|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
ach een nuke in de morgen is een dag zonder zorgen. |
|
|
|
Vraag: Wat komt eerder; kernwapens of biologische wapens? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: A-MEN |
|
quote:moet je wel dood zijn. |
|
quote: ik denk dat biologische wapens eerser zullen worden gebruikt door terroristen, hmm het is al gebruikt in amerika (anthrax) voornamelijk omdat het goedkoper en makkelijker temaken is maar het daadwerkelijke gebruik van biologische wapens (projectielen gevuld met bacterien, virussen, schimmels of de producten hiervan) in oorlog is een uiterst moeilijke zaak. er bestaan genoeg werkzame bacterien (miltvuur, tyfus, pest) en virussen (pokken, gele koorts, vormen van griep) alsmede vergiften, door schimmels afgescheiden (ook wel 'T'wapens genoemd) Eeen mogelijke tegen-vaccinatie, moeilijke controle op het tempo en de omvang van de verspreiding, het niet onmiddelijk werken van de middelen (incubatietijd) zijn enkele grote nadelen van de inzet. Het ziet er niet naar uit, dat op korte termijn een doorbraak te verwachten valt. [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 22-03-2002 13:35] |
|
quote: nederland 1 ICBM met 10 koppen is genoeg om heel nderland van zijn zorgen aftehelpen. daar ligt het probleem niet. |
|
even of topic, maar wat een rare site heeft U? Oud Vuil. |
|
Kernwapens, bah, ben ik tegen en blijf ik tegen, ok, de padestoel is wel mooi in één opzicht maar kernwapens zijn verschrikkelijk en haat ik, nah. [edit] was een S vergeten te typen na kernwapen [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 23-03-2002 1:19] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ja, maar je bent wel erg stoer als je kunt zeggen; ik kan de wereld 3 keer vernietigen maar ik wel 34 keer zo, ik kan de aarde 58 keer opblazen, als ik wil enz...... Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Mijn paddestoel is groter als de jouwe ... |
|
-en ik kan meer mensen doodmaken dan jij, hahaha en dat met 1 bommetje ja, maar er zijn er maar 6 miljard -nou en, dan maak ik er eerst wel meer Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Officieel behoort Nederland geen kernwapens meer te hebben, daar zijn verschillende verdragen voor getekend. Toch kreeg ik vanmiddag van een vriend van mij te horen, dat wij in dit kikkerlandje wel degelijk over kernwapens beschikken...en niet zo'n klein beetje ook niet! Dit zou toegestaan zijn, omdat wij deze wapens in (bruik?)leen van Amerika hebben... Iemand enig idee of dit verhaal klopt, en zo ja, waar zouden die dan ergens opgeslagen moeten liggen. Ik weet wel dat Nederland de op 3 na grootste wapenhandelaar van de wereld is...Maar kernwapens??? [Dit bericht is gewijzigd door Morningrise op 10-03-2004 9:10] Waag eens een dansje! |
|
In de Noordzee. Daar hebben de Amerikanen een kernbom te leen gesteld. F*ck hippies |
|
volkel in noord-brabant als ik het goed heb onthouden ooit Je moeder. |
|
quote:Klopt. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:??? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:VS Rusland China Duitsland GB Zweden Frankrijk ...is Nederland al bijna aan de beurt...? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: volgens mij is het op 3 na grootste wapenhandelaar, in ieder geval zijn we erg betrokken bij wapens. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Is sinds de gouden eeuw al zo geweest Nederlands distributietalent... - Mutatis mutandis - |
|
quote: zo erg vind ik het niet maar dan moeten we ook niet gaan verkondigen dat we zo braaf zijn. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dat hoor je mij ook niet zeggen - Mutatis mutandis - |
|
dan kan je dus niks meer kopen. america heeft overal wel invloed op. dat zou btw ook niet goed zijn voor de wereldeconomie yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: Je hebt gelijk inderdaad, foutje, ik zal het gelijk even wijzigen Waag eens een dansje! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |