|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
HEUY!!!! Vrijdag 10 april @ De Azijnfabriek: SKYFORGER ALKONOST CONTEXT Meer info volgt..... |
|
Dat gaat een feestje worden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hmm, ik ga eens serieus overwegen om een kijkje te gaan nemen! |
|
Daar ga ik bij zijn; Skyforger en Alkonost zijn superbands, en de laatste heb ik nog niet live mogen aanschouwen! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Denk dat nog niemand in het westen Alkonost live heeft gezien. Ragnarök festival komend jaar zal het eerste optreden in het westen worden voor deze Russische band...en in Roermond dus het enige Nederlandse optreden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! THEUDO is zojuist ook bij de line-up gezet |
|
quote: |
|
Hehe, waarom verbaast dat me niets? Gelukkig is alles weer in kannen en kruiken, en gaat het een mooi feestje worden. Nogmaals dank aan H&H! |
|
quote: |
|
Jammer dat ik er zelf niet bij kan zijn, maar weet wel zeker dat dit een feestje gaat worden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Theudho bedoelt je? signature |
|
Theudho ja Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Duurt nog erg lang maar waarschijnlijk aanwezig! |
|
|
|
Ook aanwezig, wil Skyforger zien! Laatste keer dat ik ze zag (Willem II) waren ze erg goed! |
|
Ben meer benieuwd naar Alkonost Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
En jawel, nog 1 maandje Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nog ruim een weekje voor dit mooie package in de Azijnfabriek te zien, vooral Alkonost want die spelen niet zo vaak! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
HEUY!!!! Vrijdag al |
|
Heuy, had je mijn mail gehad met de vragen over vrijdag? |
|
HEUY!!!! Vandaag nog niet gechecked, maar als je het gemaild voor vandaag, dan heb ik het niet gekregen.... |
|
HEUY!!!! Entree is trouwens € 9,- (vvk) / € 10,- (dk) [Dit bericht is gewijzigd door HEUY op 09-04-2009 16:29] |
|
Morgen dus...eerste en enige optreden van Alkonost uit Rusland in Nederland www.myspace.com/alkonostrussia Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Vanavond dus Alkonost is ondertussen de toerist aan het spelen hier in Roermond en ze hebben er veel zin in voor vanavond Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Skyforger zit nu ook lekker in het zonnetje te genieten en zichzelf voor te bereiden op vanavond. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |