IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : bermuda driehoek Vorige pagina
TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 07-08-2002 21:34 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ja het zou op zich kunnen bestaan, waterstof dat complexeert met 1 of 2 of zelfs 3 water moleculen, maar ik heb het idee dat dat zich dan meteen omzet in 2 H3O+ moleculen en een water molecuul oid.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-08-2002 21:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2002 21:33 schreef linknl het volgende:
ga door je zit goed


Link, kijk eens wat terug in het topic, dan zul je het hele verhaal zien (zoals het op Discovery gebracht wored tenminste)


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 07-08-2002 21:44 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 7 augustus 2002 21:26 schreef linknl het volgende:
ik kan het wel uitleggen maar......... ga het niet doen is me teveel type werk.
zal kijken of ik het nog ergens op floppy heb staan en dan kan crtl-c en v en.


Graag!

quote:
Op 7 augustus 2002 21:34 schreef TNightmare het volgende:
Ja het zou op zich kunnen bestaan, waterstof dat complexeert met 1 of 2 of zelfs 3 water moleculen, maar ik heb het idee dat dat zich dan meteen omzet in 2 H3O+ moleculen en een water molecuul oid.


Oei dan klopt je lading niet...

[Dit bericht is gewijzigd door elessar op 07-08-2002 21:45]



Chiyo
kameel
Usericon van Chiyo
Posted 07-08-2002 21:46 by Chiyo Wijzig reactieProfiel van ChiyoQuote dit bericht

en dan nu de enige echte verklaring!

De bermuda driehoek is een zeer vruchtbare plaats voor bruine bonen de enige wezens die dit tot op heden weten zijn de zeemeermensen die hier masaal op af komen. en iedereen weet wel wat voor'n effect bruine bonen hebben! Dit verklaart de gasbubbeltjes die wanneer ze boven komen een bepaald soort geurtje oplevert waar sommigen materie niet tegen opgewassen is.



[Dit bericht is gewijzigd door Chiyo op 07-08-2002 21:46]


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 07-08-2002 21:49 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2002 21:44 schreef elessar het volgende:
Oei dan klopt je lading niet...


, hoe kan ik dat vergeten zeg...



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 07-08-2002 22:14 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Gas hydraten (de juiste naam is eigenlijk gas clathraten)zijn kristallijnen stoffen (uhm compounds) die ontstaan als water een kooi-achtige structuur vormt om kleinere gast-moleculen. 1 Liter gas clathraten bevat ongeveer 164 liter gas bij standaard druk en temperatuur. Ze zijn ook alleen stabiel onder relatief grote druk (op de oceaanbodem) en lage temperaturen (onder de 4 graden celcius).

[edit]FF een paar, nouja paar ..., spelfouten weggewerkt.

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 07-08-2002 22:21]


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 07-08-2002 22:16 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2002 21:46 schreef Chiyo het volgende:
en dan nu de enige echte verklaring!

De bermuda driehoek is een zeer vruchtbare plaats voor bruine bonen de enige wezens die dit tot op heden weten zijn de zeemeermensen die hier masaal op af komen. en iedereen weet wel wat voor'n effect bruine bonen hebben! Dit verklaart de gasbubbeltjes die wanneer ze boven komen een bepaald soort geurtje oplevert waar sommigen materie niet tegen opgewassen is.



juist..... ik kan me overigs echt niet voor stellen dat het hier bruine bonen betreft, ik ben er toch zeer van overtuigd dat het om witte bonen ging hoor *zwaait met zn vinger*


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 07-08-2002 22:16 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 7 augustus 2002 22:14 schreef Iskariot het volgende:
Gas hydraten (de jiste naam is eigenlijk gas clathraten)


AHA. hydraat is iets heel anders dan clathraat!



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 07-08-2002 22:19 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2002 22:16 schreef elessar het volgende:
AHA. hydraat is iets heel anders dan clathraat!
Achja voor de leek maakt het niets uit

[edit] Ben weer lekker bezig vandaag...

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 07-08-2002 22:23]


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 07-08-2002 22:21 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 7 augustus 2002 22:19 schreef Iskariot het volgende:
Achja voor de leek maakt het neits uit


Ik begin me af te vragen waarom ik dit topic nog niet naar /Onzin geschopt heb...

Een clathraat is een, uh, insluiting. De ene verbinding wordt in de andere opgesloten, zoals je idd ook kunt doen met buckyballen (er dingen in opsluiten).



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 07-08-2002 22:30 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Maar ik vind het raar dat die die clathraten alleen bij de bermuda driehoek afgebroken worden, ze bevinden zich op heel veel plaatsen in de wereld (o.a. ook in de Middellandse zee).


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 07-08-2002 22:31 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Da's het spooky gedeelte...


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 07-08-2002 22:33 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Ach het is bewoon bush zn schuld....


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-08-2002 23:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2002 22:30 schreef Iskariot het volgende:
Maar ik vind het raar dat die die clathraten alleen bij de bermuda driehoek afgebroken worden, ze bevinden zich op heel veel plaatsen in de wereld (o.a. ook in de Middellandse zee).

Klopt, ze zitten bijna overal in de diepere zeebodems, alleen schijnt daar een erg hoge concentratie te zitten


LordJohn_2
You can run but you can't hide...
Usericon van LordJohn_2
Posted 08-08-2002 1:05 by LordJohn_2 Wijzig reactieProfiel van LordJohn_2Quote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2002 22:33 schreef Iskariot het volgende:
Ach het is bewoon bush zn schuld....


blame Bush


Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken


Ooypunk
Heidevolk
Usericon van Ooypunk
Posted 08-08-2002 23:23 by Ooypunk Wijzig reactieProfiel van OoypunkQuote dit berichthttp://www.heidevolk.com

In de diepere zeebodems, zeg je. De vraag is dan: hoe diep is dan de Middellandse Zee?


Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 10-08-2002 17:20 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

diep


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 10-08-2002 17:25 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Op deze website staan wel wat leuke uitleggen:

http://library.thinkquest.org/18435/NL%20pag/Verkl%20NL.htm


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Ares
Usericon van Ares
Posted 10-08-2002 18:52 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

Ik heb laatst ergens gelezen dat een paar astronauten in de ruimte de afgebroken staart van een bommerwerper hebben gezien, van hetzelfde type bommenwerper waarvan er eind jaren 40 (als ik het juist herinner) 5 op volkomen raadselachtige manier tegelijk van de radar verdwenen. (boven de bermuda driehoek)
hoe ken zo'n staart daar terecht gekomen zijn?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 10-08-2002 18:55 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2002 18:52 schreef Ares het volgende:
Ik heb laatst ergens gelezen dat een paar astronauten in de ruimte de afgebroken staart van een bommerwerper hebben gezien, van hetzelfde type bommenwerper waarvan er eind jaren 40 (als ik het juist herinner) 5 op volkomen raadselachtige manier tegelijk van de radar verdwenen. (boven de bermuda driehoek)
hoe ken zo'n staart daar terecht gekomen zijn?


Hmz, intressant nieuwtje.
Bermuda 3-hoek was toch gassen en bellen enzo? Nou, vliegtuig komt in opstijgende gasbel terecht. Ontploft, maar brokstukken blijven binnen de gasbel.

Gokje.


Ares
Usericon van Ares
Posted 10-08-2002 19:00 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

Ja, maar gassen verlaten deze atmosfeer niet, anders zou er ook geen zuurstof kennen zijn, bovendien bedraagt de ontsnappingssnelheid van de aarde 40.000km/u, ik denk niet dat zo'n gasbel zoveel haast heeft.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-08-2002 19:04 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

zal daar nu een enorm zeemans graf liggen in dat gebied. Of verdwijnen die boten en vliegtuigen helemaal?


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Ares
Usericon van Ares
Posted 10-08-2002 19:12 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

Ik zou zeggen, start een expeditie... en wie weet


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 10-08-2002 19:14 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 10 augustus 2002 19:04 schreef Cadaveria het volgende:
zal daar nu een enorm zeemans graf liggen in dat gebied. Of verdwijnen die boten en vliegtuigen helemaal?


die mensen rotten gewoon weg, en de schepen enz zinken gewoon..



Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen