|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat een prijsverschil !! Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Ja idd, en dan ook nog lidmaatschap. Wel aparte, doch leuke line-up. Misschien dus wel aanwezig in 013. |
|
GVD, niet meer in Atak |
|
quote:wat een idiote combinatie van bands [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 05-11-2008 15:11] |
|
Voor ieder wat wils zegmaar |
|
quote: Ja precies, dat bedoel ik. Die €5 en dan ook nog eens €3 lidmaatschap . Wel asociaal als je het mij vraagt . quote: Ook dat ja, maar dat had ik al eerder ergens gelezen, dus die verbazing had ik al gehad, haha. Kreator wil ik nog wel eens zien, maar dat is voor mij meer een band om mee te pikken op een festival. De rest van de bands vind ik niet echt boeiend eigenlijk. Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
quote: Opzich is ditr niet echt asociaal te noemen, omdat de Melkweg het gewoon met minder bezoekers moet doen dus daarom is die 5 euro, en ga zijken over dat lidmaatschap dat kan er ook toch nog wel af of niet? ik ben in ieder geval aanwezig in de Melkweg. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
Dat lidmaatschap is gewoon notoire afzetterij, waarom niet gewoon de kaartjes 3 euro duurder maken? Dan weet je tenminste meteen wat de echte prijs is. Ik twijfel nog, het verschil in reiskosten zal het prijsverschil ongeveer teniet doen. Maar ik wil zeker Kreator zien! Snap alleen niet zo goed hoe ze ooit zo'n totaal niet bij elkaar passend zootje voorprogramma's hebben kunnen verzinnen |
|
quote: Het ging mij vooral om de combinatie. In totaal €8 prijs verschil op een kaartje van €20 euro vind ik best veel. Als het er voor de Melkweg anders niet uit kan "moeten" ze het niet doen, IMO. Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Dat word lekker laat vertrekken zo te zien. Aanwezig in de 013. |
|
in de 013 passen 2.000.000 meer mensen in.. vandaar het prijsverschil denk ik.. lidmaatschap is indd echt een grote grap en net zo klote als die zogenaamde servicekosten niet aanwezig |
|
quote: Moet je voor de grap bij het GWK eens vragen wat voor service je voor die kosten krijgt. Zitten ze je echt volkomen onbegrijpend aan te kijken |
|
quote: Groot hè, die 013.... Boeiender |
|
Dit ziet er toch een heel stuk beter uit. |
|
Morgenavond in de 013 present! an evil incarnation of DEATH! |
|
Ik ook! |
|
quote: |
|
2xgastenlijst.Aanwezig@Milkyway!! KREATOR!! [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 23-01-2009 2:26] =) |
|
morgen laatste concertje voor de tour wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:cool, zie ik je daar |
|
en weer een afterparty in Tilburg: |
|
Ook maar een kaartje gekocht. Zo die kant op, zin in! |
|
Vanavond alweer We vertrekken wel pas laat... |
|
Vanavond ook aanwezig in 013 Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Alleen Kreator gezien gister, en dat was weer gaaf. Lekkere afwisseling van zowel oud als nieuw werk. Ik heb wel een ding geleerd, met All Stars kan je niet in de pit rondrennen met je bezopen harses. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |