|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zal me even kort voorstellen: wij zijn een jongerencentrum/poppodium in Den Haag. Wij willen graag bewijzen dat de metalscene in Den Haag niet met 1 been in het graf staat. En daar hebben we jullie hulp bij nodig. Zaterdagavond 20 december hebben we een metalfestival met o.a Textures en Deadlock. In de middag willen we bands de mogelijkheid bieden om te spelen en te bewijzen dat metal nog springlevend is! Wat bieden we: een groot podium, geluidstechnicus, een backline (ex. gitaartoppen en bekkens), bier en 50% korting op het avondprogramma. zie voor meer info: www.bazart.nl |
|
quote: stuur anders eens een mooi opgestelde mail naar de redactie van dit medium, dan maken we dat zeker bekend signature |
|
quote: Zo draai je het de nek wel om. Of verwachten jullie alleen wat in een straal van 20km om DenHaag zit? Verder wel een aardige aktie. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Bazart is een ruige tent, moet veel meer uit te halen zijn op het gebied van metal, hardcore enz. |
|
gewoon omdat ik nieuwsgierig ben. Is het wel echt een Haagse metalscene wanneer je een feestje bouwt, als je bezoekers en bands niet uit DH komen? is het dan niet gewoon ene feestje, toevallig in Den Haag? [Dit bericht is gewijzigd door Jolijn op 27-11-2008 22:31] |
|
Als je wilt dat er metalpubliek naar je tent in Den Haag komt, investeer daar dan in. Boek 2 grote bands waarvan je zeker bent dat er mensen op afkomen. |
|
Den Haag is best moeilijk.. Heb een paar keer in de Bazart gestaan, 1 keer was het helemaal afgeladen, de andere keer totaal uitgestorven. |
|
quote: Eerste keer was je een bezoeker, tweede keer met de band? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Hahahaha, sterf 2 keer met mijn band, het was afgeladen toen er alleen locals stonden, het was leeg toen er ook grotere namen stonden.. |
|
K ga er zaterdag nog naartoe, maarja dan voor drum and bass hehe, voor metal ben ik er eigenlijk nog nooit geweest. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Er is hoop, Den Haag! Metal Leeft! Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
-t |
|
ben wel een in de Bazart geweest leuke tent.. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
's Avonds wel aanwezig voor Textures en Deadlock. |
|
Beste luitjes, Heb nu zo jullie reacties gelezen en hier wat reply's: Ghoulliette: Lijn 6 kan, maar das een eindje lopen nog, lijn 2 stopt voor de deur. Hypnos: waarom een mail naar de redactie? Discussie kan hier toch ook gehouden worden? Skinpeeler: wat bedoel je met 'zo draai je het de nek wel om'? Jolijn: In eerste instantie ben ik op zoek naar haagse bands in groot haaglanden, denk ruim, doen wij ook. Bands die zich nu aanmelden krijgen speeltijd. Bands uit Den Haag krijgen natuurlijk voorrang. Als blijkt dat daar geen haagse bands bijzitten, is wel bewezen HELAAS dat de haagse metalscene dood is. Over grotere bands gesproken: als we wat neerzetten kom dan ook met z'n allen! Kost ons een hoop centjes en energie en voor wie doen we het dan? Allemaal komen dus zaterdag 20 december voor Textures en Deadlock!!! |
|
Als ik de foto's op jullie site zo bekijk doet het me qua dimensies behoorlijk aan het oude pand van Atak denken. |
|
Als Blo.Torch nog bestaat nodig je die toch uit? Zal je altijd zien dat ze allang uit elkaar zijn (volg ze niet zo erg) |
|
Hoe kan metal in Den Haag nu dood zijn? ErikdePerik is er net naar toe verhuisd... Boeiender |
|
quote: Iets met extra promotie in de vorm van een nieuwsbericht op de frontpage bedoelde Hypnos http://www.zwaremetalen.com/ |
|
quote: we komen graag Den Haag wat nieuw leven inblazen! "Ik sau bes nog wel een keartju net as vroegah, in Moerwaik willuh grinden!" (sorry voor slechte Hagenese tekstuele immitatie). [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 04-12-2008 21:52] |
|
quote: komen toch uit dordrecht hehe? @ grindbashers: bazart is in loosduinen, zit er dan nog een tentje in moerwijk? t zal vast wel maar ik heb er nog nooit van gehoord. en maak je geen zorgen over het taalgebruik, de belangrijkse expressievorm van het haags is verboden op dit forum. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 05-12-2008 2:03] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Moet je nagaan hoe goed ik ze volg... Altijd van mening geweest dat ze uit Den Haag kwamen. |
|
quote: Blo.Torch bestaat geloof ik al twee jaar niet meer, dat zal dus wel lastig worden. Kwamen overigens wel uit Den Haag. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Is op zich wel een leuke tent (jullie klonken in ieder geval lekker de laatste keer daar) het nadeel is alleen dat het met lokaal OV vanuit 80% van Den Haag niet te bereiken is binnen een half uur + dat als je van buiten de stad met de trein komt het nog slechter te bereiken is als de Baroeg. Ik als rashagenees kom er dan ook alleen als er echt iets heel bijzonders is. Anders ben ik sneller in de Melkweg oid... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Musicon zal men wel bedoelen? Tevens Den Haag Zuid en tevens ruk bereikbaar met OV dus. (voor de niet locals, de treinen cruisen door Noord, Midden en Oost. West is nog goed aangesloten ivm routes naar Scheveningen en Zuid is fuckdt..... Ik kan het weten. Ik ben in Morgenstond 'groot' geworden... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |