|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Denk even na, als je gezondheidsproblemen aan derden (zoals medicijnfabriekanten) doorverkocht worden kunnen die er geld aan verdienen. Verder kunnen, als onbevoegd personeel toch bij de gegevens kan, er rare situaties ontstaan, omdat die geen geheimhoudingsplicht hebben. Niet gewenst, maar mischien ook wel doomdenken van mij hoor. Boeiender |
|
quote: Boeiender |
|
quote: die risico's heb je nu ook al ... [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 05-11-2008 17:27] Je moeder. |
|
quote: In mindere mate, en minder goed toegankelijk. Boeiender |
|
nee das wel zo quote: ik vind van wel [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 05-11-2008 17:30] Je moeder. |
|
zo lang het dossier op te vragen is als client zelf is er niets aan de hand. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Mensen die janken over privacy hebben over het algemeen gewoon wat te verbergen, verder goed idee dat patientendossier. Against God and Government |
|
quote: Zul jij raar staan te kijken als de politie jouw camera eens wenst te inspecteren in verband met sloopfoto's. |
|
quote: En daar kan ik mij wel in vinden. Jekan ook bezwaar maken tegen het uitwisselen van de medische gegevens. Je kunt dan een bezwaarformulier opvragen via een duur 0900 nummer te weten 0900-2324342. Er staat bij dat dit slechts 10 eurocent zou kosten, doch prepaid bellers dienen echter rekening houden met zo’n slordige 1,45 euro aangezien het erbij vermelde bedrag komt boven op de kosten van het prepaid bellen en het vaak om lokale tarieven gaat. Wie tegen schending van de privacy is, die wordt meteen al aangeraden om de folder direct ondertekend en voorzien van de gevraagde legitimatie kopieën terug te sturen, want behalve dat in de centrale database medische gegevens (al dan niet van private aard) worden opgeslagen, kan een ieder ook inzage krijgen in uw persoonlijke gegevens (Adresgegevens, Burger Service Nummer, Bank of Gironummer, E-mailnummer(s), Telefoonnummer(s) etc.), en dan heb ik het nog niet gehad over het hacken van zo’n database door onbevoegden of het laten rondslingeren van database gegevens op zogenaamde mobiele media als datasticks, floppy disks, cd’s en dvd’s etc. wat veelvoudig gebeurd. Het is niet mijn ding. [Dit bericht is gewijzigd door BVT op 05-11-2008 23:39] |
|
quote: Kenker wat een bullshit |
|
quote: Maar dat is toch juist niet mogelijk? |
|
quote: Wel, maar pas vanaf eind 2009. quote: Edit: nu kan het dus blijkbaar ook al maar moet je een schriftelijk verzoek indienen. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 06-11-2008 0:46] |
|
Kijk, daar heb je het al. |
|
Zie edit, baas |
|
Bedankt voor de extra info, kapitein. |
|
quote: Boeiender |
|
Bron: telegraaf, vergeet dat er even niet bij te vermelden .... |
|
quote: Ohja, BRON TELEGRAAF. Inderdaad wel belangrijk, hehehe. Boeiender |
|
Tegen. Niet om de privacy, maar puur omdat ze in Nederland niet in staat blijken te zijn iets pas in te voeren als het waterdicht en fraude-bestendig is. Zie OV-chip; zo lang ze een relatief simpel systeem als dat niet op poten krijgen heb ik liever niet dat ze aan meer persoonlijke en gevoelige informatie zitten. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ach, er wordt hard geroepen over september 2009 als definitieve hiep-hiep-hoera datum voor het systeem, maar je kan er donder op zeggen dat dat niet gehaald gaat worden. Is meer een kwestie van politiek gezichtsverlies, en dat ligt natuurlijk altijd gevoelig in ons koude kikkerlandje. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ja maar ik ben daar heel eerlijk in, vooral eerder was het gewelidg om na het stappen eens wat dingen te slopen en te stelen. Ik durf te wedden dat ik lang niet de enige ben die dat wel eens heeft gedaan. Against God and Government |
|
quote: Stoer man. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Dan is het goed. |
|
quote: Behalve dat je bevestigd dat er wel meer vernielzuchtige idioten in Nederland rondlopen zie ik niet wat voor punt je probeert te maken. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |