|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Voordat Lain en Ralph zich erop gaan stukbijten Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
hehehe Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Grave - Sorrowfilled Moon of Grave - Winternight ?? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Neehee! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dit zal hem ook niet zijn, maar toch: Between the Buried and Me - Alaska |
|
Er zijn ook maar een paar van de inzendigen die enigszins in de buurt komen van wat het plaatje is heb ik het idee... Ik zat zelf met "One Man Army and the Undead Quartet" te spelen door de hint van "logisch, maar niet simpel". Maar goed, die bandnaam past ook eigenlijk niet Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hij is echt heel logisch, en het is zeker een metaltitel.. Lijkt me wel een vereiste in dit topic Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nogmaals voor deze pagina: quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Spectre heeft gewoon geen waardeloze cd in zijn collectie zitten. |
|
Dat kan ook natuurlijk Tijd voor een nieuwe sig, Lion Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik denk simpelweg Cemetary, maar welk nummer? Keine ahnung. |
|
Irregular Configuration of Printed Granite Slabs - Powdering The Matterhorn Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Tombstone - Manitou Hill ? |
|
quote: Bruce Banner |
|
quote: Cemetery - .... |
|
CemetAry - Sundown |
|
Of toch: Cemetary - An evil shade of grey? |
|
quote: Mwehehe. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Met Cemetary zitten jullie warm. Maar tis hem niet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
is het wel een bekende band? |
|
Tuurlijk, het is te doen! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ook vast niet Stonegard - From Dusk Till (mt.) Doom [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 04-11-2008 19:01] |
|
Zal ik anders maar een hint geven, stelletje incompetente paintsong oplossers Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |