IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 08-02: Blast from the South @ De Azijnfabriek Vorige pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 09-02-2009 17:30 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Veel te laat helaas. Slechte externe organisatie waardoor de erg lange uitloop. Vond het erg vervelend om mezelf en ook Heuy de hele dag te verdedigen aangezien wij normaal alle metal boeken in De Azijnfabriek en mensen ditmaal dus ook dachten dat wij deze middag georganiseerd hadden...wat dus niet het geval was.

Maar goed, buiten dat was het een goede opkomst voor een zondag, hing er een relaxte gezellige sfeer en was de sfeer met alle bands onderling erg tof

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Hollie!
Usericon van Hollie!
Posted 09-02-2009 18:55 by Hollie! Wijzig reactieProfiel van Hollie!Quote dit bericht

Ik heb me goed vermaakt! Was pas vanaf Mytholic aanwezig, maar het was een gezellig feestje. Alleen vanmorgen ging het wat stroef allemaal.. hehe...

Hub de Gallier
Posted 09-02-2009 19:10 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hahaha, hier ging het ook erg stroef vanochtend....meestal een teken van een geslaagd feestje

Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 09-02-2009 22:34 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

Was supertof! Iedereen bedankt voor het toffe feestje en speciale dank aan Hub en Heuy !

Hub de Gallier
Posted 09-02-2009 22:36 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Trystys
Usericon van Trystys
Posted 10-02-2009 3:30 by Trystys Wijzig reactieProfiel van TrystysQuote dit berichthttp://myspace.com/koenders

Organisatie was niet echt professioneel nee (bands om 2 uur laten komen en zelf pas half 4 aan komen kakken hoorde ik..) Was voor ons ook de laatste keer dat zij op ons kunnen rekenen maar damn, rest van de avond maakte alles goed. Gespeeld wie een tierelier. Waren er trouwens nog mensen daar die Carach vrijdag ook hadden gezien? Ben ik benieuwd naar.

Hub en Heuy nog bedankt trouwens. Goed opgevangen daar!

My friend, watch out for traitors...

Hub de Gallier
Posted 10-02-2009 15:28 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 12-02-2009 13:32 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2009 15:28 schreef Hub de Gallier het volgende:

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com