|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
. (foutje bedankt) [Dit bericht is gewijzigd door Dark incarnation op 10-01-2009 15:14] an evil incarnation of DEATH! |
|
Gisteren in Haarlem geweest. Order of Ennead: Best leuk, maar net iets te veel van 't zelfde. Die Aziatische gitarist zag er best koddig uit maar jengelde er flink op los. Devian: Wel OK, maar binnenkort ben ik 't weer vergeten. Vader: Vet als altijd. Zo hoort death metal wat mij betreft te klinken. Toch vond ik ze de vorige keer dat ik ze zag een stuk indrukwekkender (kan er ook aan liggen dat ze toen hoofdband waren en een paar bussen Polen hadden meegenomen). Samael: Triest dat er zo veel op het podium gegooid werd, bewijst weer de bekrompenheid van een deel van 't metal publiek. Mijn muziek is het ook niet (wel overtuigend gebracht overigens, mensen die er wel van houden zullen niet teleurgesteld zijn geweest), maar zo'n gedrag is gewoon zielig. Deicide: Muzikaal gezien nog wel te pruimen, maar van die constante eentonige Wuhhh-wuhwuhwuhwuh-WUH! had ik na een paar nummers wel genoeg. Ben halverwege dan ook maar richting zuiden beginnen te kachelen. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 10-01-2009 16:20] |
|
quote: Je bedoelt The Amenta |
|
Ik en Cataclysm child hadden autopech opweg naar daar gehad, ontzettend klote dus... [Dit bericht is gewijzigd door frontpage op 10-01-2009 22:17] |
|
Zeg dat wel ja... ik hoop maar dat ie nog te repareren valt Faustian Spirit of the Earth |
|
Oei, was het ernstig? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik vrees dat er iets fucked up is in de motor aan het geluid te horen dat ie maakte en de wegenhulp dacht er ook zo over. Dinsdag gaat ie naar m'n garagist, ik hoop dat ik dan snel iets verneem. Faustian Spirit of the Earth |
|
Loop je Haarlem CS uit, zie je opeens wat bekenden. Dus samen naar de Patronaat gelopen. We kwamen binnen bij Devian. Die deden het best aardig en waren erg enthousiast. Daarna was het de beurt aan Vader in de nieuwe samenstelling. Men speelde veel oud werk. Ik ken de band pas vanaf Litany, dus ik kende een hoop nummers niet. Gelukkig speelde men ook wat nieuwer werk zoals Between Day and Night, ShadowFear, This Is The War en Wings. Men was lekker bezig en kan terugkijken op een prima optreden. Samael had te kampen met technische problemen waardoor het eerste nummer de mist inging ivm een stroomstoring. Het optreden werd zelfs 10 minuten onderbroken. Nadat het euvel was verholpen, ging men verder. Helaas vonden een paar gasten uit het publiek het nodig om een paar bier richting podium te gooien. De band kan daar natuurlijk ook niet veel aandoen. Samael was misschien een beetje de vreemde eend in de bijt, maar speelde wel goed. Prima dansmuziek Hehe, gelukkig, Glen Benton was er weer eens bij bij Deicide. De band oogde wat ongeïnteresseerd, maar deed wel zijn ding. Nummers als Lunatic Of God's Creation, Dead By Dawn, Dead But Dreaming, Once Upon The Cross, Serpents Of The Light, Death To Jesus en Homage For Satan kwamen voorbij. Het geluid was ook prima te doen. Ik heb de band wel eens betere optredens zien geven, maar opzich was het prima te noemen. |
|
Hierbij nog een paar foto's van de show in Haarlem van afgelopen vrijdag. Order Of The Ennead Devian Vader Samael Deicide De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com |
|
quote: Ja, dat weet ik ook wel. Ik heb er niet voor niets Versania/Borgir achter gezet. [Dit bericht is gewijzigd door Grafhoer op 12-01-2009 15:27] |
|
quote: Ik neem aan dat je het hebt over de Poolse band VESANIA (Darek 'Daray' Brzozowski - Drums (Dimmu Borgir, Neolithic, Pyorrhoea, Vader, Sunwheel, Masachist, Black River) Inderdaad zoals Regeer zegt, "Doc" is helaas al een tijdje niet meer onder ons. Een drummer die niet te overklassen valt binnen Vader, althans i.m.h.o. an evil incarnation of DEATH! |
|
We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Ik zei dat natuurlijk omdat Grafhoer het had over VeRsania, i.p.v. Vesania, niet om duidelijk te maken dat het gaat om de Poolse variant van Vesania... Grafhoer zal zelf ook wel begrijpen dat de drummer niet afkomstig is uit een Chileense Gothic band.... me dunkt! an evil incarnation of DEATH! |
|
Loopt iedereen Red Bull te drinken voordat ze dit topic openenen? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: (Bij-de-hand-modus/AAN) Hoewel ik een Red Bulletje op zijn tijd ten zeerste apprecieer, heb ik het zeker niet nodig om scherp uit de hoek te komen (Bij-de-hand-modus/UIT) an evil incarnation of DEATH! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |