|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
was dan ook een theorethisch onderzoek, wel een 8.5 voor gehaald toen de tijd trouwens en erg coole vragen bermuda |
|
quote: Je kunt het natuurlijk veel mooier maken Ergens onder die donkere wolk zweven de geesten die rechtstreeks uit de afgrond komen, en die jouw mee willen nemen zoals lang geleden dat bij hun werd gedaan. Dit is het verhaal van Galei dat daar zonk en waarvan de bemanning als geesten rondwaren om schepen tot zinken te brengen gelijk hun schip zonk.... Hoew...Alleen de echte verklaring licht gewoon scheikundig, want de gassen die uit de zee komen hebben ook weer invloed op het weer etc...dus alles met alles zinken die dingen gewoon |
|
Ach, een maat van me vliegt er elk jaar doorheen [en dat al 9 jaar ofzo], en hij kan nog steeds z'n veters strikken. So what's the deal? |
|
quote: pffff, het lijkt nog geen eens op een driehoek... |
|
Tja..daarvoor moet je niet bij mij wezen Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Ik zie hier duidelijk een driehoek in. |
|
Het is gewoon een gasveld, door al die gasbellen zinken schepen en ontploffen vliegtuigen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Fuck, nu zie ik het! Erg gevaarlijk zie ik al wel, nu snap ik ook waarom die schepen daar allemaal zinken |
|
Waterstofhydraat, hoe moet ik dat zien? Waterstof dat water complexeert? |
|
quote: Dan zal hij waarschijnlijk niet laag genoeg vliegen om in die gasbellen terecht te komen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Misschien is het een idee er eens met een roeibootje overheen te varen Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
quote: off-topic: En als moeder aarde opwarmt smelten de polen waardoor het zout gehalte van de oceanen omlaag gaat (polen zijn zoet-water), waardoor de gulfstream gaat haperen waardoor de hele planeet weer afkoelt... zou elkaar dus netjes op moeten heffen, vraag 2 is natuurlijk of wij memsen dat soort extreme klimaat schommelingen overleven... |
|
quote: Ja! wie meld zich aan? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
De verklaring heb ik ooit eens gelezen in X-Factor. Het gaat om een enorme gasbel dicht onder de bodem. Wanneer een schip of vliegtuig passeert over de oceaan stralen ze een bepaalde frequentie uit, trilling dus, daardoor ontstaan kleine scheuren in de bodem waardoor soms grote gasbellen naar het wateroppervlak stijgen, daardoor ontstaat een zeer ruwe zee en een zeer grote opwaartse luchtstroom. Schepen worden direct verzwolgen en vliegtuigen worden direct uit evenwicht gebracht en onbestuurbaar gemaakt door de enorme turbulente lucht eromheen, daardoor crashen ze ook, een heel team van Grumman TBF Avengers zijn er in de Tweede Wereldoorlog in terecht gekomen. Een Lockheed Constelation is er ook eens in gevlogen. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Of vetersstrikken is nog het enige wat hij kan doen... |
|
quote: Ikke natuurlijk Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
quote: Zou ook kunnen Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik las ergens dat er onder in de zee bij de bermuda driehoek een enorme magnetische kracht aanwezig is waardoor de schepen/vliegtuigen naar de bodem worden getrokken.. Dont ask me if its true..maar dat is wat ik gelezen heb |
|
dan kan je er met een rubberbootje dus nog steeds overheen roeien Nieuw doel in mijn leven Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
Dan meld ik mij ook aan. Kan wel weer een nieuw doel in mijn leven gebruiken. Maken we er gelijk een ZM-boottochtje van..... ;-) Bring The People Together |
|
quote: Het klinkt vrij instabiel iig... Kan me er weinig bij voorstellen. |
|
ik kan het wel uitleggen maar......... ga het niet doen is me teveel type werk. zal kijken of ik het nog ergens op floppy heb staan en dan kan crtl-c en v en. |
|
Ik dacht dat het waterstofhydraat heette Het is iig een erg onstabiele vaste stof, een soort steenachtig materiaal, die in open lucht zowiezo uit elkaar valt. |
|
quote: ga door je zit goed |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |