|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Nja, zoveel Jägermeister is slecht voor de gezondheid. Ben blij dat het erop zit. |
|
Aha, dus jij had alles. Ik miste al wat. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Heuj! |
|
quote: Hoest met de poot? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: harmonische thuissituaties... (t/m) |
|
Lotus & Marloes ftw!!! |
|
quote: Was er iets aan de hand dan ? |
|
quote: tis niet best gesteld met je korte termijn geheuge he jeroen? oh en wanneer gaan we trouwen, ik wil namelijk eerst met marloes trouwen... |
|
Raar middagje als ik het nu een beetje terug lees. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Hehhhhh dat was weer gezellig! Izegrim was wel de band van de dag vond ik.... Pfffft was wel iets later geworden met opruimen dan ik in de planning had maar vooruit.... Moe! *gaat voldaan slapen* |
|
quote: Oplichter! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Was zeker gezellig, met inderdaad een raar einde. Sin7sins: mooie podiumpresentatie. WSK: Aaaaaaaaaargh haar strotje deed t m weer, de rest stond erbij en keek erna. Izegrim: |
|
quote: Daar sluit ik me volledig bij aan! |
|
twas een welkome afleiding! Heb me wel vermaakt! |
|
"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Mmm, daar kan ik ook wel mn verjaardagsfeest mee houden denk ik.... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |