|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Link, kijk eens wat terug in het topic, dan zul je het hele verhaal zien (zoals het op Discovery gebracht wored tenminste) |
|
quote: Graag! quote: Oei dan klopt je lading niet... [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 07-08-2002 21:45] |
|
en dan nu de enige echte verklaring! De bermuda driehoek is een zeer vruchtbare plaats voor bruine bonen de enige wezens die dit tot op heden weten zijn de zeemeermensen die hier masaal op af komen. en iedereen weet wel wat voor'n effect bruine bonen hebben! Dit verklaart de gasbubbeltjes die wanneer ze boven komen een bepaald soort geurtje oplevert waar sommigen materie niet tegen opgewassen is. [Dit bericht is gewijzigd door Chiyo op 07-08-2002 21:46] |
|
quote: , hoe kan ik dat vergeten zeg... |
|
Gas hydraten (de juiste naam is eigenlijk gas clathraten)zijn kristallijnen stoffen (uhm compounds) die ontstaan als water een kooi-achtige structuur vormt om kleinere gast-moleculen. 1 Liter gas clathraten bevat ongeveer 164 liter gas bij standaard druk en temperatuur. Ze zijn ook alleen stabiel onder relatief grote druk (op de oceaanbodem) en lage temperaturen (onder de 4 graden celcius). [edit]FF een paar, nouja paar ..., spelfouten weggewerkt. [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 07-08-2002 22:21] |
|
quote: juist..... ik kan me overigs echt niet voor stellen dat het hier bruine bonen betreft, ik ben er toch zeer van overtuigd dat het om witte bonen ging hoor *zwaait met zn vinger* Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: AHA. hydraat is iets heel anders dan clathraat! |
|
quote:Achja voor de leek maakt het niets uit [edit] Ben weer lekker bezig vandaag... [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 07-08-2002 22:23] |
|
quote: Ik begin me af te vragen waarom ik dit topic nog niet naar /Onzin geschopt heb... Een clathraat is een, uh, insluiting. De ene verbinding wordt in de andere opgesloten, zoals je idd ook kunt doen met buckyballen (er dingen in opsluiten). |
|
Maar ik vind het raar dat die die clathraten alleen bij de bermuda driehoek afgebroken worden, ze bevinden zich op heel veel plaatsen in de wereld (o.a. ook in de Middellandse zee). |
|
Da's het spooky gedeelte... |
|
Ach het is bewoon bush zn schuld.... |
|
quote: Klopt, ze zitten bijna overal in de diepere zeebodems, alleen schijnt daar een erg hoge concentratie te zitten |
|
quote: blame Bush Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
In de diepere zeebodems, zeg je. De vraag is dan: hoe diep is dan de Middellandse Zee? Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
diep If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Op deze website staan wel wat leuke uitleggen: http://library.thinkquest.org/18435/NL%20pag/Verkl%20NL.htm If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Ik heb laatst ergens gelezen dat een paar astronauten in de ruimte de afgebroken staart van een bommerwerper hebben gezien, van hetzelfde type bommenwerper waarvan er eind jaren 40 (als ik het juist herinner) 5 op volkomen raadselachtige manier tegelijk van de radar verdwenen. (boven de bermuda driehoek) hoe ken zo'n staart daar terecht gekomen zijn? |
|
quote: Hmz, intressant nieuwtje. Bermuda 3-hoek was toch gassen en bellen enzo? Nou, vliegtuig komt in opstijgende gasbel terecht. Ontploft, maar brokstukken blijven binnen de gasbel. Gokje. |
|
Ja, maar gassen verlaten deze atmosfeer niet, anders zou er ook geen zuurstof kennen zijn, bovendien bedraagt de ontsnappingssnelheid van de aarde 40.000km/u, ik denk niet dat zo'n gasbel zoveel haast heeft. |
|
zal daar nu een enorm zeemans graf liggen in dat gebied. Of verdwijnen die boten en vliegtuigen helemaal? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik zou zeggen, start een expeditie... en wie weet |
|
quote: die mensen rotten gewoon weg, en de schepen enz zinken gewoon.. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |