IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Technologische vooruitgang en de aanschaf van concertkaarten Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-11-2008 8:43 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2008 14:33 schreef Fire het volgende:
Echter was dat allemaal goed op te lossen (Mede doordat de meeste mensen en bankafschrift/print meenamen.)



Hier werd het uiteindelijk ook opgelost, na 5 uur discussie voeren, uitleg geven en een boze menigte niet voor laten dringen. Maakte overigens geen reet uit of je mailtje bij je had, betalingsbewijs en kaartnummer. Maar goed, dat ligt dan vast weer aan dat belgenland.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-11-2008 1:19 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik had laatst ook zoiets vaags in de Baroeg. Had twee kaarten gekocht, een voor mental en een voor mezelf. Ik kwam zelf later binnen en mijn kaart deed het niet omdat ik volgens dat systeem al ruim 2 uur binnen was. mental komt naar de kassa en laat zijn kaart scannen (die dus al een keer gescanned was toen hij binnenkwam) en toen was het in orde

Die muts: ja die kaarten zijn waarschijnlijk verwisseld. Ja juist, ik kom net aanlopen :')

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 03-11-2008 1:19]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-11-2008 1:46 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2008 16:13 schreef Jenje het volgende:
Weet ik Maar in Nederland wordt iets altijd eerst ingevoerd en dan pas wordt er nagedacht wat er fout kan gaan.

IMho moet dat andersom ..


In mijn ervaring is het in NL juist andersom. Tot in den treure bediscusseren wat er fout kan gaan in plaats van gewoon DOEN.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-11-2008 7:42 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2008 1:19 schreef Burzum het volgende:
Ik had laatst ook zoiets vaags in de Baroeg. Had twee kaarten gekocht, een voor mental en een voor mezelf. Ik kwam zelf later binnen en mijn kaart deed het niet omdat ik volgens dat systeem al ruim 2 uur binnen was. mental komt naar de kassa en laat zijn kaart scannen (die dus al een keer gescanned was toen hij binnenkwam) en toen was het in orde

Die muts: ja die kaarten zijn waarschijnlijk verwisseld. Ja juist, ik kom net aanlopen :')


Ja dat was toen het probleem bij ons ook. Buried_Alive had zijn twee kaarten al gescant, die twee van ons (hij had ze tegelijk gekocht) gingen dan automatisch ook maar op gescant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-11-2008 8:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2008 1:46 schreef Chelman het volgende:
In mijn ervaring is het in NL juist andersom. Tot in den treure bediscusseren wat er fout kan gaan in plaats van gewoon DOEN.
Het is idd iets genuanceerder. Eerst 6 projectgroepen met dito managers die maande lang discussieren, waarna er alsnog iets igevoerd wordt wat niet goed getest is.


Sepsis
Usericon van Sepsis
Posted 18-11-2008 0:27 by Sepsis Wijzig reactieProfiel van SepsisQuote dit bericht

Vanavond uitzending van radar gezien, ging vooral over de service kosten en zwarthandelarij.

Wat de site van radar over de service kosten zegt

Mojo is inmiddels opgegaan in het Amerikaanse bedrijf Livenation. Livenation gaat vanaf 2009 de kaarten niet meer verkopen via Ticketservice, maar gaat werken met de Duitse ticketingpartij CTS Eventim. Navraag leert dat de servicekosten hier aanvankelijk relatief hoog zullen blijven. Voor kaartjes voor concerten van Livenation zullen via CTS Eventim waarschijnlijk 3,50 euro aan servicekosten betaald moeten worden. In de toekomst wordt mogelijkerwijs een systeem gekozen waarbij slechts alleen per transactie betaald hoeft te worden.

En de zwarthandelarij:

Kaartjes voor concerten zijn in veel gevallen schaarse goederen. Vooral voor de grote concerten is er veel meer vraag dan aanbod. Daarom floreert de tweedehands markt als geen ander. Vaak worden woekerprijzen gevraagd voor tweedehands concertkaartjes. Tweede-Kamerleden Arda Gerkens (SP) en Nicolien van Vroonhoven (CDA) willen de zwarte markt voor concertkaartjes aanpakken. Ze hebben gezamenlijk een wetsvoorstel gemaakt dat stelt dat concertkaartjes nog maar voor 10% bovenop de oorspronkelijke prijs verkocht mogen worden. Hiermee kunnen partijen die dit nu legaal voor veel meer doen makkelijker worden aangepakt. Ook Ticketservice en Mojo zijn enthousiast over dit voorstel en ondersteunen het.

Reactie van mojo
http://www.trosradar.nl/fileadmin/redactie/docs/Reactie_Mojo_-_Concertkaartjes_Radar_20081117.doc

Ze hebben verder aangetoond dat het ticketservice systeem niet werkt maar verder niks mee gedaan.





Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 18-11-2008 0:54 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 18 november 2008 0:27 schreef Sepsis het volgende:
Vanavond uitzending van radar gezien, ging vooral over de service kosten en zwarthandelarij.

Wat de site van radar over de service kosten zegt

Mojo is inmiddels opgegaan in het Amerikaanse bedrijf Livenation. Livenation gaat vanaf 2009 de kaarten niet meer verkopen via Ticketservice, maar gaat werken met de Duitse ticketingpartij CTS Eventim. Navraag leert dat de servicekosten hier aanvankelijk relatief hoog zullen blijven. Voor kaartjes voor concerten van Livenation zullen via CTS Eventim waarschijnlijk 3,50 euro aan servicekosten betaald moeten worden. In de toekomst wordt mogelijkerwijs een systeem gekozen waarbij slechts alleen per transactie betaald hoeft te worden.

En de zwarthandelarij:

Kaartjes voor concerten zijn in veel gevallen schaarse goederen. Vooral voor de grote concerten is er veel meer vraag dan aanbod. Daarom floreert de tweedehands markt als geen ander. Vaak worden woekerprijzen gevraagd voor tweedehands concertkaartjes. Tweede-Kamerleden Arda Gerkens (SP) en Nicolien van Vroonhoven (CDA) willen de zwarte markt voor concertkaartjes aanpakken. Ze hebben gezamenlijk een wetsvoorstel gemaakt dat stelt dat concertkaartjes nog maar voor 10% bovenop de oorspronkelijke prijs verkocht mogen worden. Hiermee kunnen partijen die dit nu legaal voor veel meer doen makkelijker worden aangepakt. Ook Ticketservice en Mojo zijn enthousiast over dit voorstel en ondersteunen het.

Reactie van mojo
http://www.trosradar.nl/fileadmin/redactie/docs/Reactie_Mojo_-_Concertkaartjes_Radar_20081117.doc

Ze hebben verder aangetoond dat het ticketservice systeem niet werkt maar verder niks mee gedaan.






Uit het document:
quote:

Kickback fee

Wij zijn bekend met deze term uit de media. Wij doen geen uitlatingen over de de inhoud van onze contracten met derde partijen.



Die zal dus wel belachelijk hoog zijn. Fucking ticketmaffia.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 18-11-2008 23:52 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Dat voorstel van SP/CDA ligt al vanaf de lente klaar, helaas duurt het eeuwen voor zoiets ook daadwerkelijk behandeld wordt.. Ben op zich wel voor die 10% regel.

Skeptici zullen wel weer met reacties komen over dat zwarthandel nooit helemaal tegengegaan kan worden en dat marktplaats de ticketprijzen ook niet een voor een zal toetsen aan de oorspronkelijke prijzen etc.. Op zich helemaal waar, maar de grote zwarthandel ligt op dit moment niet bij kleine markt-plaats particulieren die graag een paar honderd euro winst maken op wat kaartjes.

Partijen als Easytickets, die nu bestaansrecht ontlenen aan het verkopen van kaarten met woekerwinsten zullen echter wel hun activiteiten moeten staken. Deze bedrijven verkopen al hun kaarten immers op een legale manier (ik betwijfel dan ook of je dat uberhaupt zwarthandel mag noemen) en bij max. 10% winst is dat waarschijnlijk niet meer echt rendabel. Mocht dat wel zo zijn dan is de schade voor de consument in ieder geval max. 10%



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-11-2008 21:51 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com



Boeiender


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-11-2008 8:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Op zo'n consumentenprogramma was laatst een item hierover, zowel Mojo als Ticketservice willen geen reactie geven, maar wel werd bekend dat het bedrijf die tickets "zwart" verkoopt dikke banden heeft met Ticketservice of MOjo (weet ik niet meer zeker). Oftewel: zakkenvullerij!


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 20-11-2008 9:07 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 20 november 2008 8:58 schreef Jenje het volgende:
Op zo'n consumentenprogramma was laatst een item hierover, zowel Mojo als Ticketservice willen geen reactie geven, maar wel werd bekend dat het bedrijf die tickets "zwart" verkoopt dikke banden heeft met Ticketservice of MOjo (weet ik niet meer zeker). Oftewel: zakkenvullerij!


Scroll eens naar boven?


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-11-2008 9:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

grmbl ..

maar blijf het oplichterij eerste klas vinden


Sepsis
Usericon van Sepsis
Posted 20-11-2008 9:37 by Sepsis Wijzig reactieProfiel van SepsisQuote dit bericht

Dat deel dat in die reactie van mojo staat over de service kosten klopt ook geen drol van. Toen ze nog wel via het postkantoor verkochten waren de service kosten ook niet zo hoog en toen moesten ze ook de mensen betalen die de kaartjes scannen etc.
En zo staat die reactie vol met dat soort ongein

En die strip is echt geweldig


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 20-11-2008 15:05 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2008 15:01 schreef Jällö het volgende:
Zo ziet een ticket anno 2008 er uit.



Die dingen zijn bedoeld als realworld hyperlink naar internetadressen. Een fysiek object met een hyperlinkje dus. Kan je met je telefoon netjes een pica van nemen en dan ga je naar de site.

Niet echt passend in dit verhaal dus....

Het viel me overigens bij Tuska op dat de FInnen massaal aan de echte kaarten zaten. De rij voor e-tickets was altijd max 5 man lang (vergeleken met 100-en op de andere rijen).
Het leek verdammt wel een VIP rij


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 29-11-2008 11:53 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

In de NRC van gisteren, artikel over concertverkoop... Interessant verhaal.

quote:
‘Het is diefstal’
CLAUDIA KAMMER

DE MOEIZAME STRIJD TEGEN ZWARTE HANDEL IN TICKETS

Tickets voor uitverkochte concerten worden op internet voor woekerprijzen doorverkocht. Zijn dit de wetten van de vrije markt of valt er iets tegen te doen?

‘Een verplichte irisscan voor bezoekers van popconcerten. Dat zou een goede remedie zijn tegen de woekerhandel in concerttickets.

Binnen een paar seconden weet je of iemand een kaartje rechtmatig in zijn bezit heeft.”

Willem Venema, die met zijn bedrijf The Alternative concerten organiseert van artiesten als Coldplay, Snow Patrol, Jamie Cullum en Ilse de Lange, zegt het zonder een spoor van ironie. Hij vindt de handel in tweedehands tickets een „apert foute ontwikkeling” die moet worden gestuit met „radicale maatregelen”.

Op internet is alles te koop, ook kaartjes voor popconcerten die uitverkocht zijn. Neem de concerten die de hardrockbands Metallica enAC/DC volgend voorjaar in Ahoy geven. Concertorganisator Mojo voorzag grote belangstelling, ook van handelaren, en besloot daarom vorige maand de kaartjes alleen via internet te verkopen.

Niettemin waren alle plaatsen binnen een uur uitverkocht. Veel fans die achter de computer zaten, werden teleurgesteld. Ze stonden eindeloos in een virtuele wachtrij en werden daar soms pardoes uitgegooid, zodat ze weer achteraan moesten sluiten. Eenmaal aan de beurt, bleken de kaartjes op.

Niet alleen fans waren achter de computer gekropen.

Tientallen internetbedrijfjes bieden nog volop tickets aan. Maar de prijzen zijn wel veel hoger dan de oorspronkelijke circa 75 euro (inclusief servicekosten). De hardrockfan die zijn idolen inAhoywil zien,moetminimaal150euro betalen, voor sommige plaatsen zelfs 450 euro.

Volgens Mojo en Ticketservice is het besluit om de tickets alleen online te verkopen, juist genomen om handelaren te weren. Wie kaartjes wilde bestellen, moest zijn naam en adresgegevens registreren, en per persoon mochten maximaal twee kaartjes worden besteld. Normaal is het maximum acht kaarten per persoon, een enkele keer vier. „Als we de tickets via de vaste voorverkoopadressen hadden verkocht, waren ze daar opgekocht door handelaren”, zegt een woordvoerder van Mojo.

Vanaf 1 januari verkoopt Mojo alleen nog kaartjes via internet en telefoon. Het contract met Ticketservice is opgezegd, een andere partij (CTS Eventim) handelt de online kaartverkoop voortaan af. Maar volgens Peter van Ruijven, directeur van Ticketservice Nederland, zal het afschaffen van de fysieke verkoop geen einde maken aan de handel in concertkaarten. „Handelaren maken op internet verschillende accounts aan om kaarten te bestellen”, zegt hij.

Rogier van der Heijden is directeur van Ticketunlimited, een bedrijf dat al tien jaar handelt in concertkaartjes. Hij vertelt dat hij de kaartjes krijgt via een „uitgebreid netwerk”. „Concertorganisatoren houden altijd een groot deel van de kaarten apart voor sponsors, radiozenders en medewerkers.” Zodra Van der Heijden hoort dat een concert uitverkocht dreigt te raken, boort hij deze kanalen aan. „Er is altijd wel iemand die zegt: dit concert mag dan uitverkocht zijn, ik heb nog kaarten voor je.”

Van der Heijden zet ook wel mensen in de rij bij het postkantoor of achter de computer, als hij van tevoren zeker weet dat een concert uitverkocht gaat raken. „Het is de kunst om precies genoeg kaarten in te kopen. Als ze blijven liggen, is dat een zware verliespost.”

Boze hardrockfans suggereren op internet dat Mojo zelf kaartjes doorspeelt aan handelaren.

De woordvoerder van Mojo ontkent die ten stelligste. „Van ons krijgen ze ze écht niet.”

Willem Venema kenschetst het doorverkopen van kaartjes als een lucratief bijbaantje. „Ouders zetten hun kinderen op zaterdag achter de computer en laten ze met hun creditcard kaartjes bestellen, om door te verkopen”, zegt hij. „Dat vinden die ouders normaal. Ik vind het diefstal.” Zijn voornaamste bezwaar tegen de secondary ticketing-bedrijven of scalpers, zoals ze in het Verenigd Koninkrijk worden genoemd, is dat ze niets investeren in de artiesten, maar wel veel meer winst maken dan de concertorganisatoren, die de financiële risico’s lopen.

Mojo wijst op andere nadelige effecten: er komen valse kaarten in omloop. Daarnaast werkt de doorverkoop prijsopdrijvend. Artiesten gaan zich afvragen of zij zelf geen hogere prijzen kunnen vragen voor concerten.

Rogier van der Heijden van Ticketunlimited trekt zich niks aan van de kritiek. „Mojo en anderen moeten niet zeuren dat wij alle kaarten opkopen”, zegt hij. „Voor hen is het alleen van belang dat een concert uitverkocht raakt. Ze creëren zelf bewust schaarste, door een deel van de kaarten te reserveren voor bedrijven, of door een grote act in een te kleine zaal te programmeren.”

Hij wijst erop dat Mojo sinds kort zelf medewerking verleent aan een website (Viagogo) waar kaarten worden doorverkocht. „Dat is toch ook handel? Mojo heeft boter op zijn hoofd.” De woordvoerder vanMojo ziet dat anders. „Wie bieden daar zelf geen kaarten aan en de site is alleen bedoeld voor mensen die wegens omstandigheden niet naar een concert kunnen.”

Valt er iets te doen tegen de tickethandel?

Zalen als Ahoy en Paradiso zeggen dat zij de kaartverkoop zoveel mogelijk in eigen hand houden. „Paradiso trekt vooral regelmatige concertbezoekers die zich niet laten bedonderen”, zegt adjunct-directeur Geert van Itallie. Toch ontkomt Paradiso er niet aan dat er kaarten worden doorverkocht aan niet-reguliere bezoekers die „onbewust” op de site van een handelaar terechtkomen.

Op veel kaarten staat tegenwoordig een barcode, die aan de zaal kan worden gescand.

Zo kan gecontroleerd worden of een ticket niet vals is of geannuleerd wegens diefstal of verlies. Maar of een ticket is doorverkocht, valt alleen te achterhalen als ook legitimatiebewijzen worden gecontroleerd.

Dat is erg tijdrovend en komt dus vrijwel nooit voor.

In juridische zin is er tot nu toe ook weinig te beginnen tegen het doorverkopen van kaartjes. De meeste concertorganisatoren stellen weliswaar in hun algemene voorwaarden dat het verboden is, maar wettelijk is het niet verboden. Mojo heeft hierdoor al verscheidene rechtszaken tegen handelaren verloren en heeft nu haar hoop gericht op een wetsvoorstel van SP en CDA dat de woekerhandel in kaartjes verbiedt.

Tweede Kamerlid Arda Gerkens (SP), initiatiefnemer, wil verbieden dat kaartjes voor culturele of sportevenementen met winst worden verkocht. „Een marge van 10 procent voor administratiekosten willen we wel toestaan”, zegt ze. „maar duurder mag het niet worden. Veel evenementen worden nota bene gesubsidieerd om ze betaalbaar tehouden voor een breed publiek.” Met hulp van GroenLinks en D66 tekent zich een krappe meerderheid (76 zetels) voor het voorstel af.

Gerkens wil de handhaving overlaten aan de concertorganisatoren zelf. Zij kunnen klachten indienen bij de Consumentenautoriteit, en die zou boetes kunnen opleggen.

Deze toezichthouder doet momenteel al onderzoek naar de tickethandel, maar wil over de individuele zaken niet veel kwijt. „Ons onderzoek richt zich niet op de doorverkoop van kaarten an sich, want dat is niet verboden”, zegt een woordvoerder. „Wa a r wij naar kijken, is de informatie die aan consumenten wordt verstrekt. Voor producten die via internet worden verkocht, gelden strikte regels, zodat consumenten weloverwogen een beslissing kunnen nemen. Het moet bijvoorbeeld duidelijk zijn wat een product kost en wie de verkoper is.”

Dat klinkt niet alsof het einde van de tickethandel snel in zicht is. En zolang er geen wet is die het doorverkopen van kaarten verbiedt, zullen rechters de handelaren in het gelijk stellen.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 15-12-2008 20:19 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Godver het is buiten -3 graden en ik had net zo'n zin om weer eens 14 uur buiten in mijn slaapzakje in de rij te liggen om ergens een kaartje voor te bemachtigen. Kan het alleen via internet, pfff!


Bla


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 15-12-2008 20:52 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2008 15:05 schreef Argus het volgende:
Die dingen zijn bedoeld als realworld hyperlink naar internetadressen. Een fysiek object met een hyperlinkje dus. Kan je met je telefoon netjes een pica van nemen en dan ga je naar de site.

Niet echt passend in dit verhaal dus....

Het viel me overigens bij Tuska op dat de FInnen massaal aan de echte kaarten zaten. De rij voor e-tickets was altijd max 5 man lang (vergeleken met 100-en op de andere rijen).
Het leek verdammt wel een VIP rij

Bij enkele clubs hier (oa. Tavastia) kun je kaarten kopen per telefoon of internet en dan krijg je deze code per SMS toegestuurd als toegangsbewijs. Past prima in dit verhaal toch?

Finse metalscene bestaat, net als in andere landen, voor 95% uit drollenvangers.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-12-2008 15:10 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Mojo pakt kaartjes-opkopers aan 16-12-08

Concert-organisator Mojo bindt de strijd aan met handelaren die tickets opkopen en met winst doorverkopen. Mojo heeft 500 kaartjes voor een optreden van de tenoren-groep Il Divo, in maart in Ahoy, ongeldig verklaard.

Het zijn kaartjes die zijn verhandeld via internetsite rang1tickets.nl. Daar kosten de kaartjes die Mojo vanaf 53 euro verkoopt, minimaal 79 euro. Mojo raadt gedupeerde kopers aan om hun geld van rang-1-tickets terug te eisen.

Rang-1-tickets heeft stappen tegen Mojo aangekondigd. Volgens het bedrijf is het wetsvoorstel dat de doorverkoop van tickets verbiedt, nog niet van kracht.



(NOS)

Zal mij benieuwen wat nu de uitkomst zal zijn, lekker huichelachtig van Mojo om het na de verkoop te doen overigens.



Boeiender


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-12-2008 15:11 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

shit nu lijkt het net alsof mojo vecht voor lagere prijzen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-12-2008 15:13 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 16 december 2008 15:11 schreef ElitE het volgende:
shit nu lijkt het net alsof mojo vecht voor lagere prijzen.


Hehe, precies, eerst de kaarten verkopen en later aan de achterdeur ongeldig verklaren, volgens mij komen ze er nooit mee weg omdat het doorverkoop bedrijf in principe niets fout doet.

Maar alle aandacht is wel goed, mischien veranderen er dingen ten goede.


Boeiender


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 16-12-2008 22:17 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik ben er tegen want de oma van Ralph.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-04-2009 11:39 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

AC/DC: Saskatchewan Concert Sold Out - Apr. 18, 2009

August 24, 2009 concert at Mosaic Stadium in Regina, Saskatchewan, Canada went on sale this morning at 10 o'clock and though it hasn't been confirmed by Live Nation, all 38,000 of them appear to be sold out.

Tickets have already begun to pop up on resale sites such as Tickets Now and Stubhub far above the face value.

With scalping being a major issue at recent concerts in the province, Ticketmaster put up some new rules to help combat the problem such as forcing customers to bring the credit card they bought the tickets on, and photo ID to the show, and the entire group of ticket buyers must enter the stadium at the same time.

The concert will the Australian rock band's first in Saskatchewan since playing in Saskatoon nearly 20 years ago.





Bron: http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.Net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=118389


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 14-05-2009 23:01 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl




XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 31-10-2009 10:34 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Net kaarten op Livenation besteld voor 2 optredens en :


Wow, wat is het online bestellen van kaarten met sprongen vooruit gegaan.
Misschien ligt iedereen nog in bed en had ik gewoon geluk, maar voor beide optredens de betaling binnen 5 minuten afgerond en de bevestiging binnen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 31-10-2009 10:37 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Dat verbaasde mij vorige week met Paul McCartney ook al, ja. Overigens zijn de 7,50 aan administratiekosten wel compleet van de zotte, zeker als je ook nog eens je eigen ticket moet uitprinten.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen