|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
cewle verhalen ik heb pijn in me ribben komt zeker ook door klopgeesten ofzo |
|
Ik heb zo na 5x last van impotentie.... ...komt dat door "klop"-geesten? |
|
quote:Nee, misschien een pijngeest. Maar goed, ik zie dat het toch aan jou allemaal niet besteed is dus ik ga niet eens de moeite nemen het uit te leggen I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ben een jaar geleden op mijn stage eens 'geaaid'door iets dat er niet was. Best eng. Iedereen vond dat huis trouwens spooky. Komt ook omdat we onzelf de gek aanstaken Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ok, zoals Bassie & Adriaan al eens eerder gezegd hebben: Spoken bestaan niet, de Plaaggeest daarentegen wel! ja? Ja! Echt waar? Jawèl sebinsagoil |
|
Ik las 'geaaid' even als 'genaaid'... op zich een opmerkelijk fenomeen, me dunkt... Dolf Brouwers - another dead hero |
|
WHAHAHAHAHAHAHAHA, ja dat las ik ook al, ik echt zo van: |
|
voor overleden mensen waarvan de geest er zegmaar nog is, kost het heel erg veel energie om zich zegmaar zichtbaar te maken. dit gebeurt dan ook meestal in het donker omdat ze, als het licht is, een hoop meer moeite moeten doen om zich zichtbaar te maken. dit maakt het dus wel extra eng als zoiets gebeurd als het donker is maar wat jij dus zegt over geesten op klaarlichte dag zien vind ik nogal vreemd. ik zeg niet dat't niet kan ofzo, maar vreemd... nouja goed ik zal er maar niet al te serieus op in gaan verder, want dan wordt het weer te 'zweverig' geloof ik.. Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Ik heb net een geest gezien. Hij was lelijk en had zijn lenzendoosje+ vloeistof ergens bij iemand laten liggen |
|
quote:was het maar waar, dan had ik er nog wat aan Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
zeg dat maar niet al te hard |
|
quote: Geile Casper het vriendelijke spookje... Volgens mij baar je dan geen spook maar laat je gewoon een enorm walmende ruft. "Stinky! where are you?" The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik wel al vreemde verhalen gehoord van mensen , die geesten opgeropen hebben, zelf zou ik zoiets niet al te snel doen. Vroeger had ik een grote intresse in zulke dingen, mar dat is voorbij. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt en ik ben er gelukkig om ook. |
|
quote: Inderdaad. Als het waar is, en alle verhalen zijn waar, dan is het gewoon dom om te doen (er zouden vreselijke dingen gebeuren), en als het niet waar is is het gewoon verspilling van tijd en moeite en hou je jezelf een beetje voor de gek. Allebei redenen om het niet te doen. 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Dit soort verhalen vind ik dus erg suf. Ik ben echt wel bereid te geloven dat er geesten zijn, ook al heb ik er zelf geen gezien. Er zijn gewoon een hoop dingen waar we niks van weten en ik accepteer dat, maar als dan iemand komt vertellen hoe het precies in elkaar zit alsof ie zelf dagelijks met een stel geesten een koppie thee drinkt dan krijg ik toch wel een onbedringbare neiging die mensen erg belachelijk te maken. Zenial |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |