|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Slotje Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik bedoel maar. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Grey nu aant trollen? |
|
Kom op, straks zegt men nog dat ik met één maat meet. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Klopt, de jouwe ... Geen Standaardmaat |
|
Maten zijn we toch allemaal, zmers unite as !11!111! Nu nog in onzin. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Noem me ZelThor maar dit topic moet nu wel dicht he Grey Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
quote: Heb ik wel eens wat mee gedaan ja. Trés simpel en werkt mooi.. zolang je geen 20kg tekst wil gaan vervangen ermee |
|
kladblok ftw |
|
Geef mij maar UltraEdit. :p |
|
-> OVENS [Dit bericht is gemodereerd door Snaack op 30-10-2008 12:51] rejection is one thing, but rejection from a fool is cruel... |
|
quote: Júist niet! Ik ben tegen het sluiten van topics en voor het bannen van mensen die het verzieken Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Je bent dus eigenlijk tegen moderators? Boeiender |
|
quote:En je wilt verbannen worden? |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 30-10-2008 14:15] |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Jenje op 30-10-2008 14:15] |
|
Toch maar even (wellicht tegen beter weten in ) hier een balletje opgooien: 'De Trouwe Honden' is een van de meest drukbezochte en bekende onafhankelijke fansites van voetbalclub NEC. Onze huidige site (www.detrouwehonden.nl) heeft lange tijd goed gefunctioneerd, maar inmiddels lopen we toch tegen aardig wat praktische problemen op door gedateerde code. We willen daarom de broncode vanaf de grond af herzien en een nieuwe, meer geupdate versie van onze site maken. DTH is een vrijwillig initiatief en geld is er dus niet echt, maar we kunnen wel een banner op de nieuwe site aanbieden. Wellicht dus interessant voor website designers/bedrijfjes in de regio Nijmegen die ofwel vanwege een NEC-hart ofwel vanwege de profilering/portfolio interesse hebben om dit project aan te nemen? Mocht er hier iemand uit de regio Nijmegen zit die hier iets in ziet en wat meer/gedetaileerdere informatie wilt, mail mij even op mark_ariaans@hotmail.com. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Schop. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik zie dat dit niet een erg serieus topic is. Yay. Ga ik weer verder op zoek. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
zit er hier een aap die apps maakt? |
|
Beter dat je er weer bent man! |
|
misschien is dit iets? stondt onderaan bij de google ads op ZM Av jord er du kommet, til jord skal du bli |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |