|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
heb je een foto van haar ? dan weet ik misschien meer Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
wat speelt er? |
|
Ja die heb ik, maar ik zit nu op m'n werk. SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Azagthoth heeft zin in een triotje. Shadowlands, bekijk het fototopic zou ik zeggen, kun je "vleeskeuren". [Dit bericht is gewijzigd door Jade op 13-03-2002 13:41] |
|
hmm wanneer is het? Mij lijkt het wel wat bla...bla...bla... |
|
Mij ook maar wat speelt er? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Heb nog geen idee, maar ik heb er de volste vertouwen dat het net zo BRUTAL word als de voorafgaande jaren (2000 - Iron Maiden, Alanis, Skunk, Garbage. 2001 - Megadeth, hellacopetars, Ben Harper, Beck = was trouwens niet aan te horen) Maar het is gewoon heel leuk, er hangt daar een geweldige sweer!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: De data is 12, 13 en 14 Juli SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
maar wat speelt er!!?!?!?! |
|
quote: Hmm ik denk dat ik misschien wel mee wil gaan. Vervoer en verblijf is geregeld? bla...bla...bla... |
|
Verblijf wel, ik wou eerst langs Lissabon (daar hebben mijn ouders en huis, dus no problemo), dan met de trein naar het Festival, en dan je tentje opzetten. Om naar Portugal te gaan...tja...vliegtuig?? SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: Dat is nog niet bekent, heb ik toch al gezegt?!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
oh sorry. zag het niet |
|
Geeft niet SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: hmm hou me op de hoogte want ik heb wel intresse bla...bla...bla... |
|
Zal ik doen, je kan ook op de site kijken, krijg je misschien een idee van wat het is (www.Vilardemouros.com). [Dit bericht is gewijzigd door Shadowlands op 13-03-2002 14:24] SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
FOTO'S!!! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
nu al om foto's zeuren? Het is pas in Juli bla...bla...bla... |
|
quote: (even een quote om de link naar de site zichtbaar te maken ,zodat men niet hoeft te copyen en pasten ) [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 13-03-2002 15:10] |
|
|
|
Snap je iets niet Jade?? SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
jammer dat ie site in het portugees is bla...bla...bla... |
|
Maar je kan tock links onder op het Engelse flaggetje drukken? Dan krijg je alles in het Engels. SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
dat deed ie dus niet bla...bla...bla... |
|
kan je vertalen op www.altavista.com en dan translations geloof ik (als tie portugees vertaald dat is dus) succes |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |