|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Tentenoorlog? :') Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Kamperen is KRIEG! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Dat zeker. Shirt is mooi trouwens. Geld voor de tweede komt eraan. |
|
Dat die regio in Duitsland geteisterd wordt door extreemrechtsen en dat black metal dat volk aantrekt, daar was ik me wel van bewust. Maar dat ze mij daarmee lastig vallen is nieuw voor me. Het zal wel aan m'n arische look liggen, hehe. Mooi te horen dat het over het algemeen wel mee viel: mijn tent stond dus echt op de verkeerde plek. Edit: Oja, het werd vooral de laatste dag vervelend, daarvoor was de sfeer goed en heb ik wel met erg relaxte figuren gesproken (bijv. uit zuidelijker regio's van Duitsland!) [Dit bericht is gewijzigd door De Demoon op 03-06-2009 22:11] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 04-06-2009 1:01] Je moeder. |
|
Was een geniaal feestje! De tweede dag zijn de bands me dankzij de brakheid het meest bijgebleven. Leve de foto's voor de zwarte gaten. Een lach-kick om 7 uur 's ochtends ofzo... daarvoor hebben we de foto's. Absu was gewoon fucking geniaal! Met Aura Noir de bands van het festival (hoewel Absu het toch net won wat mij betreft). Verder nog wel meer gaafs gezien. |
|
Oh ja fotos om zwarte gaten te dichten... Ik moet ze nog even klaarmaken en online zetten, was gewoon te druk!! Komt eran Geweldig en gezellig weekend gehad. En Aura Noir, Urgehal en Absu waren geniaal! Bla |
|
quote: Hier heb ik nog nooit problemen mee gehad. Uiteraard lopen daar in het oosten wel wat van die irritante ettertjes rond, maar echt last... nee toch! Heb het op UTBS toch wel erger meegemaakt. Ow, en D666 speelde ook een goed showtje. Schiet maar op met die foto's, dan kan ik mijn herinneringen ook weer aanvullen! |
|
Bla |
|
Ben ik een keer op een festival waar niemand mij verwacht sta ik er niet eens op |
|
Ik heb heel veel bekenden er niet op staan. Eigenlijk hoofdzakelijk mensen die er zelf om vroegen. Heb niet altijd zin meer om constant iedereen een camera in z'n smoel te duwen, tot ze er strontzat van zijn... Bla |
|
wtf is dit voor een tattoo? Hitler in de Blacklodge van Twin peak? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: jawel ff scherp blijven kaasboertje! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: met een pinokkio neus volgens mij |
|
quote: Haha beter, toch even gemist |
|
Absu ziet er tegenwoordig een stuk minder ruig uit dan in 97, maar was wel goed begreep ik. Hoe was de line up van Aura Noir eigenlijk? Ik kan Carl Michael Eide nergens herkennen op die foto's. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ook nog Ole moe alias Appolyon en Rune Eriksen die vorig jaar met Mayhem tourde. Bla |
|
Rune was sinds eind jaren negentig de songwriter en volledig bandlid van Mayhem, niet slechts een tour gitaarist Deed Carl Michael nou mee met Aura Noir of niet? Ik zag nergens een rolstoel staan namelijk. [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 09-06-2009 1:02] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote:Carl Michael was er niet bij. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Weet iemand ook waarom hij nog niet mee deed? Zit hij nog steeds in een rolstoel? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Hij kan niet meer drummen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Dat is wel heel erg sneu... Daar was hij nou net zo goed in geworden getuige het laatste werk van DHG en Cadaver. Hij had toch wel mee kunnen doen voor bas, gitaar of/en vocalen? Appolyon kan ook best goed drummen... Gaat dat ooit nog goed komen of heeft hij met zijn superman actie de boel voorgoed verpest? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote:Zang doen terwijl je in een rolstoel zit lijkt me niet echt makkelijk vol te houden. Heb 'm een tijdje niet meer gesproken maar het ging de goede kant op met...gelukkig maar Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zittend zingen moet lukken toch Ik snap wel dat hij zo het podium niet op wil. Hij is nog wel aan het herstellen dus. Goed nieuws! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |