IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Metal in Den Haag dood? Volgende pagina
nephilim
Usericon van nephilim
Posted 27-11-2008 16:09 by nephilim Wijzig reactieProfiel van nephilimQuote dit berichthttp://www.bazart.nl

Zal me even kort voorstellen: wij zijn een jongerencentrum/poppodium in Den Haag.
Wij willen graag bewijzen dat de metalscene in Den Haag niet met 1 been in het graf staat. En daar hebben we jullie hulp bij nodig.
Zaterdagavond 20 december hebben we een metalfestival met o.a Textures en Deadlock. In de middag willen we bands de mogelijkheid bieden om te spelen en te bewijzen dat metal nog springlevend is!
Wat bieden we: een groot podium, geluidstechnicus, een backline (ex. gitaartoppen en bekkens), bier en 50% korting op het avondprogramma.
zie voor meer info: www.bazart.nl

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-11-2008 16:13 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

moet iets niet eerst geleefd hebben om dood te kunnen gaan

edit: maar ff serieus: op de site staat niet dat je met lijn 6 kunt Maar die stopt toch ook vlakbij? of ben ik nu in de war met een andere zaal?

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 27-11-2008 16:14]

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-11-2008 16:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2008 16:09 schreef nephilim het volgende:
Zal me even kort voorstellen: wij zijn een jongerencentrum/poppodium in Den Haag.
Wij willen graag bewijzen dat de metalscene in Den Haag niet met 1 been in het graf staat. En daar hebben we jullie hulp bij nodig.
Zaterdagavond 20 december hebben we een metalfestival met o.a Textures en Deadlock. In de middag willen we bands de mogelijkheid bieden om te spelen en te bewijzen dat metal nog springlevend is!
Wat bieden we: een groot podium, geluidstechnicus, een backline (ex. gitaartoppen en bekkens), bier en 50% korting op het avondprogramma.

stuur anders eens een mooi opgestelde mail naar de redactie van dit medium, dan maken we dat zeker bekend

signature

SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 27-11-2008 19:21 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:

Zo draai je het de nek wel om. Of verwachten jullie alleen wat in een straal van 20km om DenHaag zit?
Verder wel een aardige aktie.

Een kleine snol zit zo vol.

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 27-11-2008 21:34 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

Bazart is een ruige tent, moet veel meer uit te halen zijn op het gebied van metal, hardcore enz.

Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 27-11-2008 22:30 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

gewoon omdat ik nieuwsgierig ben. Is het wel echt een Haagse metalscene wanneer je een feestje bouwt, als je bezoekers en bands niet uit DH komen?

is het dan niet gewoon ene feestje, toevallig in Den Haag?

[Dit bericht is gewijzigd door Jolijn op 27-11-2008 22:31]

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-11-2008 22:56 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Als je wilt dat er metalpubliek naar je tent in Den Haag komt, investeer daar dan in. Boek 2 grote bands waarvan je zeker bent dat er mensen op afkomen.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-11-2008 23:58 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Den Haag is best moeilijk..

Heb een paar keer in de Bazart gestaan, 1 keer was het helemaal afgeladen, de andere keer totaal uitgestorven.

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-11-2008 0:00 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2008 23:58 schreef Snaack het volgende:
Den Haag is best moeilijk..

Heb een paar keer in de Bazart gestaan, 1 keer was het helemaal afgeladen, de andere keer totaal uitgestorven.

Eerste keer was je een bezoeker, tweede keer met de band?

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-11-2008 0:02 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Hahahaha, sterf

2 keer met mijn band, het was afgeladen toen er alleen locals stonden, het was leeg toen er ook grotere namen stonden..

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-11-2008 0:04 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

K ga er zaterdag nog naartoe, maarja dan voor drum and bass hehe, voor metal ben ik er eigenlijk nog nooit geweest.

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

Jällö
Usericon van Jällö
Posted 28-11-2008 9:49 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Er is hoop, Den Haag!

Metal Leeft!

Information is not knowledge is not wisdom is not truth

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-11-2008 12:44 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

-t

Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 28-11-2008 14:05 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

ben wel een in de Bazart geweest leuke tent..

IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 29-11-2008 10:03 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

's Avonds wel aanwezig voor Textures en Deadlock.

nephilim
Usericon van nephilim
Posted 04-12-2008 14:52 by nephilim Wijzig reactieProfiel van nephilimQuote dit berichthttp://www.bazart.nl

Beste luitjes,

Heb nu zo jullie reacties gelezen en hier wat reply's:

Ghoulliette: Lijn 6 kan, maar das een eindje lopen nog, lijn 2 stopt voor de deur.
Hypnos: waarom een mail naar de redactie? Discussie kan hier toch ook gehouden worden?
Skinpeeler: wat bedoel je met 'zo draai je het de nek wel om'?
Jolijn: In eerste instantie ben ik op zoek naar haagse bands in groot haaglanden, denk ruim, doen wij ook. Bands die zich nu aanmelden krijgen speeltijd. Bands uit Den Haag krijgen natuurlijk voorrang. Als blijkt dat daar geen haagse bands bijzitten, is wel bewezen HELAAS dat de haagse metalscene dood is.

Over grotere bands gesproken: als we wat neerzetten kom dan ook met z'n allen! Kost ons een hoop centjes en energie en voor wie doen we het dan?
Allemaal komen dus zaterdag 20 december voor Textures en Deadlock!!!

RGB
Usericon van RGB
Posted 04-12-2008 17:08 by RGB Wijzig reactieProfiel van RGBQuote dit bericht

Als ik de foto's op jullie site zo bekijk doet het me qua dimensies behoorlijk aan het oude pand van Atak denken.

Mr.Nobody
Usericon van Mr.Nobody
Posted 04-12-2008 18:27 by Mr.Nobody Wijzig reactieProfiel van Mr.NobodyQuote dit bericht

Als Blo.Torch nog bestaat nodig je die toch uit?

Zal je altijd zien dat ze allang uit elkaar zijn (volg ze niet zo erg)

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 04-12-2008 18:33 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Hoe kan metal in Den Haag nu dood zijn? ErikdePerik is er net naar toe verhuisd...

Boeiender

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-12-2008 18:41 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2008 14:52 schreef nephilim het volgende:
Hypnos: waarom een mail naar de redactie? Discussie kan hier toch ook gehouden worden?

Iets met extra promotie in de vorm van een nieuwsbericht op de frontpage bedoelde Hypnos

http://www.zwaremetalen.com/

GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 04-12-2008 21:51 by GRINDBASHERS Wijzig reactieProfiel van GRINDBASHERSQuote dit berichthttp://myspace.com/herrierecordsinc

quote:

we komen graag Den Haag wat nieuw leven inblazen!

"Ik sau bes nog wel een keartju net as vroegah, in Moerwaik willuh grinden!" (sorry voor slechte Hagenese tekstuele immitatie).

[Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 04-12-2008 21:52]

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-12-2008 1:59 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 4 december 2008 18:27 schreef Mr.Nobody het volgende:

komen toch uit dordrecht hehe?

@ grindbashers: bazart is in loosduinen, zit er dan nog een tentje in moerwijk? t zal vast wel maar ik heb er nog nooit van gehoord. en maak je geen zorgen over het taalgebruik, de belangrijkse expressievorm van het haags is verboden op dit forum.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 05-12-2008 2:03]

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

Mr.Nobody
Usericon van Mr.Nobody
Posted 05-12-2008 9:53 by Mr.Nobody Wijzig reactieProfiel van Mr.NobodyQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2008 1:59 schreef ElitE het volgende:

Moet je nagaan hoe goed ik ze volg...
Altijd van mening geweest dat ze uit Den Haag kwamen.

*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 05-12-2008 10:06 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

quote:
Op 4 december 2008 18:27 schreef Mr.Nobody het volgende:

Blo.Torch bestaat geloof ik al twee jaar niet meer, dat zal dus wel lastig worden. Kwamen overigens wel uit Den Haag.

But there is no real me: only an entity, something illusory................

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 05-12-2008 11:02 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2008 21:34 schreef collision-tammi het volgende:
Bazart is een ruige tent, moet veel meer uit te halen zijn op het gebied van metal, hardcore enz.

Is op zich wel een leuke tent (jullie klonken in ieder geval lekker de laatste keer daar)

het nadeel is alleen dat het met lokaal OV vanuit 80% van Den Haag niet te bereiken is binnen een half uur + dat als je van buiten de stad met de trein komt het nog slechter te bereiken is als de Baroeg.

Ik als rashagenees kom er dan ook alleen als er echt iets heel bijzonders is. Anders ben ik sneller in de Melkweg oid...

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 05-12-2008 11:05 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2008 1:59 schreef ElitE het volgende:

@ grindbashers: bazart is in loosduinen, zit er dan nog een tentje in moerwijk?

Musicon zal men wel bedoelen?
Tevens Den Haag Zuid en tevens ruk bereikbaar met OV dus.

(voor de niet locals, de treinen cruisen door Noord, Midden en Oost. West is nog goed aangesloten ivm routes naar Scheveningen en Zuid is fuckdt.....

Ik kan het weten. Ik ben in Morgenstond 'groot' geworden...

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com