IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Geesten en Co Vorige pagina
elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 23-06-2002 0:40 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

En het engste was nog dat het een huis was van 25 meter diep. en het had zes etages toen die leegstonden, en een zolder, waar mijn familie dus veel last van had, omdat er veel voetstappen waren op de zolder, waar dus al jaren niemand meer komt........................




En af en toe werden de planten in de kamer ineens krom geblazen door een wind die plots door de kamer vloog.......


en mijn oom is een keer in het gezicht geslagen toen hij in zijn bed lag.....(echt waar)


mijn ooms en grootouders waren ook op vakantie een keer, en mijn moeder was alleen thuis (dit verhaal hoor ik pas net omdat mijn moeder binnenkwam en zag dat ik over dit onderwerp aan het schrijven was)
en ze hoorden allenmaal geluiden achter in het huis.........


En mijn familie had ook een Doberman, Rocky heette hij, en soms keek hij op en volgde met zijn kop iets wat er helemaal niet was.
en hij blafde ook naar de voetstappen, dus hij hoorde het ook! (hoor ik ook net)

en een keer wilde mijn moeder douchen, en net toen haar hand 10 cm van de deur verwijderd was om de deur open te doen, ging de klink opeens naar beneden.........(hoor ik ook net pas)

-EDIT- spelfoutje
-EDIT2- even vertellen dat die 1 na laatse en dat laatste verhaal ook net pas bekend zijn..

[Dit bericht is gewijzigd door elmar op 23-06-2002 0:45]


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 23-06-2002 0:42 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

cewle verhalen

ik heb pijn in me ribben komt zeker ook door klopgeesten ofzo


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-06-2002 3:35 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik heb zo na 5x last van impotentie....
...komt dat door "klop"-geesten?


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 23-06-2002 12:11 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 23 juni 2002 0:42 schreef wladimir het volgende:
ik heb pijn in me ribben komt zeker ook door klopgeesten ofzo
Nee, misschien een pijngeest. Maar goed, ik zie dat het toch aan jou allemaal niet besteed is dus ik ga niet eens de moeite nemen het uit te leggen


I'm not being rude. You're just insignificant.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 23-06-2002 16:58 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ben een jaar geleden op mijn stage eens 'geaaid'door iets dat er niet was. Best eng. Iedereen vond dat huis trouwens spooky. Komt ook omdat we onzelf de gek aanstaken


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Metal Mark
wat zeggie?
Usericon van Metal Mark
Posted 23-06-2002 17:18 by Metal Mark Wijzig reactieProfiel van Metal MarkQuote dit berichthttp://www.albinoblacksheep.com/flash/you.html

Ok, zoals Bassie & Adriaan al eens eerder gezegd hebben: Spoken bestaan niet, de Plaaggeest daarentegen wel!

ja?

Ja!

Echt waar?

Jawèl


sebinsagoil


ArieDeKnaller
Hit a girl
Usericon van ArieDeKnaller
Posted 23-06-2002 17:27 by ArieDeKnaller Wijzig reactieProfiel van ArieDeKnallerQuote dit bericht

Ik las 'geaaid' even als 'genaaid'... op zich een opmerkelijk fenomeen, me dunkt...


Dolf Brouwers - another dead hero


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 23-06-2002 20:30 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

WHAHAHAHAHAHAHAHA, ja dat las ik ook al, ik echt zo van:


Aroussa
I'm looking foreward to regretting this..
Usericon van Aroussa
Posted 23-06-2002 22:35 by Aroussa Wijzig reactieProfiel van AroussaQuote dit bericht

voor overleden mensen waarvan de geest er zegmaar nog is, kost het heel erg veel energie om zich zegmaar zichtbaar te maken. dit gebeurt dan ook meestal in het donker omdat ze, als het licht is, een hoop meer moeite moeten doen om zich zichtbaar te maken.
dit maakt het dus wel extra eng als zoiets gebeurd als het donker is
maar wat jij dus zegt over geesten op klaarlichte dag zien vind ik nogal vreemd. ik zeg niet dat't niet kan ofzo, maar vreemd...
nouja goed ik zal er maar niet al te serieus op in gaan verder, want dan wordt het weer te 'zweverig' geloof ik..


Just because I don't care doesn't mean I don't understand.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-06-2002 22:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik heb net een geest gezien.
Hij was lelijk en had zijn lenzendoosje+ vloeistof ergens bij iemand laten liggen


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 23-06-2002 22:53 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2002 17:27 schreef ArieDeKnaller het volgende:
Ik las 'geaaid' even als 'genaaid'... op zich een opmerkelijk fenomeen, me dunkt...
was het maar waar, dan had ik er nog wat aan


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 24-06-2002 6:30 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

zeg dat maar niet al te hard


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-06-2002 6:46 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 23 juni 2002 22:53 schreef Cadaveria het volgende:
was het maar waar, dan had ik er nog wat aan


Geile Casper het vriendelijke spookje...

Volgens mij baar je dan geen spook maar laat je gewoon een enorm walmende ruft.

"Stinky! where are you?"


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 24-06-2002 11:30 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

Ik wel al vreemde verhalen gehoord van mensen , die geesten opgeropen hebben, zelf zou ik zoiets niet al te snel doen.

Vroeger had ik een grote intresse in zulke dingen, mar dat is voorbij.

Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt en ik ben er gelukkig om ook.



Styhn
Usericon van Styhn
Posted 24-06-2002 11:44 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 24 juni 2002 11:30 schreef the wounded immortal het volgende:
Ik wel al vreemde verhalen gehoord van mensen , die geesten opgeropen hebben, zelf zou ik zoiets niet al te snel doen.

Vroeger had ik een grote intresse in zulke dingen, mar dat is voorbij.

Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt en ik ben er gelukkig om ook.


Inderdaad. Als het waar is, en alle verhalen zijn waar, dan is het gewoon dom om te doen (er zouden vreselijke dingen gebeuren), en als het niet waar is is het gewoon verspilling van tijd en moeite en hou je jezelf een beetje voor de gek. Allebei redenen om het niet te doen.


11.45: restate my assumptions


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 24-06-2002 14:50 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 23 juni 2002 22:35 schreef Aroussa het volgende:
voor overleden mensen waarvan de geest er zegmaar nog is, kost het heel erg veel energie om zich zegmaar zichtbaar te maken. dit gebeurt dan ook meestal in het donker omdat ze, als het licht is, een hoop meer moeite moeten doen om zich zichtbaar te maken.


Dit soort verhalen vind ik dus erg suf. Ik ben echt wel bereid te geloven dat er geesten zijn, ook al heb ik er zelf geen gezien. Er zijn gewoon een hoop dingen waar we niks van weten en ik accepteer dat, maar als dan iemand komt vertellen hoe het precies in elkaar zit alsof ie zelf dagelijks met een stel geesten een koppie thee drinkt dan krijg ik toch wel een onbedringbare neiging die mensen erg belachelijk te maken.


Zenial


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen