![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
fuck! nou, tot over een dag dan maar. ![]() |
|
On topic? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:Zie mijn meel ![]() Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com ![]() |
|
maar voor een paar koppen koffie en gezelligheid is't mooi meegenomen ![]() ![]() |
|
*ban is ban* [Dit bericht is gemodereerd door Snaack op 22-10-2008 0:24] ![]() |
|
quote: Nouja, 150 uur excl btw per uur en bedenk ff hoe lang je bezig bent om wat knoppen alleen al uit te lijnen? Geen idee wat de echte prof overigens aan uur tarief vraagt maar als ik naar je site moet kijken kan ik amper lunchen van dat kleingeld ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Dat deed ik voor myspace ook altijd al, dan klikte ik in een homepage op de linksectie. Ik zie het verschil niet zo. Ik ben dan ook niet zo wild op myspace, ik vind het maar lelijke pagina's. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ja tuurlijk zijn ze lelijk, maar het geeft iedereen wel een kant-en-klaar instapmodel. Duik in html en css en je kunt er zelfs een alleraardigst ontwerpje uit toveren, maar hoe lelijk ze ook zijn soms, de muziek is echt wel beter te vinden ![]() ![]() |
|
quote: Ja kan die dingen toch zoveel aanpassen als je zelf wilt? Je kan er zelfs een compleet flash design in hangen om alles achter te verstoppen ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Ook ik doe het niet voor een paar kratten bier, juist niet, goor spul ![]() ![]() |
|
quote: vergeet niet de tijd die je hebt aan overleg en uitzoeken wat de klant nou eigenlijk wil /mooi vind etc... ... is die boemba echt een mental-achtige sukkel of lijkt dat maar zo? ![]() |
|
quote:Trol van het zuiverste water. Weet niets maar doet alsof en geniet van de zinloze discussie. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Ik schat Mental echter vele malen hoger in dan Boemba. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
boemba is meer laneliididieildlo nivo? oke dan ![]() |
|
1) RidM 2) Boemba 3) Mental 4) Lainedil 5) Greycloak Zoiets? ![]() |
|
Ja. ![]() ![]() |
|
Grim:Graphics: http://www.grimgraphics.nl/ Heeft voor een klein bedrag mijn website en mijn logo gemaakt. Echt een aanrader! Out now: GRAVE002 Obskure Torture - Spilling The Blood Of The World CD ![]() |
|
ik werk voor bands ook tegen een minimum bedrag, simpelweg omdat t tussen al t zakelijke geleuter ontspannend werkt om bloedspetters, botten, lijken en dergelijke in een ontwerp te mogen verwerken... mocht er iemand es iets nodig hebben... ![]() |
|
quote:Daar weet ik alles van. ![]() ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:ik dank u zeer. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
![]() [Dit bericht is gewijzigd door Traumatizer op 23-10-2008 19:59] ![]() |
|
Of je valt even keihard kapot met je band en je site, ondankbare hond dat je er rondloopt.. ![]() |
|
quote: Jij komt er wel... ![]() ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Ik ben benieuwd.. ![]() Heb mijn site laten maken door m'n broer, en ben er erg tevreden mee. Binnenkort gaat het werk aan een nieuwe site beginnen, maar deze heeft de afgelopen jaren z'n voordeel wel opgeleverd. Investeren in een goede site betaalt zich dubbel en dwars terug! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 23-10-2008 19:56] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |