|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ik kan alles van slowly we rot meezingen |
|
Ja, vooral 7 words of evil is lekker makkelijk om mee te bleren. |
|
al hoor ik dat seven nooit zo terug, zo t tekstboekje er maar weer bijpakken |
|
Ja, hij is in het begin wel vrij pittig |
|
John Tardy 1 keer van dichtbij geroken, man die rook ook best pittig... |
|
Hehe, pittig naar de wiet dampen op zn hoogst ja |
|
Het onderschrift van Audiophile wordt hierboven wel goed duidelijk gemaakt... Applaus. Verder kan ik me (denk ik) wel iets voorstellen bij het oorspronkelijke onderwerp. Als je een alomgeprezen CD 100x moet luisteren voordat je de complexiteit van composities kunt doorgronden, is 'ie dan gewoon nodeloos ingewikkeld of ongekend geniaal? Zelfde voor sfeervollere werkjes: Als het kwartje pas na 100x luisteren valt, is het dan eigenlijk gewoon saaie meuk? Mja, alle muziek vereist een bepaalde investering. Als een CD bij de eerste luisterbeurt al vet is, wordt het vaak snel saai. Iets "uitdagendere" CDs hebben vaak een langere houdbaarheidsdatum. Persoonlijk is het tot frustrerends toe naar een CD luisteren niet echt mijn hobby, maar goed, ieder z'n meug. Als je nog jong en enthousiast bent, wil je natuurlijk niets missen. Dat gaat inderdaad wel over |
|
Tsja, de groeiplaat... Ik wil liever een album dat direct een kwartje laat vallen. Vijf keer een album luisteren voordat ik em gaaf vind is ook zo'n verspilling van mijn tijd. Daarvoor bestaat er teveel gave muziek wat ik in de tussentijd kan luisteren. |
|
[Family Guy's Dawson's Creek parodie neuriet] 'High School.. is such a serious plaace... these problems maatteerr' |
|
quote: En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
tekstboekje van slowly we rot.... whaha. Het is apart dat ze de nummers nog titels hebben gegeven ! Blijft wel een echte gave plaat trouwens. lampje |
|
quote: Yeah. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Er wordt weer behoorlijk triest gereageerd op een normale vraag. |
|
Oh jee, daar gaan we weer Wat is dat toch met vrouwen en gebrek aan humor? [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 28-11-2008 23:49] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:niet iedereen over 1 kam scheren Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Om toch even serieus te antwoorden: Hellhammer (Mayhem) zei 's in een interview dat extreme metal te vergelijken is met opera. Je moet voor beide stijlen je oren "trainen". Zoniet klinkt alles de eerste keer als ruis en lawaai. Zo, serieus genoeg? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
ik zeg bis. Al gaat die vlieger natuurlijk op voor veel soorten muziek dan alleen opera en metal. Maar dat opera zal die vast wel als goed voorbeeld gebruikt hebben. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Is dat hetzelfde interview als op die "A headbangers journey" dvd? Geen idee of die zatte mongool Hellhammer is in dat interview met Mayhem, maar hij lult er daar wel meer langs, hehe |
|
quote: h0u j3 b3k h03r! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: haha wat een topic... metal luisteren voor beginners, dik stoer! |
|
quote:nee, jij dan , piktrekker. Fuck the world and fuck you |
|
? |
|
quote:je komt op me over als een echte mannenbevrediger, klopt dat ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Neen, dat was Necrobutcher. Die heeft de persoonlijkheid van een norse bomma. Ik heb het over een ouder interview met Hellhammer voor de Noorse TV, dacht ik. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |