|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat topic heet 'heeft er iemand ervaring met...' het staat waarschijnlijk ergens op de eerste of tweede pagina -- quote: Dit is trouwens best eng [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 13-03-2002 11:12] |
|
freaky...ik heb helemaal geen ervaring met geesten, en ik hoop het zo te houden, want het klinkt zóó eng MuayThaigerrr!! |
|
ik heb nog nooit een geest gezien. maar soms gaan gewoon de haren in mij nek zomaar recht overeind staan (wanneer dat niet zou moeten). misschien is er dan wel een geest in de buurt? |
|
quote: mmmmm |
|
LOL |
|
Volgens Sixth Sense komt dat dus door kwaaie geesten. Ik vind het in ieder geval erg onverstandig om dat soort dingen op te gaan roepen. Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air |
|
Niemand heeft het hier over oproepen van geesten... |
|
Alweer een geesten topic? of mensen kunnen echt niet lezen of het is serieus komkommertijd I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: komkommertijd lijkt mij nog enger en gruwelijker dan geesten |
|
Ik heb verder geen ervaringen met geesten, wel heb ik een soortgelijke wierde ervaring. Toen ik nog bij mijn ouders woonde en ik was een jaar of 14 lag ik op mijn bedje aan het begin van de avond en ik keek naar mijn bureaulamp die een aan en uitschakelaar had die niet makkelijk te schakelen was. Ik keek er door een of andere redenen doortastend naar en uit het niets klikte de schakelaar om en lag ik in mijn verlichte kamer. Doodeng was dat in ieder geval of het nou logisch was of niet |
|
quote: Telekinese misschien? the only pleasure is pain |
|
quote: pardon??? |
|
Komt uit het Grieks. Tele = ver Kinese komt van het Griekse werkwoord voor 'bewegen' (is geloof ik 'kinoo' of 'kineoo', is te ver weggezakt). Maar goed, telekinese is dus letterlijk vertaald dingen op afstand bewegen. Meestal duidt dit op zaken die je met de kracht van je gedachten beweegt (want op zich is een auto starten anders ook al telekinese ). |
|
Het vorige geesten topic was leuker! |
|
Ik vind deze leuker. Deze is wat minder sweverig. Ik krijg de kriebels van al dat sweverige gedoen... |
|
Nietesss, de vorige was in het begin helemaal niet zweverig... later werd ie natuurlijk weer om zeep geholpen, maar ik geloof dat ik iets intelligents had gezegd in dat topic ofzo, en dat daarmee mijn voorkeur daarnaar uitgaat. |
|
quote: the force! met0l! |
|
nog nooit iets gezien, maar veel te wazige dingen meegemaakt zodat ik er zeker in geloof. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik kom maar weer even terug op dit onderwerp, omdat dit mij namelijk erg aanspreekt, en het mij erg boeit..... Mijn oma heeft het ook een keer gehad, toen was ze in het huis van mijn oudtante, want die waren op vakantie, en dan verblijven mijn grootouders altijd daar..... op een avond, zaten mijn opa en oma TV te kijken. toen mijn oma naar de keuken liep om wat drinken te halen. was mijn opa alleen in de huiskamer. toen mijn oma terugkwam met drinken zag ze een man naast mijn opa zitten. van schrik liet ze het glas vallen. en toen riep ze tegen mijn opa wie dat was en mijn opa keer opzij, maar keek gewoon door de persoon heen, als het ware. toen mijn oma haar ogen sloot, en daarna weer open deed, was de man verdwenen. (dit is ook geen leugen om interessant te lijken) Dat huis staat in Zuidlaren, op een groot open veld waar vroeger in de 15e eeuw veel werd gevochten, er staat ook een ruine van een wachttoren op dat veld als monument... Dus misschien kwam het omdat dat huis op een slagveld stond en omdat er zoveel doden zijn gevallen..... |
|
En eerder in hetzelfde huis, sliep ik er een keer,(toen was mijn oudtante ook op vakantie, en mijn grootouders verbleven er toen ook) mijn grootouders zaten niet zo ver weg, want het is een 1 verdiepingshuis, maar met heel lange gangen (12 meter) en ik sliep aan het eind van de gang. ik sliep in het bed van mijn neef, en ik hoorde constant voetstappen, ik dacht natuurlijk dat het mijn oma of opa was, want je denkt natuurlijk niet aan iets anders. maar die voetstappen liepen steeds heen en weer, echt steeds de gang rond. (mijn oma liep regelmatig naar de keuken) maar de voetstappen bleven maar voorbijkomen, het ging ongeveer een uur zo door, totdat ik mijn bed uitstapte, en door de gang liep(het is zon lange gang dat ik het einde niet eens kon zien in het donker) ik kwam de huiskamer binnen en vroeg aan mijn opa en oma: (die daar heel rustig zaten) "zoekt u misschien iets?" "Hoezo?" "nee omdat u de hele tijd rondloopt" En toen zei ze dat ze de afgelopen 3 uur niet meer weggeweest is uit de huiskamer.............. -EDIT- Spelfoutje [Dit bericht is gewijzigd door elmar op 23-06-2002 10:41] |
|
boeiende verhalen elmar! |
|
ik heb wel enorme last van deja-vu's |
|
ik ook van dejavu's dat ik het droom en dat ik het daarna echt doe... |
|
En nu komt het engste verhaal....... Ongeveer 40 jaar geleden, toen mijn moeder nog klein was, en ze nog bij mijn opa en oma woonde, samen met haar 2 broers, hadden ze een huis gekocht aan de Heerengracht nummer 568. er gebeurden al een tijdje vage dingen daar. speigels die ineens kapot waren, lichten aan en en uit, dingen die ineens verwdijnen, en die na maanden zoeken ineens in de deuropening liggen, enzovoort. maar je denkt natuurlijk niet meteen aan geesten. van dat laatste geval ga ik even wat vertellen wat toch heel luguber is en wat maar niet uit mijn gedachte wil verdwijnen.. Op een dag was mijn moeder haar verjaardag, en ze kreeg een prachtig gouden kettinkje van haar ouders. Omdat Amstederdam op houten palen is gebouwd en aan het verzakken is, werd de kelder onder het pand opnieuw verstevigd, omdat de houten stutpalen aan het rotten waren. en er konden nog mensen in de kelder, dus de toegang werd dicht gegooid met beton. Op een dag was mijn moeder haar kettinkje kwijt...... Na jaren was hij nog steeds weg...... toen na veel jaren na het verlies van het kettinkje, werden de kelder weer opengebroken, omdat het opnieuw begon te rotten. ze braken het weer helemaal open, en op een begeven moment zagen ze een tafel staan met een laag stof erop, toen ze die wegveegden, viel er iets op de grond, de slopers gingen naar boven en lieten het aan mijn grootouders zien, toen kwam mijn moeder erbij, en zei dat het haar kettinkje was..... -EDIT- foutje in het verhaal [Dit bericht is gewijzigd door elmar op 23-06-2002 10:45] |
|
Geestig |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |