|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Jammer |
|
quote: Op deze weersite ziet het er dan wel weer goed uit!! http://www.wetter.com/wetter_aktuell/wettervorhersage/7_tagesvorhersage/?id=DE0003318 |
|
Is bijna hetzelfde toch? Ach ja, erg slecht weer wordt het sowieso niet zo te zien. En een beetje regen houdt ons niet tegen natuurlijk! |
|
Het verschilt nogal per site, dat klopt. Maar ik geloof altijd degene die het mooiste weer voorspelt. |
|
vr.-zo.zonnig,20-21gr. Maandag pas bewolkt en regen. Dus hopen dat het niet eerder gaat regenen. =) |
|
En niet te hard waaien!! Liever een klein beetje regen dan harde wind. |
|
Ik sta toch alleen maar in een overdekte tent. =) |
|
Ach gossiej, Ziona en ik ruilen wel even met je, kan je ook een bandje zien! |
|
Dat zou fijn zijn. gelukkig is de line-up niet helemaal mijn kopje thee. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 27-05-2009 23:55] =) |
|
die is gewoon ronduit kut hehe But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Hoe kan 't met bands als Opeth, Sacred Reich en Heathen nou kut zijn? |
|
quote: Ah kijk, dat belooft wat. Zou mooi zijn Het schiet al weer op... Zin in!!!! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ondanks de bout line-up, blijft het een leuk festival. Gewoon gezellig ... Maar ja niet voor mij dit jaar Dit jaar hetzelfde weekend een feestje bij Neurotic Deathfest bouwen. |
|
Mee eens, gezelligheid is ook exact de reden om weer te gaan. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Gezellig!Allemaal ff langskomen en gedag zeggen!! Bis Rock Hard!! =) |
|
quote: Daarom ben ik er zondag. Ik kijk vooral uit naar Heathen, aangezien ik Sacred Reich de dag ervoor ook al zie [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 28-05-2009 13:09] |
|
Geweldige line-up, kunnen de andere festivals (uitgezonderd Elsrock, wat ook super is) nog een puntje aan zuigen. Zin in! Bareuh... |
|
Zo, ff dit weekend lekker afschakelen en genieten van RHF! Ech wel! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: Zon, bier, langharige mannen! Ik heb er zin in! |
|
Achteraf toch wel jammer dat ik niet het hele weekend ga, maargoed de rest van het weekend ziet er voor mij ook goed uit |
|
quote: quote:Pim, waar onder die pet heb jij dat lange haar dan verborgen? [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 29-05-2009 0:48] |
|
Ondertussen is mijn haar in een blauwe petvorm gegroeid |
|
quote: Nou in ieder geval niet onder het bed van Ziona, want dan schop ik m de tent uit |
|
Ik zie nu pas dat er bed stond |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |