|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.boston.com/news/nation/washington/articles/2004/06/16/bushs_mini_nuke_research_gets_senate_ok/ WASHINGTON -- The Bush administration's research into new nuclear "bunker buster" and "mini-nuke" nuclear warheads survived a vote yesterday in the Senate after a House subcommittee refused last week to provide any By a 55-42 vote, the Senate rejected an amendment to a $447 billion defense bill that would cancel further research on the proposed weapons. The nuclear bunker buster would be intended to reach deeply buried targets, such as underground military command centers beyond capability of conventional bombs to penetrate. The mini-nuke warhead of less than 5,000 tons of TNT -- one-fourth the explosive power of the atomic bomb dropped on Hiroshima, Japan, in 1945 -- would cause less damage and fewer deaths in the area around a target, its advocates say. |
|
ik vraag me af of ze wel rekening houden met de verspreiding van fallout door de wind... nukes kunnen honderd jaar na dato in de omgeving rondom de aanslag nog voor misvormde kindertjes zorgen of aan de basis liggen van vroege sterftes door kanker. Dus de oorlog is allang voorbij, en mensen die er nooit iets mee te maken hebben gehad moeten er nog onder lijden... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ik ben tegen kernwapens....verzamel ze pleur ze allemaal op het midden Oosten en we hebben twee problemen minder! |
|
quote: 2 vliegen in heel veel harde klappen spelfout weggehaald... |
|
Precies....we hebben ze dan niet meer nodig ook...die kernwapens...de wereld zou een betere plaats zijn! |
|
R0ecist F*ck hippies |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
R @ c 1 s t F*ck hippies |
|
quote: waarvoor? hij heeft niemand op grond van raciale verschillen beledigt/benadeeld. edit: tiepvaut [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 16-06-2004 21:24] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
F*ck hippies |
|
Kernwapens, kernwapens... Nee, dan die russiche onderzeeboten met kernreactors erin, die liggen te verrotten langs kades vanwege geen geld tot ontmanteling. Of die op de bodem van de zee liggen, met een beetje mazzel ook nog eens geladen met atoomwapens. (stuk of 6, 2X USA, 4X USSR jippiejee) Oud Vuil. |
|
en dat zijn dan ook alleen de bekende gevallen. En de Russen zijn dan ook nog aardig wat bommetjes kwijt... maar nog steeds is er geen ongelukt/bedreiging/aanslag mee gebeurt ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Maar er liggen er veel, 200+ dacht ik. Subs dus. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 16-06-2004 21:58] Oud Vuil. |
|
wachten tot iemand er een in zn klauwen krijgt,zijn we allemaal zuur..foutste uitvinding ooit.. Expired,Erased and Forgotten |
|
doe mij er maar een paar! |
|
Heb je een leuke atoomkelder in de tuin? Oud Vuil. |
|
hoelang zou het nog duren voor wij als europeanen alle raketten over zien vliegen van oost naar west en vice versa, en wij tussen al dat gebral inzitten en zeggen dat amerika heerscht? ik pak mijn telescoop er al bij, laat ze maar komen... fallout is goed voor het kapsel niemand zeikt meer over een verkeerde scheiding, of helm haar We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Iraq, Iran, Afghanistan, Palestine, Israel: my heart weeps for your CHILDREN. piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........ |
|
ik post dit bericht maar hier. Explosie Noord-Korea, waarschijnlijk geen kernproef In Noord-Korea heeft zich afgelopen donderdag een enorme explosie voorgedaan. Volgens het Zuid-Koreaanse persbureau Yonhap bracht de explosie een paddestoelwolk van zo'n vier kilometer doorsnee voort. Wat de oorzaak van de explosie is, is niet bekend. De ontploffing is volgens het persbureau ontdekt op satellietbeelden. De explosie deed zich voor in het noorden van het land, nabij de grens met China, in een gebied waar zich ook een legerbasis bevindt waar ballistische raketten staan opgesteld. De paddestoelwolk werd op negen september gesignaleerd, de dag dat Noord-Korea zijn 56-jarig bestaan vierde. Zowel de Verenigde Staten als Zuid-Korea achten het niet waarschijnlijk dat het hier zou gaan om een kernproef, alhoewel een bron in Peking volgens Yonhap laat weten dat Washington deze mogelijkheid vooralsnog niet uitsluit. Andere bronnen stellen dat het wellicht een zeer grote bosbrand is geweest. De waargenomen explosie was in ieder geval veel krachtiger dan die van de treinramp, eerder dit jaar. De Amerikaanse krant The New York Times liet vandaag weten dat de regering-Bush recent informatie heeft ontvangen die er op zou duiden dat Noord-Korea een kernproef aan het voorbereiden is. |
|
Enige tijd geleden "Trinity and beyond: The atomic bomb movie" gezien, erg interessant. |
|
Dat zou wel een verdomde varkensstreek zijn om een kernproef met die grootte in je eigen bewoond land uit te voeren. Hoe ver zou die straling trouwens reiken? Bazzio Attacks!!! |
|
quote: De eigen bevolking is niet het allerbelangrijkste bij zulke machtswellustelingen. De bevolking verhongert, maar toch is er geld voor proeven met wapens. |
|
quote: Túúrlijk, een bosbrand veroorzaakt ook altijd een paddestoelvormige wolk hè. quote: En wat anders zou zo'n krachtige explosie kunnen veroorzaken dán een kernbom? Een nóg grotere (munitie)trein? quote: Mmm... Noord-Korea is er gek genoeg voor, denk ik... Oh ja, voor de mensen die mij nu misschien meteen op de nek springen (Oebe?): als het uiteindelijk toch geen kernexplosie was, ben ik blij - maar Noord-Korea is niet zo open richting het westen, dus of wij westerlingen dat ooit te weten komen betwijfel ik enigszins. |
|
Ik verwacht ook dat Oebe binnen enkele luttele minuten hier komt vertellen dat het om een CIA agent ging die in Noord-Korea spioneerde en de opdracht van Bush heeft gekregen om een kleine atoombom tot ontploffing te laten komen, zodat de VS een reden heeft om N-K binnen te vallen. Hij zal daar heel betrouwbare bronnen bij hebben. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |