![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Goede fans ook, lees de comments maar! ![]() |
|
Ja die is wel lekker ![]() ![]() ![]() |
|
Nou ik heb Steen een tijd terug gezien, toen ie in Zaandam mocht openen voor de Osdorp Posse. Er was een groepje van zo' n 10 diehards die alles woord voor woord meeschreeuwden, de rest van de ongeveer 500 bezoekers stond hem het gehele optreden uit te joelen en op middelvingers te trakteren. Wat was die Steen een zielige vertoning zeg, het was allemaal gewoon TE gemaakt en rappen kan ie ook niet, net als die maten van hem ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 17-06-2011 6:44] 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
+1 If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote::') If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
lieeeeeef signature ![]() |
|
Is die jongen nu nog niet dood? ![]() |
|
quote: Zal er ook niks mee te maken hebben dat er voornamelijk mensen uit de omgeving a'dam op het concert af kwamen zeker? ![]() Ik heb Steen in Rotterdam gezien en daar was vrijwel iedereen erg enthousiast. ![]() |
|
in groningen ging iedereen los IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: In Rotterdam ook, dat bedoel ik ![]() ![]() |
|
quote: Als ie nou uit Rotterdam zou komen snap ik het wel dat ie uitgejoeld wordt hier. Maar aangezien hij in Utrecht is geboren en al jaren in Amsterdam woont vind ik het vreemd, het zal vooral te maken hebben met z'n gedrag en uitspraken op het podium, hij was zichtbaar stomdronken en liep constant te provoceren ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Muziek voor kinders. ![]() |
|
Zegt iemand die zich heeft geregistreerd op een metalforum. :') :') :') ![]() |
|
Dat heb ik wel 25 keer gedaan geloof ik. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
metalforum 2barry, niet mentalforum ![]() signature ![]() |
|
quote: Hahahaha, mooi! ![]() |
|
![]() |
|
quote: Vet! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
le vet signature ![]() |
|
Saaie biet. Met een irritant jvtw riedeltje erin. ![]() |
|
nog even een classic dan signature ![]() |
|
De Vader staat hier op repeat, bazenalbum! ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |