|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Oh verdorie, ik wilde je parkeerticket hebben |
|
Ja, iemand nog een parkeerticket voor ons? |
|
De weersvoorspellingen worden ook steeds beter Vrijdag en zaterdag zon, zondag licht bewolkt |
|
Ik ben er zondag |
|
quote: Bareuh... |
|
quote: Zin in!!!! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Volgende week! Ook zin in! But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: +1.helaas niet om te feesten,alhoewel...maar om te arbeiten@GoD-merch stand. =) |
|
quote: Ah, sweet memories... Bareuh... |
|
quote: Vertel!! =) |
|
Ik ben heel lang merchandiser geweest bij GoD. Maar dan alleen bij optredens, zodat ik tussendoor ook nog het licht kon doen. Bareuh... |
|
Aha!Ik ben blij dat de line-up voor RH niet echt mijn kopje thee is,ja een paar bands,maar die zie ik dit jaar nog elders.Dus dan is het hele festival "werken" niet zo erg.Weet zeker dat het gezellig gaat worden. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 21-05-2009 23:34] =) |
|
ik ga iig ff Opeth checken en Forbidden. De rest socializen en checken of de cocktails weer zo lekker zijn als vorige jaar But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: En ff de GoD-merch stand bezoeken.Neem al je vriendjes en vriendinnetjes mee! =) |
|
quote: Ik kom wel even hallo zeggen. Bareuh... |
|
Gezellig! =) |
|
Kaarten inmiddels ook binnen! Heb er ontiegelijk veel zin in. Ff de boel de boel laten! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: Ing en ik komen ook wel even hoi zeggen. |
|
quote: Nog meer gezelligheid! =) |
|
Zo, dit word een goed weekend. Zaterdag Sacred Reich, Zondag Rockhard en maandag Kreator |
|
quote: Tostiiiiii's |
|
Weersvoorspelling zijn weer wat slechter, maar nog steeds niet heel erg om over te klagen. Zolang het maar niet te erg gaat regenen http://www.zoover.nl/duitsland/noordrijn-westfalen-nordrhein-westfalen/gelsenkirchen/weer |
|
quote: Ga je ook met GoD mee naar Bloodstock in augustus? |
|
quote: Niet dat ik weet. =) |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |