|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
De Enschedese HeadBangers Organisatie (EHBO) bestaat deze avond negen jaar en dat wordt gevierd! Om dit feest een extra zware lading mee te geven zal niemand minder dan ASPHYX de grondvesten van de (nieuwe) Atak flink doen laten schudden! Met hun debuutalbum "The Rack" schreven ze in 1991 historie in de vaderlandse en internationale metalscene en deze is verplichte kost voor ieder zichzelf respecterende deatmetalliefhebber. Compleet wars van trends, hypes en modegrillen komen deze vier ruiters aandraven met een boodschap: DEATH THE BRUTAL WAY! Daarnaast zal niemand minder dan Death Squad het podium betreden en als dat allemaal nog niet mooi genoeg is, zal er terzijnertijd nog een derde allesvernietigende act bekend gemaakt worden. ============================= **UPDATE: Toegevoegd aan line-up: INHUME & CARNAL LEFTOVERS** ============================= *(Voor de diehards: De eerste trein vertrek om 7:26 richting Zwolle/Deventer, hehe) ============================= Samengevat: ASPHYX [www.myspace.com/officialasphyx] Inhume [www.inhume.nl] Carnal Leftovers [www.carnalleftovers.com] Death Squad [www.death-squad.net] EHBO 9 YEARS: http://www.ehbo9years.nl EHBO: http://www.enschedeseheadbangers.nl ATAK: http://www.atak.nl [topictitel aangepast] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 22-11-2008 14:38] 13/12/2008 - EHBO 9 YEARS - Atak : ASPHYX + Death Squad + 2 |
|
Ik weet nog wel een bandje voor die + 1 [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 07-10-2008 0:07] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Nice, da bei Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
*kuch* topictitel *kuch* |
|
|
|
quote: Misschien mis ik iets..? Had nog zo gepoogd het volgens de regels te doen. 13/12/2008 - EHBO 9 YEARS - Atak : ASPHYX + Death Squad + 2 |
|
Ah, kwartje is gevallen, nadat ik een ander forum bekeken had. Mijn diepe welgemeende spellingsexcuus. 13/12/2008 - EHBO 9 YEARS - Atak : ASPHYX + Death Squad + 2 |
|
Confess! Wat had je fout gedaan?!? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Zie Greycloak. Was de H van Asphyx vergeten in de titel. [Dit bericht is gewijzigd door EHBO 9 YEARS op 11-10-2008 18:38] 13/12/2008 - EHBO 9 YEARS - Atak : ASPHYX + Death Squad + 2 |
|
Voorverkoop is gestart. ==== Met betrekking tot EHBO leden: quote: 13/12/2008 - EHBO 9 YEARS - Atak : ASPHYX + Death Squad + 2 |
|
quote: http://www.atak.nl/kaarten/14687 <-- edit: Tuurlijk nu laat hij de URL wel goed zien in het orginele bericht... [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 25-10-2008 21:08] |
|
Is er al meer nieuws?? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Aaaargh www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Je hebt wel gelezen dat CL daar genoemd wordt? (1-na-laatste post, van MM) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Nee eigenlijk niet, maar ik wist het al wel. Ik heb ook nog een andere naam in de mail staan, bij de weg, dus 4 bands [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 28-10-2008 12:42] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Carnal Leftovers is toegevoegd, daarmee mag de topic titel naar 13/12/08 - EHBO 9 YEARS : Asphyx + Death Squad + 2 @ Atak (+2) |
|
nieuwe flyert. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ik hoop echt dat er flink veel kaartjes verkocht worden, dan kunnen we dit feessie tenminste in de grote zaal neerzetten |
|
quote: Kan dat nog, ja? Ik heb in ieder geval gereserveerd! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Als die zaal op dat moment vrij is, en er is voldoende animo, waarom niet? Ik wil die geluidsinstallatie wel es horen als 'ie live flink op z'n flikker krijgt |
|
Fix it then Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: quote: |
|
**Laatste bands toegevoegd aan originele bericht. Line-up compleet** 13/12/2008 - EHBO 9 YEARS - Atak : ASPHYX + Death Squad + 2 |
|
Vetheid! Bin dabei! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |