|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Kreeg een tip van mijn myspacende eega. http://www.myspace.com/revocation REVOCATION is a technical metal band that combines the energy of old-school thrash metal and the twisted musicianship of death metal. Their self-released ‘Summon the Spawn’ EP highlights each band member’s individual talents and showcases their ability to write memorable songs, while still maintaining complexity and aggression. In August 2007, the band successfully completed a three-week east coast tour, a 10 day tour in November 2007, and a 24 day tour in May/June 2008. They are driven to succeed and are eager to bring their unique brand of metal to the masses. Naja, unique, unique, dat nou ook weer niet, maar het klinkt wel verdomde lekker. Alleen de zang ligt me niet zo heel erg, maar past er wel bij. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
mij te soft en nietszeggend maar gok dat een snark dit wel digt... sorry wim Fuck the world and fuck you |
|
monstrosity. Fuck the world and fuck you |
|
Jajajaja, die, ja.... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Klinkt niet verkeerd, goede tip! [/death/thrash modus] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Daar kan ik alleen maar een +1 achteraan gooien. |
|
Tering, vette plaat! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Wat een heerlijke solo's staan er op die plaat! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Erg leuke band. Goede balans tussen agressie, melodie en techniek en nog sterke songs ook. Ben zeer benieuwd naar het optreden op Neurotic Deathfest. |
|
Daar kan ik me alleen maar bij aansluiten! |
|
+1 Ik moet de nieuwe nog luisteren, maar mijn broertje was er zeer over te spreken en da's vaak een goed teken. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Quasi-technische death thrash en het heeft werkelijk niets anders om het lijf dan de gemiddelde rotzooi wat 99 procent van de metal betreft. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Ze laten het alleen erg lekker klinken ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
zeer drukke thrash death beter dan 99% van alle deathcore signature |
|
Ik vind de zang irritant en er zit te veel thrash in. |
|
Klinkt lekker. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ja dat is het! Het is geen deathcore maar het heeft wel een soort van deathcore-vibe. En alles wat ook maar enigszins riekt naar dat genre vind ik pulp, mijn oordeel is derhalve niet objectief. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
ik vonnet idd corish, maar de overdaad aan techniek was me ietsje teveel, leuk voor een keer signature |
|
Ik hoor er totaal geen "core" in, eerlijk gezegd... |
|
bwa, in de hysterische overgangen toch wel som, maar dat stoort me niet hier signature |
|
gvd, ik vinnem beter dan ik dacht signature |
|
Rete vette band! |
|
echt wel, met herkenbare nummers. kwam net in de random mix en ik herkende het zonder kijken vanaf de eerste riff signature |
|
quote: Winamp? headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
say whOOt? WMP idd, een paar uur geleden signature |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |