|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ken die hele Steen, gelukkig, niet. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Je weet niet wat je mist. |
|
Check deze nieuwe, fucking vet. |
|
Steen die refereert naar G.G. Allin, de held. ^_^ Je moeder. |
|
|
|
boom bap jammer van die spinal, vind ik minder. |
|
Ik ook wel, hoewel ik er al beter tegen kan dan voorheen. Twee jaar geleden alweer. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 18-08-2010 17:12] |
|
Het noorderslagoptreden van 2 jaar geleden stond ook in zijn geheel op 3voor12 website. |
|
Nog steeds zie ik, vet! |
|
2 vingers in je kut, kom op! |
|
Hahahaha. Edit: [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 18-08-2010 18:11] |
|
Haha, dat einde! Prachtig. Steen blijft een held. Je moeder. |
|
Manmanman, wat een intense kneuzenzooi. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Overhypte gayness, dat is het. |
|
doet me wat aan Rotzak denken I love it signature |
|
dat laatste stukje is mooi als die gast over dat wijf heen kotst. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
haha, geweldig, had de clip nog nooit gezien! Je moeder. |
|
|
|
Echt niet mijn ding dat steentje.. Is dit nou echt t "hardste" op nederhopgebied? |
|
Nee, dat zijn Kami-Kazi en Naffer. |
|
Ah, hahaha das wel lache idd! Je ziet m rijden in n A4, op de A4 en schrijft op A4 Tegen de tijd dat ik de dat mocro blingbling straattaalcultuurtje serieus kan nemen zal ik m nog es draaien Tot die tijd hou ik t wel bij de O.P. en boze negers (oja en metal niettevergeten ) |
|
Boze negers zijn over het algemeen de beste keus ja, heb ook nog niet één echt vet nummer gehoord van het aankomende album van Steen. |
|
quote: Klopt. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |