|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
HEUY!!!! Zondag 8 februari @ De Azijnfabriek weer een metalen middag: |
|
quote: HEUY!!!! En de dag erna weer zeggen dat je verkeerd of teveel gegeten hebt |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
dat is ongeveer hetzelfde programma als het metalfest in Fenix een week of 2 geleden. |
|
quote: HEUY!!!! Zelfde organisator.....maar nu in Roermond, dus veel gezelliger.... |
|
HEUY!!!! ...en het volgende feestje in De Azijnfabriek |
|
Ik kom ook, zojuist afgestemd met Heuy voor een interview Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
HEUY!!!! Zou eigenlijk de dag erna vrij moeten krijgen, aangezien ik dan op zondag moet werken |
|
Speelt Niu Heimar nog wel? Mijn broertje heeft dan namelijk een optreden van de muziekschool en volgens hem moeten twee gasten van Niu Heimar dan ook optreden. |
|
HEUY!!!! Ik heb geen afmelding voorbij zien komen |
|
Morgen al.....ondergetekende zal plaatjes draaien Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Helaas bij deze; maar het interview is al gedaan en ik ga Judge M. maar eens helpen met schilderwerk, want die moet volgende weekend over... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Aanwezig |
|
quote:Hah, dat geldt ook voor mij! Tot morgen, effe vrijdagavond goedmaken godverdomme!!! My friend, watch out for traitors... |
|
wat zijn de speeltijden? |
|
Geen idee maar volgens mij begint de eerste band om 15:00/15:30. Moet in ieder geval al om 13:30 daar zijn. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Ik las ergens dat zaal om 15.00 uur open gaat en de 1e band om 15.30u begint. Mytholic is om 18.15uur zeiden ze me |
|
Inderdaad, de poster bovenaan de pagina onthult alles Open 15:00 en eerste band 15:30 Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Tot vanmiddag! Wordt weer ouderwets stampen! My friend, watch out for traitors... |
|
Wat was er met Willy aan de hand? |
|
HEUY!!!! Hij was aan het blazen Hoogtepunten waren toch wel Mytholic, Warfield Within en hoog boven iedereen uit CARACH ANGREN |
|
Helaas niet meer gered. Schoonouders zaten vast in Eindhoven en die moest ik ophalen om half zes |
|
Dat was vet! Ik heb me echt zeer goed vermaakt! Weer ouderwets gezellig met onze goede vrienden van Arkngthand en de lui van Warfield Within waren ook zeer geschikte gozers en een uitstekende band. Bedankt iedereen voor het komen en de goede reacties!!Wat mij betreft is de matige vrijdag voorstelling ruim goed gemaakt My friend, watch out for traitors... |
|
Was een gave middag met veel bier en toffe muziek. Muzikale hoogtepunten voor mij Mytholic (met Willy's geweldige actie ) en vooral Carach Angren knalde als een tiet Alleen dat Metalizer Bookings.....sorry hoor maar hoe kun je zo slecht iets organiseren???? De gouden tip is: stop maar met dat bookings agency!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Gaaf dagje was het gisteren. Carach Angren is voor mij zonder meer de band van de avond. Warfield Within en Ceremony of Opposites gingen er ook goed in. Mytholic was ook alles behalve slecht (hoewel niet helemaal mijn ding), goeie zangert. De bands begonnen trouwens wel erg laat was het niet? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |