|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Twee hints? |
|
Pain of Salvation - black hills? signature |
|
Waar blijft die hint dan man, met je gezellige grafsteen groepje Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
-Waarom vertalen jullie naar het engels? -Zelthor had een belangrijk object goed gezien Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Necropolis? signature |
|
Wongraven - Fra Fjelltronen signature |
|
ik zat aan dodheimsgard te denken maar als nummer kom ik niet verder als Apocalypticism ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Wongraven - Opp Under Fjellet Toner En Sang bedoel ik [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 05-11-2008 0:28] signature |
|
Entombed - Morning Star signature |
|
alst geen van dees is geef ik het op signature |
|
Nehemah - Light of a Dead (death) Star? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
nee nee! Al had 1 iemand al de helft helemaal goed! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hey Judge, bedankt voor de geniale Brutal Truth-live-in-de-studio cd! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ik stuur mijn 4cds vandaag op signature |
|
Iets met Sepultura? (betekent ook graf ..) Alleen de titel weet ik zo niet ... |
|
Ik ga niet reageren op halve antwoorden. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wel dus Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
is that a yes? |
|
Na een beetje zoekwerk weet ik het antwoord geloof ik. Dodheimsgard - The Paramount Empire ? |
|
Jij wint, stuur je adres maar naar mijn mail.. en verzin een nieuwe opdracht! De rest bites the dust! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Berg - Paramount Death Star - Empire Mooi bedacht, hehe. Mijn inzending komt morgenmiddag pas! Nu nog cd zoeken die weg kan, moet dat ook het antwoord zijn? |
|
Ik ga die DHG niet weg doen dus nee Ik ga maar eens door die berg troep heen vroeten. Kudos voor Elite met de bandnaam. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hahaha, nice spec Ik zat wel met Dodheimsgard in m'n hoofd, maar ik had niet zover doorgedacht. Nice, Hamster Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hehe, thanks to Elite inderdaad. Nu nog een moeilijke verzinnen die ook niet zo makkelijk is op te lossen. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |