|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Dat wordt heen, Absu is niet te missen, als dit de enige show wordt! |
|
Dit wordt idd de ENIGE Europese show! |
|
quote: En op Sodom Open Air toch? |
|
quote: |
|
HEUY!!!! Heen met eigen bier |
|
quote:Af en toe wel eentje kopen, heh We moeten namelijk ook gooi-bier hebben |
|
Is het bier daar zo ranzig dan? |
|
Wtf Absu, supervet wil ik wel heen |
|
OMG Absu...een van die bands die ik altijd al eens heb willen zien. Dan maar naar Deutschland. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Zal wel een plekje voor je vrijhouden in de auto, aber nur weil du der Serpent King bist quote: Ja, behoorlijk smerig Daarom gooiden we er meer mee dan dat we het opdronken |
|
quote: vette shit!! En over dat bier, ik krijg er een beetje een summerbreeze gevoel van |
|
Wij gan ook met een delegatie vanuit Arnheim, dus wellicht hebben wij ander sn og wel een plekkie joris! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Homo ontmoetingsplekjes. |
|
als dat geen neuken gaat worden Deathwish! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
+ Ravencult (GR) + Forgotten Tomb (I) + Zemial (GR) + Melechesh (IS/NL) + Bömbers (NO) Op zich jammer van de bovenste 3, aangezien die allemaal al eens hadden gespeeld. Dat ben ik op zich niet gewend van FOA, maar boeiend. Als Absu en Aura Noir komen, maakt het toch al geen donder meer uit... |
|
Ook al is het niet helemaal mijn ding maar dit is toch wel een beste line-up hoor |
|
godsamme, eht wordt steeds beter Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
+ Recapture (DE) + Dead To This World (NO) + Deströyer 666 (AUS) Kaarten tekoop via de website: http://www.festung.pibox.de/www/joomla/index.php?option=com_virtuemart&Itemid=325 |
|
Even in de gaten houden, Absu, Forgotten Tomb Bömbers is ook gaaf. |
|
Zeker aanwezig! Bla |
|
quote:ga je ook dansen dan ? Fuck the world and fuck you |
|
Iedereen wil toch op ABSU dansen ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Zo... kaarten besteld! |
|
Absu komt deze zomer nog veel vaker langs, zo heb ik vernomen. Waarschijnlijk ook in NL. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |