|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Nieuw nummer is online en ik vind er geen reet aan. Geen steun. http://www.myspace.com/kellysatheistwebsite |
|
Ik krijg er wel een 'zo klonk Atheist'-gevoel bij, iets wat vaak ontbreekt bij bands die na zoveel jaar weer bij elkaar komen. Vind het wel lekker klinken, ben benieuwd naar de rest. |
|
En toen hadden we eindelijk iets gemeen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Meest opvallende voor mij is dat dit nummer wat organischer doorvloeit c.q. minder 'verspringerig' is dan veel ouder materiaal. Zo op het eerste gehoor doet het me meer aan 'Elements' denken dan aan de eerste twee platen. Maar is het een goede graadmeter voor (de rest van) het nieuwe album? Mmm... Ik wacht lekker tot ik dat album in z'n geheel kan beluisteren. Oh ja, het artwork heerst. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 09-10-2010 9:09] |
|
Qua Artwork vind ik die van Spectre mooier, die "knalt" meer. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Het doet me ook ietwat aan Sadist denken ten tijde van Tribe Enfin: Die enkele gitaaraanslagen vind ik wat minder maar die malende, groovende riffs doen het wel voor mij: prima nummer. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-10-2010 22:36] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
geweldig nieuwe en ik wacht vol verwachting op jupiter. ik ga ze zien op neurotic deathfest:D Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
De slechtste Atheist nummers volgens Kelly. http://www.decibelmagazine.com/featured/top-5-worst-atheist-songs-by-kelly-shaefer-atheist/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+DecibelMagazine+(Decibel+Magazine) |
|
Sinds wanneer zijn er slechte nummers van Atheist? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Nieuwe klinkt toch best wel weer ok op eerste gehoor! |
|
CD van het jaar, denk ik (na een dozijn luisterbeurten de afgelopen drie dagen). Maar wel veel te kort... |
|
Moet ook zeggen na vandaag er weer 2x naar te hebben geluisterd dat ik best onder de indruk ben! |
|
Ok, het ding is dat ik totaal niet bekend ben met het oude werk van Atheist. En ik heb eigenlijk ook totaal niet de drang om me daarin te gaan verdiepen. Maar er moet wel gezegd worden dat ik Jupiter een verrekte lekker album vind. Heerlijk technisch maar het vervalt nooit in gefreak. Sterke nummers, lekker agressief en een vette groove. Het doet me inderdaad wat aan Sadist denken maar op andere momenten ook aan Death. En dat kan nooit slecht zijn. Nee, ik ben erg in mijn nopjes met dit album. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ga jij eens snel UP luisteren, verdomme! headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Slotje op deze topic en een ban voor een ieder die deze band ooit nog aanhaalt! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Jij hebt echt tijd teveel is het niet? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Helaas iig genoeg om jouw zinnige bijdrages te lezen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Bedankt man Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
YOLO If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Moeilijke jeugd, moeilijke muziek en uiteindelijk kiezen voor een swastikansarm bestaan. Zo'n foto blijft toch unquestionable present op internet. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
ATHEIST Signs With AGONIA RECORDS; New Album Due This Year Technical metal pioneers ATHEIST have signed a worldwide deal with Agonia Records. The band's long-awaited follow-up to 2010's critically acclaimed "Jupiter" album is tentatively due before the end of the year. ATHEIST co-founder and vocalist Kelly Shaefer commented: "2018 will mark our 30th year of making records. ATHEIST will embark on a very important album with an important new label along with a great team behind us, including Extreme Management Group. I feel confident that together, and with their anticipated dedication to bringing ATHEIST to a new level, the band will be poised for a crushing, new record! We cannot wait to begin this new chapter." Agonia Records commented: "We're beyond excited to welcome ATHEIST to our roster. This is a band of extreme talent and bold creativity, a band lauded for their invaluable contribution to the death metal genre. They've been there in the early years and paved the way for countless acts playing progressive/technical death metal nowadays. We feel honored to help them pave the way for next generations to come". ATHEIST was formed in 1988 by Shaefer and drummer Steve Flynn. Followed by bands such as DEATH and CYNIC, they would define a sound that is a pillar of complex, progressive, jazz-infused death metal intensity, with supreme musical prowess — the genre celebrated and known today as "progressive technical death metal." ATHEIST attained that status thanks to its debut, "Piece Of Time" (1989), and second album, "Unquestionable Presence" (1991), both regarded as important benchmarks of the genre. ATHEIST 2018 is: Kelly Shaefer (Vocals) Steve Flynn (Drums) Chris Martin (Guitar) Jason Holloway (Guitar) (Bron: Blabbermouth) [Dit bericht is gewijzigd door Dweller op 22-02-2018 6:54] Vox Clamatis in Deserto |
|
Zojuist tickets gekocht voor het '1.5 meter - alleen zitten - drankjes worden bezorgd' concert in Gigant op 24 September in Gigant. En nu maar hopen dat de nederlanders zich weten gedragen en dit kloteland niet weer in lockdown gaat. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Weet je, er gaat ook wel veel goed. Corona heeft de wereld nog steeds in zijn greep, sterker nog, elke dag gaat het aantal patienten astronomisch omhoog. Niet hier, maar in landen waar de maatregelen maar half-half worden gedaan, ik kijk naar jullie Noord- en Zuid Amerika. Als je het zo bekijkt, toch knap dat we het hier wel voor elkaar krijgen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ergens vind ik ook dat we hier te optimistisch zijn en ik vrees het ergste. Ik ga er ook niet vanuit dat dit concert een zekere zaak is maar voor 20 euro wou ik de gok toch maar nemen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |