![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Als jij ergens niet mee eens bent meot je meteen persoonlijk worden he. Beetje kinderachtig thieu ![]() |
|
quote: Sociologie is niet aan jou besteed hè. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Hahaha, wie begint daar mee dan? Jij toch zeker? Maakt mij niet uit hoor, maar wat een gejank van al die stoere mannen die alles weten..... :') Boeiender ![]() |
|
Valt me mee dat er nog niks gezegd over mijn goddelijke lijf. Maar goed nogmaals: Denk eens voor jezelf, ik vind het geen argument om te zeggen "Ja maar iedereen deed dat" NOU EN ![]() |
|
quote:? Waar? ![]() |
|
quote: Je deductieve vaardigheden zijn vrij geniaal ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Vorige pagina? Maar jammer dat je het persoonlijk opvat joh. Boeiender ![]() |
|
quote:Geef nou eens gewoon antwoord in plaats van mensen aan te vallen. Vind jij het een geldig excuus om jouw handelen te verklaren door het handelen van een ander? ![]() |
|
quote: wat een bullshit jij laat je zeker nooit beinvloeden door andere mensen? Beinvloeden gebeurt sowieso erg onbewust, en sowieso kijken mensen erg veel om zich heen en proberen ze te leren van anderen hun fouten, als jij 10 auto's goed ziet oversteken denk je zelf ook al wat sneller dat het veiliger is, en nu leren wij weer dat het niet zo veilig is. De tijd dat je echt voor jezelf denkt is behoorlijk klein hoor. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Dat heeft er weinig mee te maken. Het gaat erom dat als velen iets doen dat - in dit geval - veilig lijkt, anderen verwachten dat het dan ook veilig is en het ook doen. Je moet een erg duidelijk van te voren al afwijkende mening hebben om het niet te doen. Daarbij zijn er nog veel meer mogelijkheden te bedenken voor dit ongeval, aangezien we de situatie niet kennen, maar je kunt ervan uitgaan dat heel wat meer mensen dezelfde fout zouden hebben gemaakt in een situatie waarbij meerdere mensen betrokken zijn. ![]() |
|
quote:Ja, is niet zo moeilijk, jij valt mij persoonlijk aan, maar quote het dan eens, ik mis het waarschijnlijk. EN ik wil graag dat mijn gedrag correct gecorrigeerd wordt! ![]() |
|
quote: Wie heeft het nu over excuses? En zoals eerder aangehaald, het is toch totaal niet relevant wie er schuld heeft, die schuldvraag is zo duidelijk als wat. Boeiender ![]() |
|
Nha ja kennelijk ben ik dan apart .. ik probeer in dergelijke situaties me juist niet door gedrag van anderen te leiden. En dat staat compleet los van mijn blindelingse volging van de metalcultuur. Hail Satan! ![]() |
|
quote: quote: quote: En nu mag jij mij uitleggen waar ik jou persoonlijk aanval, ik had alleen een opmerking over ambtenaren, waar jij er 1 van bent. Boeiender ![]() |
|
quote: quote: :') Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Nee BRG, wij zijn onbeschoft en lomp. Neem een voorbeeld aan Jenje en zijn heilsleer. Godver, nu doe ik het weer, niet voor mezelf denken. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Hehehe, oh, en mischien bedoeld Jenje de post waarin ik hem beschuldig van het niet maken van fouten als een persoonlijke aanval? ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: dat probeer ik ook vaak, maar dat is misschien een klein percentage van alle situaties, probeer maar eens op te letten hoeveel je je laat beinvloeden door anderen. Als je het niet automatisch doet heb je daarnaast meestal ook een behoorlijk sociaal probleem hehe. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Hmm dat zal ik ook niet ontkennen ![]() Ik zeg ook niet dat ik me nooit laat beinvloeden, maar ik zal niet in zaken waar mijn veiligheid meetelt (zoals deze met dat treinongeluk) uitgaan op de anderen. Dat gaat eerlijk gezegd ook niet bewust, ik wil zelf 100% zeker weten dat het veilig is, anders doe ik het niet. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 05-12-2008 13:23] ![]() |
|
quote:Ja 'toevallig' .. Kom Thieu, laat je niet zo kennen man, jij internetwarrior jij. Zo, neushaar is weg, weer verder. ![]() |
|
quote: ah okee, maar angstig en daarmee non conformistisch gedrag kan ook gevaarlijk zijn in het verkeer. En 100% bestaat niet he ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Was dus wel erg herkenbaar wat ik er neergezet heb, anders reageer je niet zo overdreven. En zie je nu je eigen "aanval" ook? Boeiender ![]() |
|
Jezus, Jenje voldoet in ieder geval aan de eis dat een ambtenaar geen IQ mag hebben wat hoger is dan z'n schoenmaat. Wat een kneus. ![]() ![]() |
|
quote: Foei, dat is wel heel persoonlijk hoor. Boeiender ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |