|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
godver, das kickn doens! Een kleine snol zit zo vol. |
|
je moet wel fysiek nuchter zijn .... |
|
kiek jongs dat krieg je er van. Zet onze naam in de topictitel en geen hond reageert meer. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Hm nice, misschien ff checken in Hoogeveen, ben wel errug benieuwd naar Chaos Rising, nieuwe band van Jeunis, Bruticus en Tim! see you at occultfest! |
|
quote: komt goed, ga lekker lijmsnuiven. Een kleine snol zit zo vol. |
|
kun je de meth niet meer betalen dan? |
|
quote: Gaat mijn huid zo van jeuken. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Jullie zijn dan ook de underdog. |
|
quote: eerder stront van de underdog. Een kleine snol zit zo vol. |
|
tis niks en word ook nooit wat |
|
quote: Mischien moeten we wat aardiger zijn? Meer meepraten met de massa? Een kleine snol zit zo vol. |
|
schop hem maar weer eens omhoog. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Simplon? Tijdschema? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Oh kom er eens kijken... 21:00 zaal open 22:00-22:30 Chaos Rising 22:45-23:15 Dying Flame 23:30-00:15 Grind Minded |
|
Mooi, tijd om in te drinken.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
denk dat ik moet rijden , Redbull..... |
|
Voor mij ook geen drank, de volgende dag gaat mn stage gewoon door. Ik zal jullie helaas op de donderdag niet zien spelen, want Bruticus en ik gaan met de trein. quote: |
|
Vrijdag vrij genomen. Ze zien me ook al aankomen. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Ze zult wel bliede weez´n . Maar 5 december is een hele belangrijke dag voor mn stage, want dan komt die vent met die vieze lange baard de kinderen een beetje blij maken. Dat wordt ´s middags in Het Podium gevierd, daarna aan de . |
|
Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
hoop dat ik wat fitter word. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Gaat het al zo slecht met je dan? |
|
deze datas is onze nieuwe merchandise verkrijgbaar! post morgen alle designs even in dit topic |
|
|
|
schop Een kleine snol zit zo vol. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |