|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
MACABRE AVULSED OUTBURST aarstaande vridjag (9 augusutus) voor maar 8 pleuro en 50 centjes.. begint om 20.00 uur meer infop: www.goudvishal.nl Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
MACABRE + MAGGOTS in Weert, 10 Augustus. Voor maar 8 euro. [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 06-08-2002 22:52] |
|
9 augustus? doet macabre heel nederland aan ofzo deze maand. kan die stem nog steeds niet lije trouwens |
|
voor die 50 eurocentjes meer heb je AVULSED erbij Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
OOk aanstaande zondag in Baroeg. Gaat er daar nog iemand heen? daVid |
|
nee, vrijdag gaat iedereen naar arnhem en zondag naar roosendal, toch Vuig?? |
|
misschien zondag Baroeg, misschien Roosendal of misschien helemaal niets..maar iig niet naar Arnhem |
|
ik ben er .. die stem heerst vooral het schriele stemmetje tijden sinster slaughter!! ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
ik ben daar |
|
Ik kom ook heb ik net besloten. |
|
ja ik kom ook, heb herrie aan me kop nodig |
|
joah, ik zie jullie daar wel he! |
|
ha!!! ik ben er ook! DOGGUUUUUUUUUUUUUTS!!! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: ik waarschijnlijk maar dat ligt er aan hoeveel zin ik heb op zondag zelf (ik heb ze al 2 keer in de baroeg gezien namelijk) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
zo dat was heersch zeg *I'm gonna kill you, just because I want to* [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 10-08-2002 1:31] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
HEERSCH, NU NA DE KLOTE VERSLAG VOLGT NOG ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
WUEEERGH!! de hele avond heerschte! Avulsed was VET! Outburt was KUT! MACABRE HEERSCHTE DE PAAAAN UUUUUUUUUUUUUUUIT!!!!!!! HITCHHIKERRR!!!!!! echt wreed! wahaha, werd zelfs nog de lucht in gegooit Zeeeeer geslaagde avond, totdat.... NS begon te zeiken Kaartje kwijt snotver*********** magoed, Afterparty (after....party?) was toch gezellig |
|
jah het was zeker zeer heerschend, maar waarom ghoulliette haar huisdier weer mee moest zeulen? [Dit bericht is gewijzigd door Demogorgon op 10-08-2002 10:12] |
|
Het was zeer gaef maar ik ben nog nooit zo gaar geweest na een concert hehe. |
|
Tsja.. toch maar weer gegaan (laten overhalen).. Was wel grappig.. Outburst en Avulsed waren waardeloos, geen wonder ook dat er meer mensen buiten stonden dan binnen.. Macabre, ik had ze net nog gezien op Wacken, en vond ze daar vrij flauw.. Echter hier in Arnhem klonk het een stuk beter! d.w.z., technisch gezien speelden ze wat minder, lieten ze wat meer steken vallen (volgens mij waren ze ook vrij ver heen), maar er was gewoon veel meer impact! Waar het op wacken allemaal vrij kaal klonk was het hier een bonk aggressie die van het podium af werd geblazen. Jammer alleen dat die tussenstukjes/verhaaltjes vrij saai worden als je ze voor de 2e keer hoort.. |
|
Avulsed was toch wel de eerste band die ik ooit zag waarbij de zanger het voorelkaar kreeg om te bangen en brulle tegelijk, laat staan dat ook te doen terwijl je crowdsurft en in de pit meedoet... Outburst vonnik echt wel goed hoor! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ik vond het leuk, heel gezellig ook, en zoals altijd stonden we meest buiten dan binnen. heelaasss moesten we vrij vroeg de trein nemen en maar een klein stukje van macabre gezien was toch bijna zelfde show als op wacken, alleen in zo'n kleine zaal is de sfeer veel leuker. |
|
om 19.45uur hadden valorian en ik ook nog besloten om naar arnhem te vertrekken. we kwamen halverwege avulsed binnen, na 1 biertje te hebben gehaald zijn we maar weer direct naar buiten gegaan.. wat een schijtband en wat een hitte. Na macabre zijn we direct naar de bus gegaan waarop we die bassist en zanger van macabre nog tegen kwamen en hij zei: take it easy! NOu dat is nog eens leuk Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik ga vanavond niet naar weert, geen kaartje en er is vanalles te doen bij ons de buurt... mijn reserveringen gaaan de deur uit. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |