|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
En 13 februari dus in Atak, Enschede Dead in Decadence Endymaeria Iniuria Symphony of Destruction |
|
quote: Geen Posthuman dus? Had begrepen dat ze met de Friese voorronde zouden meedoen. see you at occultfest! |
|
http://www.poppodiumromein.nl/agenda.php?id=264 Dat is de link naar de Romein site. Ik heb verder geen wijzigingen vernomen mbt de line -up dus ik verwacht niet dat Posthuman daar speelt. |
|
Uitslag van de voorronde Overijssel (als ik het goed herinner): 1. Symphony of Destruction 2. Endymaeria 3. Iniuria 4. Dead in Decadence |
|
quote: Boeiender |
|
quote: hehe.. we stonden wel ingeschreven bij Friesland maar ze zullen ons wel zat geweest zijn na 2 keer afzeggen..haha volgend jaar beter |
|
Ouwehoer, hier staat nergens iets over de voorrondes Limburg, maar Anxiety heeft het in ieder geval gewonnen van Beliar, Wolfpack en Collision. My friend, watch out for traitors... |
|
En terecht! De band stond als een huis... was een gezellig dagje. Alaaf! |
|
quote: Das donders mooi dat SOD gewonnen heeft, gefeliciteerd heren! see you at occultfest! |
|
quote: Congrats Koen! |
|
Thanks Kevin! Ik ben donderdag in kampen, ik zal Addictive Drums eens op m'n externe hardeschijf zetten en dan kom ik het wel even bij je afgeven als je thuis bent. My friend, watch out for traitors... |
|
Helemaal goed, bel maar ff |
|
|
|
quote: Zou volgens mij voor 1 van de deelnemers wel raar zijn als jij er niet bij zou zijn denk ik |
|
In Flevoland heeft gewonnen: Tribal Spirits ! |
|
Hopen dat ze dit keer wel de halve finales kunnen spelen. Vorig jaar kwam uiteindelijk de 3de van Flevoland toch? |
|
Klopt. In de week na die voorronde stopte de drummer van TS er mee, de reserve, ofwel nr.2 kon de avond van de halve finale niet en toen mocht de nr.3 van de avond komen opdraven. Tribal Spirits kreeg toen zo snel geen nieuwe drummer ingewerkt. Dus mag aannemen dat ze er nu wel voor gaan. |
|
Inderdaad, maar wel een mooie 2de kans voor die jongens, we hebben toen een keer in Enschede met ze opgetreden. Aardige gasten, goeie zangert |
|
Nog iemand aanwezig van dit forum vrijdag a.s. in Lelystad? |
|
Ik misschien wel even. Le Mistral is de shit ! |
|
Ik hou de eer van het Noorden hoog vrijdag |
|
quote: Oh nice! Leuk dat Symphony of Destruction zo goed gaat, is ze wel gegunt! |
|
Ik ben er ZO WI ZO bij in flevoland ff lekker in de oren van de mensen die komen gillen! <3 it! ik zou zeggen komt allen er komen vette bands!! 13maart Underground lelystad Recharge SoD Myrdin Existence Denied. Be there! |
|
Nou, vooruit maar weer. Schrijf je sowieso de volgende keer dan wel goed? [Dit bericht is gewijzigd door Ziona op 11-03-2009 17:03] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |