|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Stream van het nieuwe album: http://www.guitarworld.com/exclusive-revocation-streaming-entire-chaos-forms-album Torrent mogen jullie zelf zoeken. |
|
Moet toch een keer nummers van deze band goed checken. Ze waren twee jaar geleden live retegaaf. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
Ik heb een paar studioreports gezien en dat klonk me erg strak. Ga dit zeker eens opgraven. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Een tijdje terug is de leadgitarist door metalsucks.net (wat overigens een erg goede metal-website is) uitgeroepen top nummer 1 in hun lijst van de Top 25 Modern Metalguitarists( zie hier: dus). Nou heb ik even een kort stukje geluisterd en knakker kan spelen, om nou meteen zo ver te gaan? Verder wel een lekker strak bandje. |
|
Lekker albumpje dat Existence Is Futile. Jammer dat de muziek een allegaartje van stijlen is, een eigen smoelwerk kunnen ze zo wel vergeten. Hopelijk is die nieuwe een verbetering in dat opzicht. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
Vond het op Neurotic 2010 heel erg tof, album ook gekocht toen maar op 2 a 3 uitzonderingen na viel het toch wat tegen. Ook dat nieuwe album heeft daar last van. |
|
quote: Ik vind dat ze dat wel hebben, juist door die mix van stijlen. Ken in ieder geval geen enkele band waar Revocation echt op lijkt. |
|
quote:+1 |
|
De nieuwe plaat draait hier z'n eerste rondjes. Klinkt weer lekker [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 12-11-2011 0:52] |
|
signature |
|
Even vluchtig beluisterd en klinkt wel aardig. |
|
De nieuwe ep is echt goed. Voorheen vond ik wat ze deden wel aardig, deze Teratogenesis daarentegen kent maar weinig zwakke momenten. Uitgebracht door Scion AV die eerder ook die mini cd/lp van Immolation (Providence) uitbrachten... zal in Europa dus wel weer niet te krijgen zijn Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
oooh shit!! Ontdekking. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Wát een gitaargeweld weer, zo vet! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: volgens mij alleen voor de download bedoeld als ik de woorden van zanger/gitarist in Doornroosje goed heb begrepen. Geweldige band verder! |
|
Idd Spirit. Alleen voor download ja. In Doornroosje de band van de avond voor mij. Keep it Thrashy |
|
Er is een nieuw album: Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Over bijna twee weken verschijnt een nieuw album, Great Is Our Sin. Productieve band, want de vorige plaat kwam in november 2015 uit. Er is al een track vrijgegeven: https://revocationband.bandcamp.com/album/great-is-our-sin |
|
Er staan vier nummers (Communion meegeteld) van de nieuwe plaat online, dit zijn de andere tracks: Profanum Vulgus (via SoundCloud) [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 09-07-2016 11:48] |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Ik maar denken 'wat gaaf die synths en die fluit erbij!! Spannende nootkeuzen ook! Maar het was dat andere tabblad met Yoga meditatie achtige shizzle. When your people matter, menstrual health matters |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |