|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
formateren. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ik heb een keer iets gehad wat daar op leek, een win32 klez-h worm.. ik heb daar ook een Topic over geopend.. Ik merkte het doordat het virus als eerste mijn virusscanner molde Het heeft me veel moeite gekost het eraf te krijgen, maaqr het is gelukt zonder dat ik mijn systeem opnieuw heb moeten installeren.. Suc6 iig! Enne -- er is volgens mij van Norton ook een online-virusscanner.. Ff googlen dus [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 05-08-2002 14:32] |
|
|
|
gewoon formateren die rotzooi ben je er weer vanaf beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! |
|
http://housecall.antivirus.com/ On-line virusscanner [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 05-08-2002 15:44] |
|
virus.pagina.nl |
|
ik denk ook dat formateren het beste zal zijn ... |
|
Ik heb duz dat virus en ik heb 2 OS duz ik zag via 2000 dat 98 gesmet was... ik heb het filetje' pxvd gedelete maar toen ik in 98 kwam openede ie duz geen .exe file en zocht naar het .pxvd bestandje keej is er nog wat anders dat je kan doen tegen dit of wordt ut formateren??? |
|
quote: Uh en nu in ABN Start 98 nog wel op? Als hij opstart en een foutmelding geeft -- ff je register doorzoeken en de verwijzing naar het gewiste bestand eruit flikkeren.. |
|
THNX M"N COMPU DOET UT WEER I luv klez tool [Dit bericht is gewijzigd door Lightning op 06-08-2002 0:39] |
|
Altijd handig dat zware metalen wow anders moest ik weer alles opnieuw installen nog een x thnx |
|
quote:Ik heb dus wel een een of het andere foutmelding... nwlink.vxd verwijst naar een bestand. etc... maar hoe weet ik waar ik dat in het register moet vinden? |
|
quote: Type regedit in uitvoeren, gebruik daarna de search om naar de value 'nwlink.vxd' te zoeken.. EĆ©nmaal gevonden wis je deze entry uit je register.. Hmmz.. Misschien is er op download.com wel een handigere registereditor te vinden, ik kloot met de editor van Norton Cleansweep trouwens.. |
|
Je kan toch niet zomaar alles uit je register gooien? |
|
quote: niet alles nee My madness, my sadness |
|
Mensen thanx for de info ik heb 'm eraf |
|
met de groeten van microsoft |
|
Ik krijg de hele tijd mailtjes van goldfish naar mijn hotmail account hoe krijg ik dat weg? |
|
quote:blokkeren ? of/en blokeren op onderwerp o ja en geen hotmail gebruiken natuurlijk [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 09-08-2002 14:09] |
|
Block Filter op Exclusive zetten en dan iedereeen uit je adres of msn lijst toevoegen.. nu kunnen alleen die mensen je mailtjes sturen en de rest van die pulp mailtjes komen er niet meer in. (enige nadeel is dat andere mensen die niet in je adressenboek staan je nie kunnen mailen) maar iedergeval geen junkmail meer |
|
wijzig: laat maar , was weer niet aan het nadenken enzo> [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 03-09-2002 14:33] |
|
Als je nog gek wil worden moet je deze instellen als startpage: http://www.traffic4sure.com/tmcpro/gate.php?id=netfavorite .. aargh.. (niet doen dus, je kan dan alleen nog maar op Internet Explorer door via een map te gaan ofzo, niet meer via opstarten, een grote pop-up chaos) |
|
quote: Deze heb ik vroeeeeger ook gehad, dan moet je formateren ;\ Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
mijn vriendin heeft een bacterieologisch virus, ze .exe't voor geen meter. ik kan haar toch niet zo maar formateren? Oud Vuil. |
|
Ik zou het niet doen, al dat gezeur weer met die luiers enzo. Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |