|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Aanwezig om Pilsch te tappen! |
|
Zuip ik de Palm wel op. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Hebben Herfstbock op den tap |
|
Doe ik die ook wel opzuipen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: *bestelt vast extra fusten* |
|
Ik neem mijn eigen bier wel mee. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Is dat een oplossing? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Wel goedkoper. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Jägermeister tour zonder Jägermeister? Komen er ook geen Jägermeister meisjes mee? |
|
Ik doe mijn Jägermeister shirt wel aan. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: En een rokje? Met laarzen eronder? |
|
Laarzen kan wel. Van die sexy groene dingen met ribbeltjes. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Hehehe, ik stond ook verbaasd te kijken in Hoogeveen, maar het enige Jägermeister aan de tour zijn een paar spandoeken. Heerlijk. Boeiender |
|
quote: Ik hou niet van groen, laat maar dan [/teleurgesteld] quote: Ghehehe, toch jammer. |
|
quote: Goed idee, Jack! Ik heb nog wel een Jägermeister girlie, doe ik die wel aan "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Kek. Jägermeister mee en dan onszelf kapot zuipen! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Nou, dat wordt nog wat... hehehehe "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Mjuh. Moet maar. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: +1 |
|
*schop* |
|
quote: Zal jou schoppen. Hoe is het met Tina? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Eeeehhhm... wie? Anyway.. neem je Liedeke ook mee? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Tina, een lerares engels die ik had op het MBO en nu de stage begeleidster is van Heer Kurk. En ja, de vrouw komt ook mee. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ok. quote: Heel goed! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |