|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Een deathmetalpackage om van te watertanden Meer info volgt |
|
Gave package ja |
|
Goedendag, vette lineup! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
ik zeg; prrrrrrrrr prrrrrrrrrr prrrrrrrrrr teng teng teng prrrrrrrr prrrrrrrrr prrrrrrrrrrr |
|
CUNT |
|
Woensdag dus! Weet alleen nog niet of ik ga |
|
donderdag aanwezigin amersfoort |
|
Ah woensdag zekerste weten erbij! Is er een speelschema toevallig? Gaat het in totaal om 2 of 3 bands? Want op de Dynamo site staat niets over Aeon vermeld? an evil incarnation of DEATH! |
|
Ik neem aan dat het gewoon deze package is: Hate Eternal (US brute death) Misery Index (US death) Aeon (S death) See You Next Tuesday (US death) Vraagje: Weet iemand hoe laat het in Dynamo is afgelopen? Beetje kut dat de laatste trein al om half 12 gaat... |
|
quote: Dat heb ik inderdaad ook aangenomen MetalJan, alleen het staat niet duidelijk op de Dynamo Site vermeld en dat kan voor enige verwarring zorgen. Een speel/tijdschema, kan voor meer duidelijkheid zorgen. an evil incarnation of DEATH! |
|
quote:Die is het inderdaad |
|
proost, count me in! |
|
quote: Weet jij hoe laat het ongeveer is afgelopen? Een tijdschema zal ook wel handig zijn |
|
quote:Ik verwacht aangezien het een doordeweekse dag is dat het wel tegen 11 uur klaar is, zeker ook omdat we al om 7 uur opengaan. Ik vraag het even na. |
|
Oke, zal mooi zijn als het al om 11 uur klaar is. |
|
fuck shit up @ Kelder. |
|
quote: De Dynamokelderbar zal gesloten blijven deze avond.. |
|
Hij bedoelt waarschijnlijk zaal De Kelder in Amersfoort |
|
quote: Misschien hendig om da de volgende keer in het juiste tipoc te schcrieben an evil incarnation of DEATH! |
|
Waarschijnlijk ook wel aanwezig morgen |
|
quote:In pak? |
|
Chielus! Hoe laat speelt wat? Ook al werk ik om de hoek, ik moet nog even langs mijn oude woning om wat te regelen en wil even weten of het nog zinvol is om weer terug te karren naar EHV. |
|
Al pijp je een paard.... |
|
quote: Oke, ik zal het niet onthouden. Kutstysteem, maak gewoon voor 1 tour 1 topic aan. Ja. Dat ís gewoon een beter systeem. |
|
Klaar. En nu? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |