|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kom morgen niet meer. Mag niet van mn moeder... Le Mistral is de shit ! |
|
wie heeft gewonnen? |
|
Symphony of Destruction |
|
And the winner is Malicious Dreams! 1. Malicious Dreams 2. Tribal Spirits 3. Bloid 4. Insatiable. Was verder wel gezellig, had het wel drukker verwacht maar gezien de grootte van Walhalla was het druk genoeg. Verder goedkope flesjes bier en fris (1,20). Jammer van het geluid bij Insatiable. De rest van de bands hadden beter geluid. De occultfest crew heeft zich iig prima vermaakt! Op naar de finale. see you at occultfest! |
|
A.S. Woensdag in de Little Devil, Tilburg is de derde halve finale. Anxiety (Limburg), The Dead Normality (Zuid Holland) en de winnaar van de voorronde Utrecht My friend, watch out for traitors... |
|
1 april? |
|
quote: Terecht naar mijn idee. quote: Dat klinkt wat bijzonder... |
|
Ja klinkt inderdaad wel wat vreemd, een 3e halve finale. DOet me beetje denken aan de derde helft, wat meestal toch wel de beste helft is dus laten we hopen dat dat nu ook het geval is. Ik verwacht eigenlijk van niet. Wat is het weer allemaal kut geregeld zeg daar bij de Little Devil...en op een woensdagavond nog eens, zal wel lekker druk zijn...:S My friend, watch out for traitors... |
|
quote:haha, jij hebt er zin in, zo winnen jullie natuurlijk nooit |
|
Wie heeft de Utrechtse voorronde gewonnen? Wij konden helaas niet aanwezig zijn. |
|
quote: Volgens mij Model 101. see you at occultfest! |
|
Het is Malicious Dream in het enkelvoud, niet Malicious Dreams Tof dat ze door zijn, goede band. |
|
quote:Model101 ja. Die zijn echter alweer uitgeschakeld evenals Anxiety in de halve Finale in Tilburg. De winnaar en dus door naar de finale is The Dead Normality. My friend, watch out for traitors... |
|
quote: Leuke band. |
|
Thanks Koen, we moeten zeker nog eens samen optreden! |
|
Ja moeten we zeker eens doen. Zoals ik al gezegd had heb ik jullie dus helaas gemist, maar wat ik van de rest hoorde past het ook nog wel in het zelfde straatje ook, dus da's alvast mooi meegenomen! My friend, watch out for traitors... |
|
Volgende week vrijdag is de finale al Aanvang en entree is nog niet bekend volgens mij. Maar om toch maar even te spammen: Vrijdag 17 april!!!! - Symphony of Destruction - Malicious Dream - The Dead Normality - Erebus CD-Presentatie (tijdens juryberaad) Traditiegetrouw in Atak Enschede Komuh!!!!!!!! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |