|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Donderdag 12 februari Paradiso, Amsterdam Children Of Bodom Cannibal Corpse Diablo Entree: 25 euro (excl. lidm) Vvk begonnen op 1 november www.paradiso.nl Children Of Bodom: om 20.45 uur Cannibal Corpse: om 19.30 uur Diablo: om 18.45 uur Zaal open: 18.00 uur Aparte combi, maar opzich wel interessant. |
|
Die trutjes van Bodom samen met een deathmetal icoon. Appart ja. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Children of Bodom en Cannibal Corpse nu nog Dragonforce en Darkthrone erbij en het is compleet signature |
|
quote: CC onder children? Wat erg! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Het is natuurlijk niet trui om toe te geven dat je CoB leuk vind,mannen. =) |
|
Euh, CC is ook niet trui, hoor. Daar gaat het niet om, imo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Ze hebben zwarte nagellak! |
|
quote: Ik ook! =) |
|
quote: Ban! |
|
quote: Welnee, de leden zijn allemaal tig keer op de vingers getikt door de mannen van cc, en terecht. STOP EENS MET DAT GEFIEDEL OP DIE INSTRUMENTEN!!! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Die anaalridder van een Alexi, of hoe hij ook heet, mag ook wel ophouden met dat ge-"fuck". Stumpert. Met je rockstar imago. En je zwarte nagellak. Sterf. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Maar CoB trekt wel geile tienermeisjes aan.Leuk om naar te kijken. En wat weet jij zijn naam goed te spellen. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 14-11-2008 2:27] =) |
|
quote: Imo? Maar ik bedoelde eigenlijk dat veel gasten niet durven toe te geven dat ze stiekem wel CoB luisteren of zelfs wel leuk vinden. =) |
|
Vreemde combinatie, ja. |
|
quote: In Mijn Ogen. En children of boredom is gewoon een band voor vrouwen die geen verstand van muziek hebben. Boeiender |
|
Liever Cannibal corpse als headliner. Beetje jammer dit! |
|
Gave line-up. Alleen jammer van dat Cannibal Corpse ertussen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Nou fijn dat ik daar niet bij hoor. Maar het staat een beetje kinderachtig om andere bands en mensen met andere muzieksmaak dan jij af te zeiken. =) |
|
quote: Ik sprak niet voor anderen, ik sprak voor mezelf. En ík vind CC een grotere band dan children. Vandaar. Iedereen moet verder lekker zelf weten waar ze naar luiseren. Hell, ik ben ook gek op bands als abba, baccara en boney m en enzo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Hehe, niet kinderachtig, maar gewoon mijn mening hoor. Ik vind het gewoon 3 keer niets die band, dat is mijn probleem toch? Oh, en jij begint zelf de band en zijn publiek af te zeiken met "geile tienersletjes".... dussssssssss.... [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 14-11-2008 15:32] Boeiender |
|
De eerste 3 cd's van CoB kan ik nog wel waarderen, daarna werd het wat minder. En tja, toen werd men een heel stuk populairder... [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 14-11-2008 16:27] |
|
nah, nee, da's wel heel erg jammer dat ze onder CoB staan :/ |
|
Vooral qua speeltijd vind ik dit echt balen. Cannibal Corpse zal waarschijnlijk langer de tijd krijgen als ze headliner waren |
|
quote: Ha dat is niet afzeiken.... But no hard feelings.. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 14-11-2008 18:29] =) |
|
Waarschijnlijk present. Omdat het kan |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |