IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : De kunst van het luisteren naar metal albums Vorige pagina | Volgende pagina
drdennuz
"Wetenschappers en scientists hebben het bewezen..
Usericon van drdennuz
Posted 26-11-2008 9:56 by drdennuz Wijzig reactieProfiel van drdennuzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/scionics

quote:
Op 25 november 2008 19:22 schreef Lord_Shay het volgende:
Want bij mijn cradle of filth albums kan ik alle nummers zo in de achterkant van mijn hoofd afspelen. Maar bij veel albums en bands heb ik dit niet.

Ik snap het als jullie denken dat ik niet goed bij mijn hoofd ben en niks van mijn topic snappen Miss ben ik ook wel niet goed bij mijn hoofd als ik me over zoiets druk ga maken

Greetz, Shay

dat heb ik bij mn village people cd's, die ken ik door en door... maar ik heb nogal moeite om slayer teksten te onthouden, waardoor vrienden me niet als true beschouwen, maar zelf weet ik natuurlijk wel beter

Snark
Usericon van Snark
Posted 26-11-2008 9:58 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2008 9:56 schreef drdennuz het volgende:
dat heb ik bij mn village people cd's, die ken ik door en door... maar ik heb nogal moeite om slayer teksten te onthouden, waardoor vrienden me niet als true beschouwen, maar zelf weet ik natuurlijk wel beter

ik kan alles van slowly we rot meezingen

Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 26-11-2008 10:00 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Ja, vooral 7 words of evil is lekker makkelijk om mee te bleren.

Snark
Usericon van Snark
Posted 26-11-2008 10:01 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

al hoor ik dat seven nooit zo terug, zo t tekstboekje er maar weer bijpakken

Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 26-11-2008 10:02 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Ja, hij is in het begin wel vrij pittig

Snark
Usericon van Snark
Posted 26-11-2008 10:03 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

John Tardy 1 keer van dichtbij geroken, man die rook ook best pittig...

Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 26-11-2008 10:05 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Hehe, pittig naar de wiet dampen op zn hoogst ja

Rootbaert
Usericon van Rootbaert
Posted 26-11-2008 10:10 by Rootbaert Wijzig reactieProfiel van RootbaertQuote dit bericht

Het onderschrift van Audiophile wordt hierboven wel goed duidelijk gemaakt... Applaus.

Verder kan ik me (denk ik) wel iets voorstellen bij het oorspronkelijke onderwerp. Als je een alomgeprezen CD 100x moet luisteren voordat je de complexiteit van composities kunt doorgronden, is 'ie dan gewoon nodeloos ingewikkeld of ongekend geniaal? Zelfde voor sfeervollere werkjes: Als het kwartje pas na 100x luisteren valt, is het dan eigenlijk gewoon saaie meuk?

Mja, alle muziek vereist een bepaalde investering. Als een CD bij de eerste luisterbeurt al vet is, wordt het vaak snel saai. Iets "uitdagendere" CDs hebben vaak een langere houdbaarheidsdatum.

Persoonlijk is het tot frustrerends toe naar een CD luisteren niet echt mijn hobby, maar goed, ieder z'n meug. Als je nog jong en enthousiast bent, wil je natuurlijk niets missen. Dat gaat inderdaad wel over

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 26-11-2008 11:15 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Tsja, de groeiplaat... Ik wil liever een album dat direct een kwartje laat vallen. Vijf keer een album luisteren voordat ik em gaaf vind is ook zo'n verspilling van mijn tijd. Daarvoor bestaat er teveel gave muziek wat ik in de tussentijd kan luisteren.

KTC
Ancient Alien
Usericon van KTC
Posted 26-11-2008 13:28 by KTC Wijzig reactieProfiel van KTCQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kevintencatemusic

[Family Guy's Dawson's Creek parodie neuriet]

'High School.. is such a serious plaace... these problems maatteerr'

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 28-11-2008 22:26 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 26 november 2008 9:58 schreef Snark het volgende:
ik kan alles van slowly we rot meezingen

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Lampje
Usericon van Lampje
Posted 28-11-2008 22:31 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

tekstboekje van slowly we rot.... whaha. Het is apart dat ze de nummers nog titels hebben gegeven ! Blijft wel een echte gave plaat trouwens.

lampje

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 28-11-2008 22:47 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2008 22:31 schreef Lampje het volgende:
tekstboekje van slowly we rot.... whaha. Het is apart dat ze de nummers nog titels hebben gegeven ! Blijft wel een echte gave plaat trouwens.

Yeah.

... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.

RadiumAngel
Usericon van RadiumAngel
Posted 28-11-2008 23:20 by RadiumAngel Wijzig reactieProfiel van RadiumAngelQuote dit bericht

Er wordt weer behoorlijk triest gereageerd op een normale vraag.

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-11-2008 23:48 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Oh jee, daar gaan we weer

Wat is dat toch met vrouwen en gebrek aan humor?

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 28-11-2008 23:49]

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 29-11-2008 9:28 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2008 23:48 schreef Mark het volgende:
Oh jee, daar gaan we weer

Wat is dat toch met vrouwen en gebrek aan humor?
niet iedereen over 1 kam scheren

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 29-11-2008 9:31 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Om toch even serieus te antwoorden: Hellhammer (Mayhem) zei 's in een interview dat extreme metal te vergelijken is met opera. Je moet voor beide stijlen je oren "trainen". Zoniet klinkt alles de eerste keer als ruis en lawaai.

Zo, serieus genoeg?

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 29-11-2008 9:41 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik zeg bis.
Al gaat die vlieger natuurlijk op voor veel soorten muziek dan alleen opera en metal. Maar dat opera zal die vast wel als goed voorbeeld gebruikt hebben.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 01-12-2008 16:44 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

quote:
Op 29 november 2008 9:31 schreef Count Usher het volgende:
Om toch even serieus te antwoorden: Hellhammer (Mayhem) zei 's in een interview dat extreme metal te vergelijken is met opera. Je moet voor beide stijlen je oren "trainen". Zoniet klinkt alles de eerste keer als ruis en lawaai.

Zo, serieus genoeg?

Is dat hetzelfde interview als op die "A headbangers journey" dvd? Geen idee of die zatte mongool Hellhammer is in dat interview met Mayhem, maar hij lult er daar wel meer langs, hehe

Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 01-12-2008 16:48 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 28 november 2008 23:20 schreef RadiumAngel het volgende:

h0u j3 b3k h03r!

IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK

Fog King
Usericon van Fog King
Posted 01-12-2008 18:02 by Fog King Wijzig reactieProfiel van Fog KingQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2008 23:20 schreef RadiumAngel het volgende:

haha wat een topic...

metal luisteren voor beginners, dik stoer!

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-12-2008 18:04 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2008 18:02 schreef Fog King het volgende:
haha wat een topic...

metal luisteren voor beginners, dik stoer!
nee, jij dan , piktrekker.

Fuck the world and fuck you

Fog King
Usericon van Fog King
Posted 01-12-2008 18:07 by Fog King Wijzig reactieProfiel van Fog KingQuote dit bericht

?

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-12-2008 18:31 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2008 18:07 schreef Fog King het volgende:
?

je komt op me over als een echte mannenbevrediger, klopt dat ?

Fuck the world and fuck you

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 01-12-2008 18:37 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2008 16:44 schreef Sjaakie het volgende:
Is dat hetzelfde interview als op die "A headbangers journey" dvd? Geen idee of die zatte mongool Hellhammer is in dat interview met Mayhem, maar hij lult er daar wel meer langs, hehe

Neen, dat was Necrobutcher. Die heeft de persoonlijkheid van een norse bomma. Ik heb het over een ouder interview met Hellhammer voor de Noorse TV, dacht ik.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com