IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Geesten en Co Volgende pagina
Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 13-03-2002 11:05 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

Hail! (meschien is hierzo al een topic over dan kan ie dicht maar anders niet)

Hebben jullie wel eens ervaring(en) met geesten gehad ? Ik heb het zelf 2x gehad en me moeder 1x

Mijn buurman was al 2 weken overleden en hij hield altijd van tuinieren, en op een dag ging ik naar school en toen draaide ik me om om me moeder gedag te zeggen, en toen zag ik in de tuin van me buurvrouw een zwarte gedaante in de grond vroeten. Dus ik riep tegen me moeder van " wie is die man " en toen keek ze en toen was " het " weg.. toen kreeg ik een heeeele snelle hartslag en me benen zaten aan de grond gekluistert.

Ik heb ook wel eens gehad dat ik met me zus over straat liep (almere stad voor de almerders bij het CS station bij die grote ijzerenfietsen) en toen keek ik rechts van me en toen zag ik een vrouw van... 70 jaar ongeveer met een hoofd doekje om op een groot fietsenrek zitten (in de vorm van een fiets) en die keek me recht in de ogen aan, en ik deed dat terug.
En toen zij ik tegen me zus " hey moet je dat mens zien ze kijkt me steeds aan " en toen keek me zus en toen was er niks.. toen ging me hart weer snel kloppen en me benen werden erg moe.

Me moeder was vroeger heel veel haar oma (toen ze nog 13 was ofzo). En 3 weken naar haar dood zag me moeder haar naast haar in de trein zitten.. Me moeder zij tegen mij dat dat het afschijt van haar oma was enzo

En me oma heeft wel eens een BDE gehad toen me moeder net van me zus bevalde(bijna dood ervaring) en ze vertelde aan mij, " Ik was in een plek waar alles wit was met allenmaal mensen met witten kappen over hun hoofd en ik kon het gezicht van niemand zien, maar het gezicht van haar moeder wel, en die zij " je dochter krijgt een kind het is nog te vroeg voor jouw blablabla " En toen werd me oma wakker helemaal gezond (ze had een long onsteking)

Ik lieg dit niet voor aandacht ofzo...

hebben jullie ook wel eens zoiets als dit gehad ?!


Godverdommen..


SQT
Usericon van SQT
Posted 13-03-2002 11:09 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Dat topic heet 'heeft er iemand ervaring met...'
het staat waarschijnlijk ergens op de eerste of tweede pagina

--

quote:
Ik heb ook wel eens gehad dat ik met me zus over straat liep (almere stad voor de almerders bij het CS station bij die grote ijzerenfietsen) en toen keek ik rechts van me en toen zag ik een vrouw van... 70 jaar ongeveer met een hoofd doekje om op een groot fietsenrek zitten (in de vorm van een fiets) en die keek me recht in de ogen aan, en ik deed dat terug.
En toen zij ik tegen me zus " hey moet je dat mens zien ze kijkt me steeds aan " en toen keek me zus en toen was er niks.. toen ging me hart weer snel kloppen en me benen werden erg moe.


Dit is trouwens best eng

[Dit bericht is gewijzigd door SQT op 13-03-2002 11:12]


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 13-03-2002 11:13 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht


freaky...ik heb helemaal geen ervaring met geesten, en ik hoop het zo te houden, want het klinkt zóó eng


MuayThaigerrr!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-03-2002 13:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik heb nog nooit een geest gezien. maar soms gaan gewoon de haren in mij nek zomaar recht overeind staan (wanneer dat niet zou moeten). misschien is er dan wel een geest in de buurt?


Jade
Usericon van Jade
Posted 13-03-2002 13:21 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2002 11:05 schreef Pandaemonaeon het volgende:
Me moeder zij tegen mij dat dat het afschijt van haar oma was enzo



mmmmm


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 13-03-2002 17:12 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

LOL



Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 13-03-2002 23:01 by Paulien.broeren Wijzig reactieProfiel van Paulien.broerenQuote dit bericht

Volgens Sixth Sense komt dat dus door kwaaie geesten.
Ik vind het in ieder geval erg onverstandig om dat soort dingen op te gaan roepen.


Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 13-03-2002 23:07 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Niemand heeft het hier over oproepen van geesten...



helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 14-03-2002 0:43 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Alweer een geesten topic? of mensen kunnen echt niet lezen of het is serieus komkommertijd


I'm not being rude. You're just insignificant.


man de rijn
Usericon van man de rijn
Posted 14-03-2002 1:28 by man de rijn Wijzig reactieProfiel van man de rijnQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2002 0:43 schreef helmet het volgende:
Alweer een geesten topic? of mensen kunnen echt niet lezen of het is serieus komkommertijd


komkommertijd lijkt mij nog enger en gruwelijker dan geesten


man de rijn
Usericon van man de rijn
Posted 14-03-2002 1:31 by man de rijn Wijzig reactieProfiel van man de rijnQuote dit bericht

Ik heb verder geen ervaringen met geesten, wel heb ik een soortgelijke wierde ervaring.

Toen ik nog bij mijn ouders woonde en ik was een jaar of 14 lag ik op mijn bedje aan het begin van de avond en ik keek naar mijn bureaulamp die een aan en uitschakelaar had die niet makkelijk te schakelen was. Ik keek er door een of andere redenen doortastend naar en uit het niets klikte de schakelaar om en lag ik in mijn verlichte kamer.

Doodeng was dat in ieder geval of het nou logisch was of niet


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 14-03-2002 8:25 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 14 maart 2002 1:31 schreef man de rijn het volgende:
Ik heb verder geen ervaringen met geesten, wel heb ik een soortgelijke wierde ervaring.

Toen ik nog bij mijn ouders woonde en ik was een jaar of 14 lag ik op mijn bedje aan het begin van de avond en ik keek naar mijn bureaulamp die een aan en uitschakelaar had die niet makkelijk te schakelen was. Ik keek er door een of andere redenen doortastend naar en uit het niets klikte de schakelaar om en lag ik in mijn verlichte kamer.

Doodeng was dat in ieder geval of het nou logisch was of niet


Telekinese misschien?


the only pleasure is pain


man de rijn
Usericon van man de rijn
Posted 14-03-2002 22:56 by man de rijn Wijzig reactieProfiel van man de rijnQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2002 8:25 schreef Vampire_girl het volgende:
Telekinese misschien?


pardon???


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-03-2002 22:58 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Komt uit het Grieks.
Tele = ver
Kinese komt van het Griekse werkwoord voor 'bewegen' (is geloof ik 'kinoo' of 'kineoo', is te ver weggezakt). Maar goed, telekinese is dus letterlijk vertaald dingen op afstand bewegen. Meestal duidt dit op zaken die je met de kracht van je gedachten beweegt (want op zich is een auto starten anders ook al telekinese ).


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 14-03-2002 23:15 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Het vorige geesten topic was leuker!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 14-03-2002 23:16 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ik vind deze leuker. Deze is wat minder sweverig. Ik krijg de kriebels van al dat sweverige gedoen...



Asherah
Usericon van Asherah
Posted 14-03-2002 23:21 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Nietesss, de vorige was in het begin helemaal niet zweverig... later werd ie natuurlijk weer om zeep geholpen, maar ik geloof dat ik iets intelligents had gezegd in dat topic ofzo, en dat daarmee mijn voorkeur daarnaar uitgaat.


Meshuggah
rumboon
Usericon van Meshuggah
Posted 14-03-2002 23:43 by Meshuggah Wijzig reactieProfiel van MeshuggahQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2002 1:31 schreef man de rijn het volgende:
Ik heb verder geen ervaringen met geesten, wel heb ik een soortgelijke wierde ervaring.

Toen ik nog bij mijn ouders woonde en ik was een jaar of 14 lag ik op mijn bedje aan het begin van de avond en ik keek naar mijn bureaulamp die een aan en uitschakelaar had die niet makkelijk te schakelen was. Ik keek er door een of andere redenen doortastend naar en uit het niets klikte de schakelaar om en lag ik in mijn verlichte kamer.

Doodeng was dat in ieder geval of het nou logisch was of niet


the force!


met0l!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 15-03-2002 13:12 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

nog nooit iets gezien, maar veel te wazige dingen meegemaakt zodat ik er zeker in geloof.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 22-06-2002 23:59 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

Ik kom maar weer even terug op dit onderwerp, omdat dit mij namelijk erg aanspreekt, en het mij erg boeit.....

Mijn oma heeft het ook een keer gehad, toen was ze in het huis van mijn oudtante, want die waren op vakantie, en dan verblijven mijn grootouders altijd daar.....
op een avond, zaten mijn opa en oma TV te kijken.
toen mijn oma naar de keuken liep om wat drinken te halen. was mijn opa alleen in de huiskamer. toen mijn oma terugkwam met drinken zag ze een man naast mijn opa zitten.
van schrik liet ze het glas vallen. en toen riep ze tegen mijn opa wie dat was
en mijn opa keer opzij, maar keek gewoon door de persoon heen, als het ware.
toen mijn oma haar ogen sloot, en daarna weer open deed, was de man verdwenen.
(dit is ook geen leugen om interessant te lijken)
Dat huis staat in Zuidlaren, op een groot open veld waar vroeger in de 15e eeuw veel werd gevochten, er staat ook een ruine van een wachttoren op dat veld als monument...
Dus misschien kwam het omdat dat huis op een slagveld stond en omdat er zoveel doden zijn gevallen.....




elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 23-06-2002 0:12 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

En eerder in hetzelfde huis, sliep ik er een keer,(toen was mijn oudtante ook op vakantie, en mijn grootouders verbleven er toen ook)



mijn grootouders zaten niet zo ver weg, want het is een 1 verdiepingshuis, maar met heel lange gangen (12 meter) en ik sliep aan het eind van de gang. ik sliep in het bed van mijn neef, en ik hoorde constant voetstappen, ik dacht natuurlijk dat het mijn oma of opa was, want je denkt natuurlijk niet aan iets anders.
maar die voetstappen liepen steeds heen en weer, echt steeds de gang rond. (mijn oma liep regelmatig naar de keuken)
maar de voetstappen bleven maar voorbijkomen, het ging ongeveer een uur zo door, totdat ik mijn bed uitstapte, en door de gang liep(het is zon lange gang dat ik het einde niet eens kon zien in het donker)

ik kwam de huiskamer binnen en vroeg aan mijn opa en oma: (die daar heel rustig zaten) "zoekt u misschien iets?" "Hoezo?" "nee omdat u de hele tijd rondloopt" En toen zei ze dat ze de afgelopen 3 uur niet meer weggeweest is uit de huiskamer..............

-EDIT- Spelfoutje



[Dit bericht is gewijzigd door elmar op 23-06-2002 10:41]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-06-2002 0:20 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

boeiende verhalen elmar!


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 23-06-2002 0:23 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

ik heb wel enorme last van deja-vu's


Shadowjin
ESP Belongs To Me.
Usericon van Shadowjin
Posted 23-06-2002 0:26 by Shadowjin Wijzig reactieProfiel van ShadowjinQuote dit bericht

ik ook van dejavu's dat ik het droom en dat ik het daarna echt doe...


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 23-06-2002 0:33 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

En nu komt het engste verhaal.......


Ongeveer 40 jaar geleden, toen mijn moeder nog klein was, en ze nog bij mijn opa en oma woonde, samen met haar 2 broers, hadden ze een huis gekocht aan de Heerengracht nummer 568.

er gebeurden al een tijdje vage dingen daar.
speigels die ineens kapot waren, lichten aan en en uit, dingen die ineens verwdijnen, en die na maanden zoeken ineens in de deuropening liggen, enzovoort. maar je denkt natuurlijk niet meteen aan geesten.

van dat laatste geval ga ik even wat vertellen wat toch heel luguber is en wat maar niet uit mijn gedachte wil verdwijnen..

Op een dag was mijn moeder haar verjaardag, en ze kreeg een prachtig gouden kettinkje van haar ouders.



Omdat Amstederdam op houten palen is gebouwd en aan het verzakken is, werd de kelder onder het pand opnieuw verstevigd, omdat de houten stutpalen aan het rotten waren. en er konden nog mensen in de kelder, dus de toegang werd dicht gegooid met beton.


Op een dag was mijn moeder haar kettinkje kwijt......


Na jaren was hij nog steeds weg......


toen na veel jaren na het verlies van het kettinkje, werden de kelder weer opengebroken, omdat het opnieuw begon te rotten.
ze braken het weer helemaal open, en op een begeven moment zagen ze een tafel staan met een laag stof erop, toen ze die wegveegden, viel er iets op de grond, de slopers gingen naar boven en lieten het aan mijn grootouders zien, toen kwam mijn moeder erbij, en zei dat het haar kettinkje was.....

-EDIT- foutje in het verhaal



[Dit bericht is gewijzigd door elmar op 23-06-2002 10:45]


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-06-2002 0:36 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Geestig


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen