vind. Heerlijk technisch maar het vervalt nooit in gefreak. Sterke nummers, lekker agressief en een vette groove.

Het doet me inderdaad wat aan Sadist denken maar op andere momenten ook aan Death. En dat kan nooit slecht zijn.

Nee, ik ben erg in mijn nopjes met dit album.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 03-12-2010 13:26 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2010 10:46 schreef XnegativeX het volgende:
Ok, het ding is dat ik totaal niet bekend ben met het oude werk van Atheist. En ik heb eigenlijk ook totaal niet de drang om me daarin te gaan verdiepen.

Maar er moet wel gezegd worden dat ik Jupiter een verrekte lekker album vind. Heerlijk technisch maar het vervalt nooit in gefreak. Sterke nummers, lekker agressief en een vette groove.

Het doet me inderdaad wat aan Sadist denken maar op andere momenten ook aan Death. En dat kan nooit slecht zijn.

Nee, ik ben erg in mijn nopjes met dit album.

Ga jij eens snel UP luisteren, verdomme!


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 24-05-2014 9:47 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html



Slotje op deze topic en een ban voor een ieder die deze band ooit nog aanhaalt!


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-05-2014 10:59 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Jij hebt echt tijd teveel is het niet?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 26-05-2014 11:01 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Helaas iig genoeg om jouw zinnige bijdrages te lezen.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-05-2014 11:05 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Bedankt man


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 26-05-2014 11:06 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

YOLO


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


attema
voorheen attematic
Usericon van attema
Posted 26-05-2014 11:33 by attema Wijzig reactieProfiel van attemaQuote dit bericht

Moeilijke jeugd, moeilijke muziek en uiteindelijk kiezen voor een swastikansarm bestaan.

Zo'n foto blijft toch unquestionable present op internet.


10.10.1942 - 20.11.2011


Dweller
Deus Nova
Usericon van Dweller
Posted 22-02-2018 6:53 by Dweller Wijzig reactieProfiel van DwellerQuote dit berichthttp://www.kong.nl

ATHEIST Signs With AGONIA RECORDS; New Album Due This Year

Technical metal pioneers ATHEIST have signed a worldwide deal with Agonia Records. The band's long-awaited follow-up to 2010's critically acclaimed "Jupiter" album is tentatively due before the end of the year.

ATHEIST co-founder and vocalist Kelly Shaefer commented: "2018 will mark our 30th year of making records. ATHEIST will embark on a very important album with an important new label along with a great team behind us, including Extreme Management Group. I feel confident that together, and with their anticipated dedication to bringing ATHEIST to a new level, the band will be poised for a crushing, new record! We cannot wait to begin this new chapter."

Agonia Records commented: "We're beyond excited to welcome ATHEIST to our roster. This is a band of extreme talent and bold creativity, a band lauded for their invaluable contribution to the death metal genre. They've been there in the early years and paved the way for countless acts playing progressive/technical death metal nowadays. We feel honored to help them pave the way for next generations to come".

ATHEIST was formed in 1988 by Shaefer and drummer Steve Flynn. Followed by bands such as DEATH and CYNIC, they would define a sound that is a pillar of complex, progressive, jazz-infused death metal intensity, with supreme musical prowess — the genre celebrated and known today as "progressive technical death metal." ATHEIST attained that status thanks to its debut, "Piece Of Time" (1989), and second album, "Unquestionable Presence" (1991), both regarded as important benchmarks of the genre.

ATHEIST 2018 is:

Kelly Shaefer (Vocals)
Steve Flynn (Drums)
Chris Martin (Guitar)
Jason Holloway (Guitar)

(Bron: Blabbermouth)



[Dit bericht is gewijzigd door Dweller op 22-02-2018 6:54]


Vox Clamatis in Deserto


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-06-2020 16:52 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Zojuist tickets gekocht voor het '1.5 meter - alleen zitten - drankjes worden bezorgd' concert in Gigant op 24 September in Gigant.

En nu maar hopen dat de nederlanders zich weten gedragen en dit kloteland niet weer in lockdown gaat.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-06-2020 17:00 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Weet je, er gaat ook wel veel goed. Corona heeft de wereld nog steeds in zijn greep, sterker nog, elke dag gaat het aantal patienten astronomisch omhoog. Niet hier, maar in landen waar de maatregelen maar half-half worden gedaan, ik kijk naar jullie Noord- en Zuid Amerika.

Als je het zo bekijkt, toch knap dat we het hier wel voor elkaar krijgen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-06-2020 17:13 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ergens vind ik ook dat we hier te optimistisch zijn en ik vrees het ergste.

Ik ga er ook niet vanuit dat dit concert een zekere zaak is maar voor 20 euro wou ik de gok toch maar nemen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen