![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Twee hints? ![]() |
|
Pain of Salvation - black hills? signature ![]() |
|
Waar blijft die hint dan man, met je gezellige grafsteen groepje Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
![]() -Waarom vertalen jullie naar het engels? -Zelthor had een belangrijk object goed gezien Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Necropolis? signature ![]() |
|
Wongraven - Fra Fjelltronen signature ![]() |
|
ik zat aan dodheimsgard te denken maar als nummer kom ik niet verder als Apocalypticism ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Wongraven - Opp Under Fjellet Toner En Sang bedoel ik ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 05-11-2008 0:28] signature ![]() |
|
Entombed - Morning Star signature ![]() |
|
alst geen van dees is geef ik het op signature ![]() |
|
Nehemah - Light of a Dead (death) Star? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
nee nee! Al had 1 iemand al de helft helemaal goed! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Hey Judge, bedankt voor de geniale Brutal Truth-live-in-de-studio cd! ![]() ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
ik stuur mijn 4cds vandaag op ![]() signature ![]() |
|
Iets met Sepultura? (betekent ook graf ..) Alleen de titel weet ik zo niet ... ![]() |
|
Ik ga niet reageren op halve antwoorden. ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Wel dus ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
is that a yes? ![]() |
|
Na een beetje zoekwerk weet ik het antwoord geloof ik. Dodheimsgard - The Paramount Empire ? ![]() |
|
Jij wint, stuur je adres maar naar mijn mail.. en verzin een nieuwe opdracht! De rest bites the dust! ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Berg - Paramount Death Star - Empire Mooi bedacht, hehe. Mijn inzending komt morgenmiddag pas! Nu nog cd zoeken die weg kan, moet dat ook het antwoord zijn? ![]() |
|
Ik ga die DHG niet weg doen dus nee ![]() Ik ga maar eens door die berg troep heen vroeten. Kudos voor Elite met de bandnaam. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Hahaha, nice spec ![]() Ik zat wel met Dodheimsgard in m'n hoofd, maar ik had niet zover doorgedacht. Nice, Hamster ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Hehe, thanks to Elite inderdaad. ![]() Nu nog een moeilijke verzinnen die ook niet zo makkelijk is op te lossen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |