|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat topic heet 'heeft er iemand ervaring met...' het staat waarschijnlijk ergens op de eerste of tweede pagina -- quote: Dit is trouwens best eng [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 13-03-2002 11:12] |
|
freaky...ik heb helemaal geen ervaring met geesten, en ik hoop het zo te houden, want het klinkt zóó eng MuayThaigerrr!! |
|
ik heb nog nooit een geest gezien. maar soms gaan gewoon de haren in mij nek zomaar recht overeind staan (wanneer dat niet zou moeten). misschien is er dan wel een geest in de buurt? |
|
quote: mmmmm |
|
LOL |
|
Volgens Sixth Sense komt dat dus door kwaaie geesten. Ik vind het in ieder geval erg onverstandig om dat soort dingen op te gaan roepen. Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air |
|
Niemand heeft het hier over oproepen van geesten... |
|
Alweer een geesten topic? of mensen kunnen echt niet lezen of het is serieus komkommertijd I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: komkommertijd lijkt mij nog enger en gruwelijker dan geesten |
|
Ik heb verder geen ervaringen met geesten, wel heb ik een soortgelijke wierde ervaring. Toen ik nog bij mijn ouders woonde en ik was een jaar of 14 lag ik op mijn bedje aan het begin van de avond en ik keek naar mijn bureaulamp die een aan en uitschakelaar had die niet makkelijk te schakelen was. Ik keek er door een of andere redenen doortastend naar en uit het niets klikte de schakelaar om en lag ik in mijn verlichte kamer. Doodeng was dat in ieder geval of het nou logisch was of niet |
|
quote: Telekinese misschien? the only pleasure is pain |
|
quote: pardon??? |
|